Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Drogie serduszka, zajrzyjcie co się stało z moją jakością sprzedaży.
Do wczoraj było SUPER PLUS a dzisiaj od rana pusto - Nie możemy jeszcze ocenić twojej jakości
Sprzedaż spadła do zera, coś jest u Was nie tak
dotyczy konta - pod numerem zamówienia 5ca45147-ee8f-11ed-9af1-836e1bf5a530
U mnie jest to samo na dwóch kontach
tak nadal wystepuje na stronie głownej a i widocznosc ogłoszen drastycznie spadła
zgłosiłem wczioraj sprawe czekam az cos z tym zaradza
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
u mnie to samo ciasteczka wyczyszczone od wczoraj tak jest
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Problem nadal występuje, nie mam statystyk jakości sprzedaży.
Login znajdziesz po numerze zamówienia 5ca45147-ee8f-11ed-9af1-836e1bf5a530
Nadal pokazuje brak jakości tak jak na zdjęciu powyżej
@lottoys, @Midora75 i @kraina_zabawek24 - nasz dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem problemu z jakością sprzedaży w panelu sprzedawcy. W zakładce "jakość sprzedaży" wszystko powinno być prawidłowo widoczne.
tak nadal wystepuje na stronie głownej a i widocznosc ogłoszen drastycznie spadła 😕 zgłosiłem wczioraj sprawe czekam az cos z tym zaradza
U mnie od wczoraj ten sam problem . Co ciekawe przy próbie kontaktu z konsultantem przez chat i przesłaniu screena z problemem, chat się urywa (jakby konsultant celowo kończył rozmowę).
@lottoys @evee-anime @kraina_zabawek24 @Midora75 problem przed chwilą został wyeliminowany. Wyczyśćcie proszę ciacha i spróbujcie jeszcze raz. 🙂
u mnie juz jest dobrze 🙂
Potwierdzam, wszystko wróciło do normy.
Jest nawet lepiej:
Wpłaty wpadają podwójnie i nie nalicza prowizji 🙂
Jak zawsze można na Was liczyć, ściskam lekko aby nie udusić gdyż jesteście niezastąpione