Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient kupił, zapłacił, chcę wypłacić środki a tu już jakieś kolejne zmiany. I wypłaty nieaktywne. I tak, wyczyściłem cookies .
@eightbitclone2 jest to rezerwacja kwoty na ewentualne zwroty dla kupujących, tutaj przeczytasz o tym więcej. Możesz zarezerwować kwotę, ale nie musisz, wypłaty powinny być aktywne.
No jednak nie do końca, mamy tak samo jak kolega wyżej pisze. Można wypłacić tylko z PayU z Przelewy24 nie.
Witam czy są jakieś problemy z przelewy24? nie mogę wypłacić pieniążków.
Bojdu, jak wy lubicie odpowiadać nie na temat.
Nie mam żadnych rezerwacji ustawionych . Jeszcze rano wypłacałem pieniądze a teraz nie mogę. Takie same ustawienia, ten sam komputer. Widzę po stronie że ktoś już przy niej grzebał. Przelewy24, wypłaty są nieaktywne.Do tego doszła ramka z wyborem konta do wypłat.
U mnie to samo. Payu wypłata jest możliwa, przelewy24 nieaktywne - pieniądze zablokowane. Nie mam ustawionych żadnych kwot na zwroty.
Powinny ale nie są.
@eightbitclone2 @GardenFlora @factory__outlet dziękuję za Wasze zgłoszenia, wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@eightbitclone2 @GardenFlora @factory__outlet @vonPudlitz @jagodowa_kraina Wracam do Was z informacjami w imieniu Moniki. Wdrożyliśmy poprawkę i wszystko powinno wrócić do normy, dlatego wyczyśćcie proszę pliki cookies i spróbujcie zlecić przelew ponownie.