Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dotyczy zamówienia f78d8b91-2d47-11ed-bdef-f51794391d97 z innego konta
Klient dokonał wpłaty przelewem tradycyjnym - wpłata nie dotarła
Odezwał się po kilku dniach i założył i dyskusje
Wyjaśniłem, że wpłata jeszcze nie dotarła, w międzyczasie napisałem na czacie Allegro prośbę o odszukanie wpłaty i wyjaśnienie klientowi, że to nie moja wina gdyż wpłaty jeszcze nie ma itp.. kopie z czatu dodałem klientowi do dyskusji
Allegro obiecało pomoc, podczas rozmowy telefonicznej z klientem powiedział, że zadzwoniono do niego na moją prośbę i obiecano zwrócić wpłatę gdyż niby coś tam było w systemie i się nie zaksięgowała.
Dzisiaj klient zakończył dyskusje jako nierozwiązaną i propozycję POK
Proszę powstrzymać ten proces gdyż wpłata nigdy nie doszła a już był kilka dni temu przypadek tu na forum , że ktoś dostał POK za przesyłkę za pobraniem, żeby nie wyszedł z tego kolejny cyrk.
Ja ze sprawą nie mam nic wspólnego... wpłaty nigdy nie otrzymałem, Allegro samo anulowało zamówienie i przyznało zwrot prowizji, wpłaty nadal brak więc proszę nie kombinować z POKIEM
@lottoys nie martw się na pewno uda się wyjaśnić tą sprawę. Czy możesz podać na jakim koncie doszło do tej sytuacji. Po samym numerze zamówienia jej nie odnajdę. Jeśli nie chcesz podawać tej informacji na forum to możesz albo napisać ją w wiadomości e-mail i przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl albo podać ID dyskusji jaką prowadziłeś z tym kupującym.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Na tym toyslog
Przejrzyj Monia dyskusje, zareagowałem natychmiast, a Wy również szybko pomogliście opisując w dyskusji, że wpłaty nie ma oraz zadzwoniliście do klienta, że zwrócicie mu wpłatę i aby dokonał ponownego zakupu - oczywiście to słowa klienta.
Niemniej jednak wpłaty ja nie otrzymałem a dyskusja jest nierozwiązana i oberwą mi się punkty całkowicie za nic.
Nic nie zrobiłem a mam nierozwiązaną dyskusję...
Bardzo to smutne co ten system robi z ludzi. Sprzedawców.
to nie system to allegro
allegro systemem dyskusji i pok upadla sprzedawców
jak znam życie allegro w dyskusji nie zająknęło się kaskę sobie przywłaszczyło,
tylko wezwało sprzedawcę do zwrotu wpłaty
podobnie jest jak szybciej zwrócisz wpłatę niż kupujący założy dyskusję
@lottoys okej, już wszystko wiem. Kupujący nie złożył wniosku o Allegro Protect, to zamówienie nie jest opłacone.
Przesłał nam potwierdzenie przelewu, sprawę skonsultowaliśmy z operatorem i miał otrzymać zwrot, ale musiałby podać dane do przelewu, czego nie zrobił.
W tej sytuacji poproszę o kontakt z kupującym, aby podał te dane dla operatora płatności.
Kwestię nierozwiąznej dyskusji przekażę do zespołu, który zajmuję się tym tematem i dowiem się czy możemy ją oznaczyć jako rozwiązaną w tej sytuacji.
Także będę działać i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Fajnie by było zmienić jej status gdyż nie ma tu żadnej mojej winy ani wpływu na zaistniałą sytuację, a jak jeszcze przeczytałem propozycję, że klient może skorzystać z POK to aż mnie zatelepało 🙂
@lottoys rozumiem, już wysłałam taką prośbę i dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@lottoys wracam z potwierdzeniem, że po przeanalizowaniu sprawy, dyskusja została zakończona jako rozwiązana 🙂 Nieudaną płatność wyjaśniamy z kupującym w korespondencji e-mail.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Serdecznie dziękuję za pomoc, też dostałem taką informację lecz jest nadal problem
Za tą dyskusję mam odjęte punkty mimo iż została zmieniona na rozwiązaną, pokazuje mi poziom NIEAKCEPTOWALNY oraz dostałem informację o możliwości utraty SS
@lottoys Poczekaj na aktualizację wyników jakości sprzedaży. Nie przeliczają się one natychmiast.