Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy tylko u mnie jest jakiś problem?
ten sam problem u mnie ..od jakies 20 minut
U mnie to samo.... Obawiam się że allegro wprowadza, jakieś modyfikacje oczywiście które mają, ułatwić życie nam sprzedawcom... A po których się znowu nie pozbieramy przez kilka dni....
AKTUALIZACJA 27.05.2024 g. 10:39
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że problem został rozwiązany. Zakładka powinna działać już prawidłowo.
Mamy problemy techniczne z zakładką Mój asortyment.
Zespół techniczny już działa nad przywróceniem funkcjonalności. Dam znać, gdy tylko otrzymam nowe informacje w sprawie.
Przepraszam za utrudnienia!
Witam wszystkich.Od ponad godziny nie mogę podejrzeć mojego asortymentu.Miast tego pokazuje się komunikat "Ups nie udało nam się wczytać listy" Spróbuj odświeżyć stronę itd. Ktoś ma podobny problem/zna przyczynę?Thx.
Idąc tropem Czesława Niemena....mam tak samo jak Ty 😉
Mam to samo 😞
Pewnie znowu coś kombinują z mój asortyment, wprowadzą ulepszenia, które spowodują utrudnienia. Wczoraj rozsyłali ankietę do wypełnienia w sprawie wystawiania ofert.