anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z taką sytuacją ??

meble-loftstyle
#2 Obserwator#

Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞 

Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022 

Dzień dobry. Kiedy się mogę spodziewać wysyłki? Przewidywany termin wpisany był już od dzisiaj. Pozdrawiam
17:17
czas wysyłki mamy do 4 dni roboczych. Lecz wyjdzie zgodnie z terminem czyli jutro. pozdrawiam
21:43

 

Czyli będzie na piątek. Dobrze. Jakby miała dotrzeć po weekendzie to proszę o wysyłkę na inny adres. Pozdrawiam
22:39

23 czerwca


 

Jest jutro i wieczór. A przesyłka nie wyszła mimo zapewnień...
 
Czy doczekam się wyjaśnień, czy dyskusja na allegro będzie konieczna żeby otrzymać od was choć odrobinę uczciwości i uprzejmości?
20:24
Witam , zgodnie z tym co mamy na allegro czas wysyłki jest do 4 dni czyli max wysyłki jest przewidziany do dzisiaj paczka jest u kuriera DPD Numer nadania: 1000465151429U , wysyłka nastąpiła prędzej niż przewidywano gdyż zakup był przed 22:00 dnia 20 czerwca , rozumiem ze allegro pokazuje Panu czas teoretycznej dostawy na dzisiaj ale pokazało również zapewne od - do i paczka na pewno trafi do Pańs...
ROZWIŃ
22:10

 

Wczoraj zapewniono mnie że paczka wyjdzie dzisiaj. Nie wyszła. Czyli mnie oklamaliscie.
22:16
Witam , nie okłamaliśmy Pana robimy wszystko by paczki wyszły w ustalonym terminie i były przygotowanie należycie .
Wczoraj pisaliśmy czyli 22 czerwca że paczka będzie nadana jutro czyli 23 czerwca a dzisiaj mamy 23 czerwca .
przekazałem nr listu Panu DPD 1000465151429U gdzie paczka dzisiaj zgodnie z ustaleniami została nadana .
Myślę że wszystko jest już jasne .
22:22

 

Mam już dość waszej bezczelności. Traktujecie mnie z góry i protekcjonalnie. Polecam zmianę nastawienia bo w taki sposób raczej klientów nie będzie wam przybywać. Nie chcę już z wami rozmawiać. Rezygnuje z zakupu. Proszę o anulację i zwrot pieniędzy.
22:23
Drodzy państwo oczywiście proszę o nie odbieranie paczki od kuriera , przekazałem wszelkie informację o które Pan pytał a Pan wyzywa mnie od bez szczelnych i od oszustów . Myślę że powinny ochłonąć emocje i przeanalizować naszą rozmowę na spokojnie . Życzę miłej i spokojnej nocy . Pozdrawiam
22:26

 

Dno i dwa metry mułu. Szkoda gadać. Traktujecie klienta jak debila. Sami się prosicie o odpowiednią ocenę. Mam nadzieję że nie przysporzy ona wam klientów. Jesteście beznadziejni. Żałosne.
22:36
Czy może Pan mi napisać co zrobiłem źle ?? Bo przepraszam ale Ja naprawdę nie rozumiem tej sytuacji ??
oznacz moderatorów
56 ODPOWIEDZI 56

nilo
#7 Wielbiciel#

W FedEx nie masz możliwości kontaktu z kurierem. Pisałem, czytałes?

Wiem, że w DPD czy GLS jest i podają numer do kuriera na centrali i możesz się umówić na odbiór. Więc po co mi to piszesz?

FedEx i chyba UPS NIE ma możliwości kontaktu z kurierem. Siedzisz i czekasz, albo możesz mieć zwrot paczki. W 2009 roku UPS mi odbierał miesiąc czasu paczkę po nadaniu. Kurier Schenker go przebił 2 miesięcznym terminem odbioru paczki po nadaniu i kilkukrotnym podaglaniu do odbioru paczki. Kurier Siodemki wrzucił mi paczkę na balkon na 3 piętrze i wysłał sms "Paczka na balkonie" . I ci "kurierzy w DPD i GLS z codziennej łapanki. Ci to potrafili "**piiip**alać". Za dużo by pisać.

