anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

9 dni oczekiwania na weryfikację konta do wypłat i wciąż nic.

Wiecej_Za_Mniej
#1 Nowicjusz#

Cześć,

9 dni temu zmieniłem numer konta do wypłat środków z allegro. Wykonałem przelew weryfikacyjny na złotówkę, po paru dniach złotówka do mnie wróciła, a mimo to konto do wypłat wciąż nie zostało zweryfikowane.

Pisałem 5 dni temu poprzez formularz kontaktowy w tej sprawie, dostałem odpowiedź, że wkrótce dostanę odpowiedź i dalej nic.

Pisałem 2 dni temu poprzez messengera w tej sprawie, dostałem odpowiedź, że wkrótce dostanę odpowiedź i dalej nic.

W działalności handlowej zamrożenie gotówki na nieokreślony czas oznacza duży kłopot.

1. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć z własnego doświadczenia ile to może jeszcze trwać bo jak kolejne tygodnie to zastanawiam się czy w ogóle nie wycofać swoich ofert z allegro, bo nie wiem czy w ogóle kiedykolwiek będę mógł te środki wypłacić.

2. Czy ktoś się orientuje czy można z automatu powrócić do wypłat na dotychczasowy stary numer konta z przed zmiany? Według mnie do czasu weryfikacji nowego numeru konta powinna istnieć chociaż możliwość dokonywania wypłat na stary numer konta bo inaczej jest się w kropce i można czekać w nieskończoność z zamrożonymi środkami.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wiecej_Za_Mniej Poprosiłam odpowiedni zespół o pomoc w Twojej sprawie. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wiecej_Za_Mniej Widzę, że dane do wypłat zostały już zaakceptowane na Twoim koncie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Mairo1_1
#8 Zapaleniec#

Cześć,

też czekam na zweryfikowania konta prze Przelewy24 - czy mogę prosić o interwencję?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mairo1_1 Dane do wypłat zostały zaakceptowane. Dostałam informację, że wybrałeś opcję wypłat na żądanie. Wypłatę musisz więc zlecić samodzielnie lub zmienić ustawienia w zakładce.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Mairo1_1
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc! 

oznacz moderatorów