Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę nadać dpd dhl wyskakuje mi: Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Dalej jest problem
Mam 2 konta na allegro z jednego przechodzi bez problemu a na drugim jest problem z nadaniem haloooooo problem jest od rana
@alysaa a czy możesz podać numer zamówienia, z którym masz ten problem?
Podałam wyżej 🙂
U mnie problem z dpd ale tylko z jednego konta !
Od wczoraj nie możemy nadać żadnej przesyłki przez inpost (paczkomaty, kurier, mini kurier).
Dotyczy wszystkich zamówień, na przykład
21e2fca3-b73f-11ed-80a2-5d32efc0e745 |
Niestety nie działa, przesyłam numery zamówień
505519e0-f638-11ee-84f0-a378db1c939c
Niestety nic przesyłam numery zamówień
548d3600-f5cf-11ee-a8ac-61fe362e405
4bb42280-f5e0-11ee-86b4-a5ca468cfc04
505519e0-f638-11ee-84f0-a378db1c939c
poproszę o pomoc
Dzień dobry,
u mnie niestety nie pomogło czyszczenie przeglądarki, nie mogę nadać do paczkomatu. Nr zamówienia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, niestety mam problem z nadaniem przesyłki DPD przez wysyłam z Allegro. Wcześniej nie było żadnego kłopotu, dzisiaj po kliknięciu "nadaj przesyłkę" przekierowuje mnie do strony z komunikatem "dodaj umowę własną". Jak rozwiązać ten kłopot?
Halooooo problem
dalej występuje. !!!!!!!!!
czyszczenie przeglądarki nic nie dało. Problem nadal występuje.
U nas to samo. Od rana nie wyszła żadna przesyłka DPD. Zamówień wpada bardzo dużo przez Allegro Days. Rozumiem, że Allegro nie będzie brało dzisiejszych opóźnień wysyłki do statystyk?
@alysaa @elpie_sp_zoo @AmbigramDruk @mechhurtempl zgłosiłam Wasze zamówienia, dam znać, gdy otrzymam informacje z Działu technicznego w tej sprawie.
@mozanoPL poproszę o numery zamówień.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, to będziemy wykluczać zamówienia, które nie zostały nadane w terminie z tego powodu.
Nie mogę nadać żadnej przesyłki DPD. Komunikat Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
@SklepRoki poproszę o numery zamówień.
To jest grubo ponad 100 zamówień. Na prawdę mam je wszystkie przesyłać?
@mozanoPL podaj kilka dla przykładu, napiszę że jest ich więcej.
Dostaliśmy maila dopiero dzisiaj rano, że udało się naprawić problem i wszystko wróciło do normy. Co w takiej sytuacji ze statystykami sprzedaży na kontach które zostały dotknięte tą awarią? WIdzę, że już zostały nam odebrane punkty a to przecież nie nasza wina, że nie można było nadać przesyłek.