anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[25.05] Ups, nie udało nam się wczytać listy. Przepraszamy, Mój asortyment jest chwilowo niedostępny

MAMY ROZWIĄZANIE!
bwdev
#1 Nowicjusz#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy tylko u mnie jest jakiś problem? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
SolumObuwie
#7 Wielbiciel#

ten sam problem u mnie ..od jakies 20 minut

oznacz moderatorów
MANTA_05
#9 Pomysłodawca#

U mnie to samo.... Obawiam się że allegro wprowadza, jakieś modyfikacje oczywiście które mają, ułatwić życie nam sprzedawcom... A po których się znowu nie pozbieramy przez kilka dni.... 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 27.05.2024 g. 10:39
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że problem został rozwiązany. Zakładka powinna działać już prawidłowo. 

Mamy problemy techniczne z zakładką Mój asortyment.
Zespół techniczny już działa nad przywróceniem funkcjonalności.  Dam znać, gdy tylko otrzymam nowe informacje w sprawie. 
Przepraszam za utrudnienia!

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
markman1
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich.Od ponad godziny nie mogę podejrzeć mojego asortymentu.Miast tego pokazuje się komunikat "Ups nie udało nam się wczytać listy" Spróbuj odświeżyć stronę itd. Ktoś ma podobny problem/zna przyczynę?Thx.

oznacz moderatorów
bwdev
#1 Nowicjusz#

Idąc tropem Czesława Niemena....mam tak samo jak Ty 😉 

oznacz moderatorów
PrezentyDlaNiego
#8 Zapaleniec#

Mam to samo  😞

oznacz moderatorów
Syla270985
#12 Orędownik#

Pewnie znowu coś kombinują z mój asortyment, wprowadzą ulepszenia, które spowodują utrudnienia. Wczoraj rozsyłali ankietę do wypełnienia w sprawie wystawiania ofert.

oznacz moderatorów