Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞
Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022
23 czerwca
W FedEx nie masz możliwości kontaktu z kurierem. Pisałem, czytałes?
Wiem, że w DPD czy GLS jest i podają numer do kuriera na centrali i możesz się umówić na odbiór. Więc po co mi to piszesz?
FedEx i chyba UPS NIE ma możliwości kontaktu z kurierem. Siedzisz i czekasz, albo możesz mieć zwrot paczki. W 2009 roku UPS mi odbierał miesiąc czasu paczkę po nadaniu. Kurier Schenker go przebił 2 miesięcznym terminem odbioru paczki po nadaniu i kilkukrotnym podaglaniu do odbioru paczki. Kurier Siodemki wrzucił mi paczkę na balkon na 3 piętrze i wysłał sms "Paczka na balkonie" . I ci "kurierzy w DPD i GLS z codziennej łapanki. Ci to potrafili "**piiip**alać". Za dużo by pisać.
O marce też decyduje to, że nie ma kurierów z codziennej łapanki w dziurawych dresach i busami w z dziurami od rdzy wielkości piłki footbolowej, bez żadnych logo ich firmy. A kurier DPD w firmowej koszulce i busem z z firmowym logo zrobił mi zwrot 3 płatnych paczek, bo wyjechałem do banku na 30 min. Na moją prośbę czy mógł by pracownik odebrać. NIE bo paczka jest na mnie. I pytanie czy mógłby jutro podjechać(był czwartek) usłyszałem: "On nie będzie z tym drugi raz jeździł." I zrobił mi odmowę odbioru 3 paczek. A w piątek znowu był u mnie o 1000. Oczywiście poszła skarga do centrali DPD z opisem całej sytuacji.
Czytałem, ale odpowiadam nie tylko Tobie. Przykłady, które podaję dotyczą mnie osobiście i chciałem podzielić się taką właśnie opinią, że bywa różnie.
Moja propozycja dla sprzedających: na czas długich łyk'endów wypada wpisywać urlop, niezależnie od tego czy to prawda czy fałsz. Może tak uda się jakoś ominąć te allegrowe bzdury terminarzowe? Osobna kwestia to uzgodnienia z kurierami, czy innym InPostem.
@Marc_Oz urlop trzeba ustawić z minimum tygodniowym wyprzedzeniem, czasem decyzja o dniu wolnym wychodzi z dnia na dzień. To nie zamknięcie sprzedaży na tydzień tylko na jeden dzień.
Druga rzecz, komunikat że sprzedający ustawił urlop pojawia się przez cały tydzień przed. Nie wiem jak inni ale u mnie to już rzutuje na sprzedaż nawet jeszcze przed urlopem.
Tak więc to jest jakieś rozwiązanie ale nie dla każdego.
To prawda, że urlop zraża niecierpliwych, ale taka to już uroda handlu. Zawsze można zająć się jakąś pracą biurową w urzędzie do spraw zbędnych zamiast handlem. Z drugiej strony łamie to zasadę 'lepszy byle jaki handel niż najlepszy etat', ale każdy ma prawo wyboru 😂
@Marc_Oz ja mam inne rozwiązaniem które zadowoli każdego sprzedającego i kupującego.
Allegro po prostu powinno respektować ustawienia czasu wysyłki ustawionego w ofertach.
Takie proste i takie skuteczne. Więc dlaczego tego nie robią tylko sprzedający mają się gimnastykować i wymyślać metody jak to obejść?
@mix-mce Przecież allegro wie lepiej jak usprawnić i polepszyć naszą sprzedaż 😛
Wszystkie ich decyzje i wprowadzone zmiany są robione dla nas...
Zwróćmy uwagę na to jaki odzew tutaj mamy od moderatorów z Allegro 🤣🤣🤣 Na niektórych wątkach, aż się od nich roi czasem, a tutaj TAKA CISZA! Chyba Allegro ma cosik za uszami i strach ich paraliżuje przed szczerym otwarciem 🤣🤣🤣
@Marc_Oz ja im się nie dziwę, po tym jak zaczęli tłumaczyć że napis 'dostawa jutro' zależy od sprzedaży w całej kategorii, nastroju kupujących, wysyłek kogoś innego i tego jaki jest aktualnie miesiąc też bym przestał się odzywać.
oni sami tego nie rozumieją.
Ja tylko chcę wiedzieć dlaczego algorytmy allegro nie biorą pod uwagę pola "wysyła w ciągu" tylko pokazują na wszystkich ofertach to samo bez względu co się ustawi?
Czy 24h czy 7 dni.. nie ma znaczenia, jak ktoś wysyła chociaż kilka paczek tego samego dnia dajmy mu wszędzie "dostawa jutro". Będzie szczęśliwy!
... skoro nie dziwisz się moderatorom, że nie biorą udziału w tak ważnej dyskusji, to znaczy, że akceptujesz BRAK PROFESJONALIZMU i POSPOLITE NIEUDACZNICTWO ze strony ALLEGRO! To przykre, niestety.
@Marc_Oz wywołałem ich i zadałem kolejny raz to samo pytanie bo albo nie dostaję odpowiedzi wcale albo piszą to co już wspomniałem, to nie świadczy o moim zainteresowaniu tematem?
@mix-mce OK, rozumiem, ale forma wydaje się zbyt 'miękka' sądząc po Twoich wcześniejszych postach, w rozwinięciu: lepiej z władzą nie zadzierać 😉
@Marc_Oz mam tendencję do bycia blokowanym za moją upierdliwość, tak samo było na allegrowskim koncie na facebooku, wolę tutaj tego nie powtarzać.
@mix-mce a, to zwracam honor, choć uważam, iż tylko stawianie twardych warunków w negocjacjach jest skuteczne, bo zawsze można gdzieś ustąpić, co by przeciwnik też miał satysfakcję wygranej. I znów kłania się ta 'Ameryka' ze swoim WIN-WIN. Z drugiej strony patrząc, jasne deklaracje będą bardziej zrozumiałe dla Allegro niż takie wieloznaczne podchody dyskutantów. A z trzeciej - to nie PejsBuk! 😊
Oczywiście!
ziomuś, przecież sam napisałeś klientowi, przeklejam:
"Lecz wyjdzie zgodnie z terminem czyli jutro"