anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów - Centrum wiadomości

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawal50
#14 Krzewiciel#

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów oraz Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów.

Gdzie trzeba zadać pytanie żeby było brane pod uwagę w liczeniu tych wskaźników?

Czy tylko Pytanie do sprzedającego z linku w aukcji?

Klient kupił, nie zapłacił i napisał w Centrum wiadomości "rezygnuje z zakupu". Odpisałem mu dosłownie w minutę i dzisiaj widzę że moja odpowiedź nie pomniejszyła ani terminowych odpowiedzi ani średniego czasu odpowiedzi nawet o minutę.

Tak jakby odpisywanie klientom w centrum wiadomości nie brało udziału w liczeniu tych 2 wskaźników.

Jeśli bierze udział to dlaczego nie zmniejszyło średniego czasu odpowiedzi? Mam też obawy przed tym, że np system może liczyć odpowiedź udzieloną tylko poprzez maila, a przez Centrum wiadomości nie i aktualnie powiększać mój średni czas odpowiedzi bo nie udzieliłem jej przez maila tylko przez Centrum wiadomości.

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43
dawal50
#14 Krzewiciel#

@boenso_design tak by wyglądało ale może to jakiś błąd

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Tak, spamować do bólu.

Przykład:

klient pyta mailem czy zamówienie zostanie wysłane dziś. Godzinę wcześniej dostał powiadomienie ze sklepu o wysyłce oraz powiadomienie z allegro. Powinienem wysłać trzeciego maila z tą samą informacją. Gdyby jakiś sprzedawca słał tyle do mnie to wylądowałby w spamie.

A przy okazji, powiadomienie ze sklepu nie zostało dostarczone z powodu błędu allegro. I tak ranking zadołował. ZMIEŃCIE ALGORYTM

oznacz moderatorów
Prac_Scenografa
#9 Pomysłodawca#

Oto kilka dodatkowych pytań odnośnie liczenia średniego czasu odpowiedzi.

W pomocy pada informacja: "Do średniej wliczamy tylko wiadomości, na które udzieliłeś odpowiedzi". Czyli jeśli w ogóle nie odpiszę kupującemu, to nie będę tracił punktów?

Druga sprawa: "Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy." Jeśli pracujemy w godz. 8.00 - 16.00 i kupujący zada nam pytanie o godz. 16.01 w piątek, a my odpowiemy w poniedziałek o 8.01, to czas odpowiedzi będzie wynosił 16 godzin?

Z góry dziękuję za odpowiedź, M.

 

 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Prac_Scenografa jeżeli w ogóle nie odpiszesz, średni czas Ci nie spadnie, ale procent terminowych odpowiedzi już tak. Sam musisz sobie przeliczyć, co będzie dla Ciebie korzystniejsze w konkretnym przypadku. 

Czas zatrzymuje się z piątku na sobotę o północy, a wznawiany jest z niedzieli na poniedziałek o północy. W liczeniu czasu odpowiedzi nie bierzemy pod uwagę godzin pracy danego sprzedającego.

oznacz moderatorów
Prac_Scenografa
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź.

Aż chciałoby się zgłosić wniosek racjonalizatorski dotyczący nie wliczania do czasu odpowiedzi godzin od późnopopołudniowych do rannych. Zgodnie z naszymi zasadami współżycia społecznego, nie jest przyjęte, że standardem jest praca w nocy. Wręcz przeciwnie.

Zgłaszam więc taki wniosek 🙂

 

oznacz moderatorów
boenso_design
#8 Zapaleniec#

Odpowiadajcie 2x, na mejle i w centrum.

Nie bać się spamowania do klientów 🙂

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

"Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni. "

A u mnie licznik od 2 tygodni ani nie drgnął, mimo kilku operacji w CW. 

Jakąś inną matematykę stosujecie, bo nie ogarniam. 

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Nadal stoi... licznik.

Miałem w tzw. szkole wyższej analizę, algebrę, rachunek prawdopodobieństwa, badania stochastyczne i jeszcze kilka innych okołomatematycznych, ale takiej zmiennej nie przerabiałem. Wydawało mi się, że to działanie podstawowe (*./,+,-), czyli góra wyższa szkoła podstawowa, ale stary jestem, to i pewnie nie pamiętam jak się liczy procenty. Albo pamiętam, ale nie te procenty.  

oznacz moderatorów
ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Nawet nie usiłuję czytać tych wszystkich postów. Sorki, brak czasu.

Musiałbym zatrudnić dodatkowego pracownika do do obsługi wiadomości.

W dyskusjach w Allegro sprawa jest prosta - zostały one wprowadzone jedynie ze względu na kasę. Albo siedzisz cały czas na wiadomościach i nie zajmujesz się obsługą zamówień, albo bulisz kasę za autorespondera - sytuacja nader jasna - chodzi tylko i wyłącznie o kasę dla firmy sprzedającej autorespondera dla firmy obsługującej dyskusje w Allegro.

A teraz w przypadku otrzymywania wiadomości na e-mail - ustawiam w swojej skrzynce autorespondera "Dziękujemy za kontakt, odpowiemy na wiadomość najszybciej jak to będzie możliwe". Jak to ma się do równie ustawionej skrzynki kupującego, gdzie ma on ustawionego autorespondera? Takie ustawienia chyba spowodują kompletne zablokowanie skrzynki pocztowej.

