Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak samo DPD brak możliwości zamówienia podjazdu. Zamówienie 67baf440-a20f-11f0-84a0-0fb86e0c96e9
@Pikaplusz Pozwoliłam sobie utworzyć z Twojego komentarza odrębny wątek, ponieważ dotyczy innej kwestii, niż wątek, w którym go dodałeś.
Proszę, doprecyzuj, czy miałeś w poprzednim kroku możliwość wyboru godziny oraz daty podjazdu? Przydałby się również zrzut ekranu, który obejmowałby cały ekran - wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.
@w_kiwi Jest widoczna data podjazdu i godzina. To, co jest niestandardowe to fakt, że widoczne są dwa przedziały czasowe dla podjazdu i każda zaczyna się o 9:00, a zazwyczaj pierwsza opcja miała zakres od 9 do 13, a druga od 13 do 17. W tej chwili po godzinie 10 nadal widoczny jest podjazd w przedziale od 9:00. Nie wiem czy to ma znaczenia.
@Puzonix Wyjaśniam to z działem technicznym. Wrócę z odpowiedzią, jak tylko czegoś się dowiem.
@w_kiwi Już wszystko działa. Godzina podjazdu zmieniła się z 9 na 13 i udało się zamówić podjazd.
@Puzonix Cieszę się, że już udało się zamówić podjazd. Otrzymałam informację, że chwilowe problem ze zleceniem podjazdu wynikały właśnie ze zmian "okienek" czasowych dla podjazdów.
U mnie to samo - nie można zamówić podjazdu DPD.
Komunikat: Nie można zamówić podjazdu dla wskazanych godzin w wybranym dniu.
DPD zmienia godziny graniczne przyjęcia zlecenia odbioru paczek. U mnie z 12:00 na 10:00 :).
@musashi2007_AL Cudownie. Szczególnie, że grudzień zbliża się wielkimi krokami i obawiam się, że allegro delivery nie poradzi sobie z okresem przedświątecznym. Zamiast wydłużyć możliwość wysłania zlecenia odbioru to skracają. To pokazuje, że już w obecnym okresie mają problemy.