oznacz moderatorów

nilo
#7 Wielbiciel#

O marce też decyduje to, że nie ma kurierów z codziennej łapanki w dziurawych dresach i busami w z dziurami od rdzy wielkości piłki footbolowej, bez żadnych logo ich firmy. A kurier DPD w firmowej koszulce i busem z z firmowym logo zrobił mi zwrot 3 płatnych paczek, bo wyjechałem do banku na 30 min. Na moją prośbę czy mógł by pracownik odebrać. NIE bo paczka jest na mnie. I pytanie czy mógłby jutro podjechać(był czwartek) usłyszałem: "On nie będzie z tym drugi raz jeździł." I zrobił mi odmowę odbioru 3 paczek. A w piątek znowu był u mnie o 1000. Oczywiście poszła skarga do centrali DPD z opisem całej sytuacji.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Czytałem, ale odpowiadam nie tylko Tobie. Przykłady, które podaję dotyczą mnie osobiście i chciałem podzielić się taką właśnie opinią, że bywa różnie.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Moja propozycja dla sprzedających: na czas długich łyk'endów wypada wpisywać urlop, niezależnie od tego czy to prawda czy fałsz. Może tak uda się jakoś ominąć te allegrowe bzdury terminarzowe? Osobna kwestia to uzgodnienia z kurierami, czy innym InPostem.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz urlop trzeba ustawić z minimum tygodniowym wyprzedzeniem, czasem decyzja o dniu wolnym wychodzi z dnia na dzień. To nie zamknięcie sprzedaży na tydzień tylko na jeden dzień.

Druga rzecz, komunikat że sprzedający ustawił urlop pojawia się przez cały tydzień przed. Nie wiem jak inni ale u mnie to już rzutuje na sprzedaż nawet jeszcze przed urlopem.

Tak więc to jest jakieś rozwiązanie ale nie dla każdego.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

To prawda, że urlop zraża niecierpliwych, ale taka to już uroda handlu. Zawsze można zająć się jakąś pracą biurową w urzędzie do spraw zbędnych zamiast handlem. Z drugiej strony łamie to zasadę 'lepszy byle jaki handel niż najlepszy etat', ale każdy ma prawo wyboru 😂

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz ja mam inne rozwiązaniem które zadowoli każdego sprzedającego i kupującego.

Allegro po prostu powinno respektować ustawienia czasu wysyłki ustawionego w ofertach.

Takie proste i takie skuteczne. Więc dlaczego tego nie robią tylko sprzedający mają się gimnastykować i wymyślać metody jak to obejść?

oznacz moderatorów

hurtkosmetyki_pl
#10 Popularyzator#

@mix-mce  Przecież allegro wie lepiej jak usprawnić i polepszyć naszą sprzedaż 😛
Wszystkie ich decyzje i wprowadzone zmiany są robione dla nas...

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Zwróćmy uwagę na to jaki odzew tutaj mamy od moderatorów z Allegro 🤣🤣🤣 Na niektórych wątkach, aż się od nich roi czasem, a tutaj TAKA CISZA! Chyba Allegro ma cosik za uszami i strach ich paraliżuje przed szczerym otwarciem 🤣🤣🤣

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz ja im się nie dziwę, po tym jak zaczęli tłumaczyć że napis 'dostawa jutro' zależy od sprzedaży w całej kategorii, nastroju kupujących, wysyłek kogoś innego i tego jaki jest aktualnie miesiąc też bym przestał się odzywać.

oni sami tego nie rozumieją.

Ja tylko chcę wiedzieć dlaczego algorytmy allegro nie biorą pod uwagę pola "wysyła w ciągu" tylko pokazują na wszystkich ofertach to samo bez względu co się ustawi?

Czy 24h czy 7 dni.. nie ma znaczenia, jak ktoś wysyła chociaż kilka paczek tego samego dnia dajmy mu wszędzie "dostawa jutro". Będzie szczęśliwy!

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

... skoro nie dziwisz się moderatorom, że nie biorą udziału w tak ważnej dyskusji, to znaczy, że akceptujesz BRAK PROFESJONALIZMU i POSPOLITE NIEUDACZNICTWO ze strony ALLEGRO! To przykre, niestety.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz wywołałem ich i zadałem kolejny raz to samo pytanie bo albo nie dostaję odpowiedzi wcale albo piszą to co już wspomniałem, to nie świadczy o moim zainteresowaniu tematem?

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

@mix-mce  OK, rozumiem, ale forma wydaje się zbyt 'miękka' sądząc po Twoich wcześniejszych postach, w rozwinięciu: lepiej z władzą nie zadzierać 😉

 

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz mam tendencję do bycia blokowanym za moją upierdliwość, tak samo było na allegrowskim koncie na facebooku, wolę tutaj tego nie powtarzać.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

@mix-mce  a, to zwracam honor, choć uważam, iż tylko stawianie twardych warunków w negocjacjach jest skuteczne, bo zawsze można gdzieś ustąpić, co by przeciwnik też miał satysfakcję wygranej. I znów kłania się ta 'Ameryka' ze swoim WIN-WIN. Z drugiej strony patrząc, jasne deklaracje będą bardziej zrozumiałe dla Allegro niż takie wieloznaczne podchody dyskutantów. A z trzeciej - to nie PejsBuk! 😊

 

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Oczywiście!

oznacz moderatorów

Psychedelic99
#10 Popularyzator#

ziomuś, przecież sam napisałeś klientowi, przeklejam:

"Lecz wyjdzie zgodnie z terminem czyli jutro"

oznacz moderatorów