Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wszystkie parametry uzupełnione, oferta wydaje się OK, ale po wciśnięciu ww. przycisku robi się na chwilę szary i ponownie pomarańczowy. Pojawia się to, póki co, na naszym koncie MadziaMIIX. Sprawdzane na kilku urządzeniach, cookies usunięte, tryb incognitu sprawdzony, nic nie pomaga.
Chyba błąd serwisu ,mam to samo od 20 minut.Oferta jest w szkicu i można dać opcję wznów wtedy aukcja będzie wystawiona /aktywna
Sprawdzaliśmy - u nas się nie chce wznowić.
@ZumiSklep-Outlet Cześć! Czy mogę Cię prosić o nagranie tej sytuacji (w trybie incognito z włączoną konsolą przeglądarki, widoczną datą, godziną oraz paskiem URL) i przesłanie mi nagrania na spolecznosc@allegro.pl z linkiem do tego wątku?
Konsolę w przeglądarce otworzysz korzystając ze skrótów:
- Ctrl + shift + j (chrome),
- Ctrl + shift + k (Firefox).
Wtedy przekażę to do zespołu technicznego, który sprawdzi, dlaczego tak się dzieje.
Witam, raczej zespół techniczny jest świadomy problemu skoro wszystkim nie działa... nie rozumiem po co robić screeny przycisku WYSTAW który nie wystawia?
@bennsamczesci W tym momencie są 3 zgłoszenia — gdyby to był problem u wszystkich użytkowników, zgłoszeń byłoby dużo więcej. Dlatego potrzebuję nagrania ekranu z włączoną konsolą przeglądarki.
To że kilka osób zgłosiło nie znaczy że kilka osób ma z tym problem... raczej inni cierpliwie czekają aż problem zostanie naprawiony w tym i my.
Żaden problem nigdy nie występuje u wszystkich. Nagranie wg wytycznych już staramy się wysłać.
Edit: już powinno być. Tytuł, jak tytuł wątku, daj znać, jak nie doszło.
@ZumiSklep-Outlet Dzięki wielkie 🤗 Przekazuję nagranie do zespołu technicznego z prośbą o pilną weryfikację. Wrócę tutaj do Was, kiedy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie
________________________________________
[AKTUALIZACJA 15.02.2024, godz. 14:30
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, prosimy o chwilę cierpliwości
_________________________________________
[AKTUALIZACJA 16.02.2024, godz. 13:00
Problem nie powinien już występować. Bardzo przepraszamy za utrudnienia!
Często problem występuje u Wszystkich więc ciekawe stwierdzenie że "Żaden problem nigdy nie występuje u wszystkich", faktycznie w tym przypadku wykrzaczył się któryś z setek lub tysięcy serwerów więc tylko x tysięcy osób może mieć z tym problem.
Podchodząc trochę filozoficznie, wszyscy nie są w stanie potwierdzić, więc nie możemy tego zakładać. Pewnie się tak zdarza, ale ostatnio jest nawał "mikroawarii" 😉
u mnie ten sam problem
Problem znów się pojawił. Nie mogę wystawić oferty - mieli chwilę, szarzeje pole kończące wystawianie oferty i znów pomarańcz...
Witam serdecznie, ja również mam właśnie taki program jak kolega opisuję.
Co się dzieje?
czy są jakieś nowe informacje ?
Dzień dobry,
Od kilkunastu minut nie można edytować / wystawić aukcji z powodu błędu w pobieraniu listy "pasuje do". Aukcja zapisuje się tylko jako szkic. Dotyczy kategorii nr 353.
Ja z kolei nie mogę zapisać edytowanej oferty. Nie pojawia się żaden komunikat błędu - po prostu klikając przycisk "Zapisz", kompletnie nic się nie dzieje
Nadal te same problemy. Nie można edytować ani wystawiać produktów. Jakieś wieści odnośnie problemu?
U mnie to samo 😡
U mnie też nie ma możliwości wystawienia nowej ofery