anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Administrator pilnie poszukiwany - Dyskusja i zaraz będzie POK

lottoys
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dotyczy zamówienia f78d8b91-2d47-11ed-bdef-f51794391d97 z innego konta

Klient dokonał wpłaty przelewem tradycyjnym - wpłata nie dotarła

Odezwał się po kilku dniach i założył i dyskusje 

Wyjaśniłem, że wpłata jeszcze nie dotarła, w międzyczasie napisałem na czacie Allegro prośbę o odszukanie wpłaty i wyjaśnienie klientowi, że to nie moja wina gdyż wpłaty jeszcze nie ma itp.. kopie z czatu dodałem klientowi do dyskusji 

Allegro obiecało pomoc, podczas rozmowy telefonicznej z klientem powiedział, że zadzwoniono do niego na moją prośbę i obiecano zwrócić wpłatę gdyż niby coś tam było w systemie i się nie zaksięgowała.

Dzisiaj klient zakończył dyskusje jako nierozwiązaną i propozycję POK

Proszę powstrzymać ten proces gdyż wpłata nigdy nie doszła a już był kilka dni temu przypadek tu na forum , że ktoś dostał POK  za przesyłkę za pobraniem, żeby nie wyszedł z tego kolejny cyrk.

Ja ze sprawą nie mam nic wspólnego... wpłaty nigdy nie otrzymałem, Allegro samo anulowało zamówienie i przyznało zwrot prowizji, wpłaty nadal brak więc proszę nie kombinować z POKIEM

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys nie martw się na pewno uda się wyjaśnić tą sprawę. Czy możesz podać na jakim koncie doszło do tej sytuacji. Po samym numerze zamówienia jej nie odnajdę. Jeśli nie chcesz podawać tej informacji na forum to możesz albo napisać ją w wiadomości e-mail i przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl albo podać ID dyskusji jaką prowadziłeś z tym kupującym. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

 

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Na tym toyslog

 

Przejrzyj Monia dyskusje, zareagowałem natychmiast, a Wy również szybko pomogliście opisując w dyskusji, że wpłaty nie ma oraz zadzwoniliście do klienta, że zwrócicie mu wpłatę i aby dokonał ponownego zakupu - oczywiście to słowa klienta.

 

Niemniej jednak wpłaty ja nie otrzymałem a dyskusja jest nierozwiązana i oberwą mi się punkty całkowicie za nic.

Nic nie zrobiłem a mam nierozwiązaną dyskusję...

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Bardzo to smutne co ten system robi z ludzi. Sprzedawców.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@krejzole 

to nie system to allegro

allegro systemem dyskusji i pok upadla sprzedawców

jak znam życie allegro w dyskusji nie zająknęło się kaskę sobie przywłaszczyło,

tylko wezwało sprzedawcę do zwrotu wpłaty

 

podobnie jest jak szybciej zwrócisz wpłatę niż kupujący założy dyskusję

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys okej, już wszystko wiem. Kupujący nie złożył wniosku o Allegro Protect, to zamówienie nie jest opłacone.
Przesłał nam potwierdzenie przelewu, sprawę skonsultowaliśmy z operatorem i miał otrzymać zwrot, ale musiałby podać dane do przelewu, czego nie zrobił.
W tej sytuacji poproszę o kontakt z kupującym, aby podał te dane dla operatora płatności. 
Kwestię nierozwiąznej dyskusji przekażę do zespołu, który zajmuję się tym tematem i dowiem się czy możemy ją oznaczyć jako rozwiązaną w tej sytuacji. 
Także będę działać i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Fajnie by było zmienić jej status gdyż nie ma tu żadnej mojej winy ani wpływu na zaistniałą sytuację, a jak jeszcze przeczytałem propozycję, że klient może skorzystać z POK to aż mnie zatelepało 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys rozumiem, już wysłałam taką prośbę i dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys wracam z potwierdzeniem, że po przeanalizowaniu sprawy, dyskusja została zakończona jako rozwiązana 🙂 Nieudaną płatność wyjaśniamy z kupującym w korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Serdecznie dziękuję za pomoc, też dostałem taką informację lecz jest nadal problem

Za tą dyskusję mam odjęte punkty mimo iż została zmieniona na rozwiązaną, pokazuje mi poziom NIEAKCEPTOWALNY oraz dostałem informację o możliwości utraty SS

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lottoys Poczekaj na aktualizację wyników jakości sprzedaży. Nie przeliczają się one natychmiast.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów