anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[9.05-10.05] Jakość Sprzedaży - Nie możemy jeszcze ocenić twojej jakości

lottoys
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Drogie serduszka, zajrzyjcie co się stało z moją jakością sprzedaży.

Do wczoraj było SUPER PLUS a dzisiaj od rana pusto - Nie możemy jeszcze ocenić twojej jakości

Sprzedaż spadła do zera, coś jest u Was nie tak

dotyczy konta  -  pod numerem zamówienia 5ca45147-ee8f-11ed-9af1-836e1bf5a530

jakość.jpg

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Midora75
#9 Pomysłodawca#

U mnie jest to samo na dwóch kontach

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Midora75 czy problem dalej występuje? Po naszej stronie statystyki wyglądają prawidłowo.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Midora75
#9 Pomysłodawca#

tak nadal wystepuje na stronie głownej a i widocznosc ogłoszen drastycznie spadła 

Midora75_0-1683701826373.png

 

 zgłosiłem wczioraj sprawe czekam az cos z tym zaradza

oznacz moderatorów

evee-anime
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

u mnie to samo   ciasteczka wyczyszczone   od wczoraj tak jest

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys podaj proszę login konta, którego sprawa dotyczy. Bez tego nie jestem w stanie zweryfikować Twojego zgłosznia.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Problem nadal występuje, nie mam statystyk jakości sprzedaży.

Login znajdziesz po numerze zamówienia 5ca45147-ee8f-11ed-9af1-836e1bf5a530

Nadal pokazuje brak jakości tak jak na zdjęciu powyżej

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys@Midora75 i @kraina_zabawek24 - nasz dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem problemu z jakością sprzedaży w panelu sprzedawcy. W zakładce "jakość sprzedaży" wszystko powinno być prawidłowo widoczne. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Midora75
#9 Pomysłodawca#

tak nadal wystepuje na stronie głownej a i widocznosc ogłoszen drastycznie spadła 😕 zgłosiłem wczioraj sprawe czekam az cos z tym zaradza

oznacz moderatorów

kraina_zabawek24
#8 Zapaleniec#

U mnie od wczoraj ten sam problem . Co ciekawe przy próbie kontaktu z konsultantem przez chat i przesłaniu screena z problemem, chat się urywa (jakby konsultant celowo kończył rozmowę).

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys @evee-anime @kraina_zabawek24 @Midora75 problem przed chwilą został wyeliminowany. Wyczyśćcie proszę ciacha i spróbujcie jeszcze raz. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Midora75
#9 Pomysłodawca#

u mnie juz jest dobrze 🙂 

oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

Potwierdzam, wszystko wróciło do normy.

Jest nawet lepiej:

Wpłaty wpadają podwójnie i nie nalicza prowizji 🙂 

Jak zawsze można na Was liczyć, ściskam lekko aby nie udusić gdyż jesteście niezastąpione 

oznacz moderatorów