
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wszystkie parametry uzupełnione, oferta wydaje się OK, ale po wciśnięciu ww. przycisku robi się na chwilę szary i ponownie pomarańczowy. Pojawia się to, póki co, na naszym koncie MadziaMIIX. Sprawdzane na kilku urządzeniach, cookies usunięte, tryb incognitu sprawdzony, nic nie pomaga.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba błąd serwisu ,mam to samo od 20 minut.Oferta jest w szkicu i można dać opcję wznów wtedy aukcja będzie wystawiona /aktywna

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdzaliśmy - u nas się nie chce wznowić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZumiSklep-Outlet Cześć! Czy mogę Cię prosić o nagranie tej sytuacji (w trybie incognito z włączoną konsolą przeglądarki, widoczną datą, godziną oraz paskiem URL) i przesłanie mi nagrania na spolecznosc@allegro.pl z linkiem do tego wątku?
Konsolę w przeglądarce otworzysz korzystając ze skrótów:
- Ctrl + shift + j (chrome),
- Ctrl + shift + k (Firefox).
Wtedy przekażę to do zespołu technicznego, który sprawdzi, dlaczego tak się dzieje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, raczej zespół techniczny jest świadomy problemu skoro wszystkim nie działa... nie rozumiem po co robić screeny przycisku WYSTAW który nie wystawia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bennsamczesci W tym momencie są 3 zgłoszenia — gdyby to był problem u wszystkich użytkowników, zgłoszeń byłoby dużo więcej. Dlatego potrzebuję nagrania ekranu z włączoną konsolą przeglądarki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To że kilka osób zgłosiło nie znaczy że kilka osób ma z tym problem... raczej inni cierpliwie czekają aż problem zostanie naprawiony w tym i my.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żaden problem nigdy nie występuje u wszystkich. Nagranie wg wytycznych już staramy się wysłać.
Edit: już powinno być. Tytuł, jak tytuł wątku, daj znać, jak nie doszło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZumiSklep-Outlet Dzięki wielkie 🤗 Przekazuję nagranie do zespołu technicznego z prośbą o pilną weryfikację. Wrócę tutaj do Was, kiedy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie
________________________________________
[AKTUALIZACJA 15.02.2024, godz. 14:30
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, prosimy o chwilę cierpliwości
_________________________________________
[AKTUALIZACJA 16.02.2024, godz. 13:00
Problem nie powinien już występować. Bardzo przepraszamy za utrudnienia!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Często problem występuje u Wszystkich więc ciekawe stwierdzenie że "Żaden problem nigdy nie występuje u wszystkich", faktycznie w tym przypadku wykrzaczył się któryś z setek lub tysięcy serwerów więc tylko x tysięcy osób może mieć z tym problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podchodząc trochę filozoficznie, wszyscy nie są w stanie potwierdzić, więc nie możemy tego zakładać. Pewnie się tak zdarza, ale ostatnio jest nawał "mikroawarii" 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie ten sam problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem znów się pojawił. Nie mogę wystawić oferty - mieli chwilę, szarzeje pole kończące wystawianie oferty i znów pomarańcz...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie, ja również mam właśnie taki program jak kolega opisuję.
Co się dzieje?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy są jakieś nowe informacje ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Od kilkunastu minut nie można edytować / wystawić aukcji z powodu błędu w pobieraniu listy "pasuje do". Aukcja zapisuje się tylko jako szkic. Dotyczy kategorii nr 353.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja z kolei nie mogę zapisać edytowanej oferty. Nie pojawia się żaden komunikat błędu - po prostu klikając przycisk "Zapisz", kompletnie nic się nie dzieje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal te same problemy. Nie można edytować ani wystawiać produktów. Jakieś wieści odnośnie problemu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo 😡

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też nie ma możliwości wystawienia nowej ofery
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »