Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam pytanie, głównie chyba do osób związanych z allegro.
W ostatnim czasie potrzebowaliśmy mieć chwilę przerwy od nadawania paczek. Szybka decyzja - zmieniamy czas wysyłki na 7 dni roboczych. Zmieniliśmy, sprawdziliśmy wyświetlanie i wszystko "pykło". Algorytm wylicza i pokazuje, że wg kalendarza paczka będzie u klienta 8-go lub 9-go dnia roboczego. Czyli spoko 7 + dostawa.
I tu właśnie coś nie pykło. Klient w niedzielę 27.06 miał informację, że jego paczka będzie najpóźniej 1.07 czyli za 4 dni robocze!
Dodatkowo, ta sama aukcja przy tych samych ustawieniach kilka minut temu:
Czyli dostawa maksymalnie 6-go dnia roboczego...
Czy ja czegoś nie wiem? Czy ktoś mi tu robi krecią robotę?
Algorytm bierze pod uwagę nie deklarację Sprzedawcy, ale dotychczasowy, faktyczny przeciętny czas wysyłki
@Owsaid, dane wyświetlamy na podstawie rzeczywistego czasu predykcji dla ostatnich zamówień z 30 dni.
@mr_oma co często skutkuje wprowadzeniem klienta w błąd niestety....
Może warto by wprowadzić zmianę, polegającą na tym, że czas wysyłki jest automatycznie wydłużany? Algorytm brałby pod uwagę średni czas wysyłania przesyłki zadeklarowany w ofercie, a po jego zmianie obliczałby go i przeliczał na nowo czas wysyłki. W aktualnym sposób jest to wprowadzanie w błąd sprzedawców. Nie mogę mieć towaru personalizowanego albo sprowadzanego na zamówienie bo czas wysyłki wyświetla się inny niż taki, który mogę zapewnić ....
No jak to? Rzeczywista prognoza, czego nie rozumiesz ? 😂🤣
@MatkaTarzana Bardziej pasuje /przepowiednia, proroctwo/🤣
@Owsaid dane wyliczane na podstawie wysyłek z ostatnich 30 dni.
Czyli teraz wprowadzają w błąd w jedną strone, natomiast po urlopie bedą wprowadzały w błąd w drugą strone - rzeczywisty czas doręczenia - 2 dni czas prtzewidywany - 6-7 dni
Dopiero po miesiącu od zakonczenia urlopu wszystko wóci do normy.
Ot taka ciekawostka 🙂