anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

-900 punktów za nie rozwiązanie dyskusji? nie z naszej winy, serio?

alleloombard353
#7 Wielbiciel#

Witam. 
Właśnie dostaliśmy -900 punktów za to, że nie została rozwiązana dyskusja. Klient po 8 miesiącach użytkowania piły pisze do nas, że silnik przestał działać. Po dłuższej rozmowie z kupującym, 1 kwietnia postanowił poprosić allegro o pomoc. złożył wnioski o allegro protect etc. Decyzję o tym miał dostać na maila, a nas w dyskusji nikt o niczym nie poinformował. Klient w osobnej wiadomości (nie w dyskusji) napisał, ze zwrócił piłę i zapłacił 60 zł za paczkę xD, tylko, ze nie potrafił wysłać tego do nas tylko wysłał do siedziby firmy (Nasz sklep znajduje się w Swarzędzu pod Poznaniem, a siedziba firmy we Wrocławiu). 
3 kwietnia zapytałem w dyskusji, ze skoro nikt się nie odzywa to można zamknąć dyskusje? Nie dostałem odpowiedzi tylko allegro zapytało się 12 kwietnia czy udało się porozumieć ze sprzedającym. Klient odpisał, że zwrócił urządzenie i przesłał dokumenty. co jest kłamstwem ponieważ urządzenie przez błąd kupującego nie wróciło do nas i nagle następnego dnia rano dostaje -900 punktów za nie rozwiązaną dyskusję.


alleloombard353_0-1744533808649.pngalleloombard353_1-1744533826969.png

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

alleloombard353
#7 Wielbiciel#

alleloombard353_0-1744533968495.png

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A odrzuciłeś reklamację powód nieudostępnienie towaru do ekspertyzy w terminie 14dni z powodu błędnego odresu odesłania? Adres do odeslania miał prawidlowy w ofercie. Weźcie sobie poczytajcie ustawę konsumencką bo z znajomością przepisów leżycie.

oznacz moderatorów

alleloombard353
#7 Wielbiciel#

Odrzuciliśmy reklamację w momencie kiedy klient postanowił, że chce zwrot pieniędzy nie zwracając sprzętu. 

alleloombard353_0-1744534856897.png

 

oznacz moderatorów

alleloombard353
#7 Wielbiciel#

I co to ma w sumie do rzeczy czy odrzucimy reklamację czy nie, skoro klient kliknie sobie ze sprawa nie została rozwiązana, a allegro i tak bez brania naszego zdania pod uwagę przyznaje -900 puntków. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

To winna allegro skoro by dostać protecta on musi oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@az1rael jeżeli sprzedawca w ofercie podaje wyraźnie adres do zwrotów (zakładka zwroty), a kupujący wysyła towar na inny adres - to czyja jest to wina?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

MODERATORZY DO DZIAŁANIA

podaję przykład dla zrozumienia tematu:

https://allegro.pl/oferta/buty-sneakersy-damskie-adidas-samba-og-w-ig1963-r-37-1-3-16677352890#about...

 

czy mam kupić towar w allegrowym sklepie i odesłać go na adres siedziby allegro?

Adres do zwrotu
Allegro.pl, A2 Warsaw Park (Panattoni Park Grodzisk IV)
Adamów 50
05-825 Adamów
Polska
 

Dane firmy

Allegro Sp. z o.o.

ul. Wierzbięcice 1B

61-569 Poznań

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RED miałem na myśli ujemne punkty za nierozwiązaną dyskusję że to wina allegro a kupujący janusz wykopał adres siedziby a adresu zwrotu nie umiał

oznacz moderatorów