Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Jak to jest, że dzisiaj w święto, w atrakcyjności oferty wyświetla się "Późna godzina wysyłki tego samego dnia:12:00" i mamy za to 5 punktów, ale na przykład w soboty i niedziele wyświetla się "Późna godzina wysyłki tego samego dnia:Brak" i mamy 0 punktów??
Skoro w święto możecie doliczać te punkty, to dlaczego nie w weekendy?
@ted_n czy możesz przesłać mi zdjęcie lub zrzut swojego ekranu z tą informacją?
Proszę bardzo.
Niedziela:
I dzisiaj:
@ted_n dziękuję, skonsultuję Twoje pytanie z zespołem, ale z odpowiedzią wrócę do Ciebie najwcześniej jutro.
@ted_n przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale od zespołu jakości sprzedaży dostałam informacje, że punkty w tej mierze dostajesz na podstawie ustawień z wczoraj, zgodnie z którymi dziś wyświetlalibyśmy informacje o godzinie w Twoich ofertach. Jeśli chodzi o liczenie ich w czasie świąt, masz rację i to celna uwaga, dlatego dzięki bardzo za sugestię. Pracujemy nad zmianami w tej kwestii, ale jeśli chodzi o szczegóły, tych jeszcze podać Wam nie mogę. Niemniej jednak na pewno weźmiemy tę propozycję pod uwagę.
Jeżeli taką samą godzinę wysyłki mamy w dni robocze, czyli kiedy pracujemy, i zawsze zgodnie z tą deklaracją realizujemy zamówienia, to uczciwie by było doliczać te punktu także w weekendy. Niby tylko 5 punktów, ale jednak.