anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[11.04.2023] Wypłata środków Przelewy24 nieaktywna

MAMY ROZWIĄZANIE!
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient kupił, zapłacił, chcę wypłacić środki  a tu już jakieś kolejne zmiany.  I wypłaty nieaktywne. I tak, wyczyściłem cookies .

eightbitclone2_0-1681216850193.png

 

eightbitclone2_0-1681216573368.png

eightbitclone2_1-1681216717711.png

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@eightbitclone2 jest to rezerwacja kwoty na ewentualne zwroty dla kupujących, tutaj przeczytasz o tym więcej. Możesz zarezerwować kwotę, ale nie musisz, wypłaty powinny być aktywne. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
GardenFlora
#7 Wielbiciel#

No jednak nie do końca, mamy tak samo jak kolega wyżej pisze. Można wypłacić tylko z PayU z Przelewy24 nie. 

oznacz moderatorów
jagodowa_kraina
#1 Nowicjusz#

Witam czy są jakieś problemy z przelewy24? nie mogę wypłacić pieniążków.

oznacz moderatorów
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Bojdu, jak wy lubicie odpowiadać nie na temat.

Nie mam żadnych rezerwacji ustawionych . Jeszcze rano wypłacałem pieniądze a teraz nie mogę.  Takie same ustawienia, ten sam komputer. Widzę po stronie że ktoś już przy niej grzebał. Przelewy24, wypłaty są nieaktywne.Do tego doszła ramka z wyborem konta do wypłat.

oznacz moderatorów
vonPudlitz
#9 Pomysłodawca#

U mnie to samo. Payu wypłata jest możliwa, przelewy24 nieaktywne - pieniądze zablokowane. Nie mam ustawionych żadnych kwot na zwroty.

oznacz moderatorów
factory__outlet
#8 Zapaleniec#

Powinny ale nie są.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@eightbitclone2 @GardenFlora @factory__outlet dziękuję za Wasze zgłoszenia, wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@eightbitclone2 @GardenFlora @factory__outlet @vonPudlitz @jagodowa_kraina Wracam do Was z informacjami w imieniu Moniki. Wdrożyliśmy poprawkę i wszystko powinno wrócić do normy, dlatego wyczyśćcie proszę pliki cookies i spróbujcie zlecić przelew ponownie. 

oznacz moderatorów