Statystyki z Allegro - chyba tylko Allegro potrafi je zinterpretować i zrozumieć. Dla "zwykłego zjadacza chleba" są one niezrozumiałe i nikt nie potrafi z nimi dojść do końca - efekt końcowy - każdy cieszy się , że ma Super Sprzedawcę, chociaż nikt nie potrafi obliczyć tego, ani statystyk.

 

 

oznacz moderatorów
hiphopshoppl
#12 Orędownik#

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:9h 33m

24% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie.

To co oni kuźwa nie śpią?  Ale to jest żenada ze strony allegro sami odpowiadają po kilku dniach a od Nas wymagają żeby odpowiadać przez sen.

i proszę mi nie wyjeżdżać ze średnią bo chyba we wzorze nie bierzecie pod uwagę ilości zapytań. mam 9h i mało punktów bo mam mało  zapytań. Serio mam prosić znajomych żeby coś się mnie zapytali żeby podnieść sobie średnia ?

Tak ułatwiacie sprzedającym handel?

oznacz moderatorów
eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Radzę skorzystać z Autorespondera Allegro, zwłaszcza na czas urlopów:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/

oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

dziękuję bardzo drogie ALLEGRO ale autoresponder jest wbudowany w każdy mail za darmo więc nie będę wam płacił dodatkowy haracz 😉

oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Na skrzynce pocztowej autoresponder nie działa. Mail zwrotny jest kierowany w próżnię do Allegro gdyż informacja o pytaniu klienta przesyłana jest przez Allegro a nie przez klienta. Przykro mi ale to nie przejdzie. Trzeba korzystać z zewnętrznych narzędzi. Pytanie poprzez "Zadaj pytanie" nie przychodzi przecież od klienta tylko dzięki niemu dostajemy zapytanie od Allegro. Autoresponder odpowie w próżnię. Klient nie dostanie odpowiedzi. Proste 😕 

oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

Czekaj czekaj czekaj. Ja mam na mailu wszystkie wiadomości maile i pytania skierowane do mnie od kupujących.  To komu ja odpowiadam skoro odpisuje na każdy ten mail a w odpowiedzi zwrotnej otrzymuje kolejna wiadomość od kupującego lub potencjalnego kupującego?

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Z_Kwitalski Coś Ci się pokićkało😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

 

Wiadomość od potencjalnego kupującego przychodzi z adresu

szansfkdjd@allegromaila.pl


a od kupującego

ajdjsjs+fkdjdk@allegromail.pl

Na obydwie wiadomości wpierw otrzymuje odpowiedź allegro a następnie Przesył je kupujacemu lub potencjalnemu kupujacemu

 

O ile oczywiście obydwie strony nie naruszają regulaminu i nie używają zakazanych słów POZA ALLEGRO 😄 wtenczas tylko allegro przesle maila dalej.

 

oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

W gmail autoresponser jest darmowy.  Oczywiście RODO zabrania używania Gmaila o2 WP Onet

 

Najlepszy jest ProtonMail do tego darmowy i nawet właściciel ProtonMaila nie ma dostępu do danych tam zgromadzonych.  Tyle że nie wiem czy tam jest autoresponser

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@peker_84 Jest, ale w wersji darmowej nie działa.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Knowhere No późno już było 🙂 A tak serio. Miałem na myśli raczej to, że korzystając a autorespondera z poziomu poczty np. home gdzie nie można ustawić reguł - wysyłamy klientowi niepotrzebny śmietnik. Klient po zakupie dostanie od razu trzy maile na dzień dobry z treścią, że "dziękujemy za wiadomość. Przekazujemy ją do odpowiedniego działu i wkrótce wrócimy z odpowiedzią" Klient otrzyma taką wiadomość na zakup, wypełnienie formularza i zapłatę. Nie wygląda to ciekawie. Poza tym, na wszystko co od klienta otrzymamy, nawet zwykłego maila - otrzyma od nas autoodpowiedź. Chodzi o to aby otrzymał taka odpowiedź TYLKO jeśli skorzysta z opcji PYTANIE DO SPRZEDAJĄCEGO. Bez stosownych reguł w autoresponderze nie da się tego zrobić. My mamy skrzynki na home.pl Autoresponder jest ale nie można definiować reguł. Można by to ustawić w jakimś kliencie poczty ale wiadomo, wtedy wiadomość musi się pobrać a to oznacza, że komputer musi być włączony. Pozostaje praktycznie tylko zewnętrzne narzędzie jeśli ktoś ma adresy mailowe przypisane do domeny, która jest np. w home.pl gdzie responder jest ale bez możliwości definiowania fraz aby system wiedział na co odpowiedzieć.

Łatwo przesadzić. Jeden zakup klienta i 15 maili do niego. 3 w chwili zakupu na dzień dobry jako autoodpowiedzi, później że wprowadzono numer przesyłki, zapewne jakieś potwierdzenie od nas o przyjęciu zamówienia, potwierdzenie o wysłaniu, o przetwarzaniu, potwierdzenie od allegro, że wysłano, z firmy kurierskiej haha  Klient odpowie na coś i z automatu responder w międzyczasie zadziała.... Zamiast być "miłym" to negatyw za spamowanie 🙂 🙂 🙂

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Z_Kwitalski A to tylko home.pl w tym kraju (i poza jego granicami) jest? Tak czy owak zawsze można opłacić dedyka i postawić sobie własny mail server (który sobie skonfigurujesz jak żywnie Ci się podoba), a nie korzystać z gotowca.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów