Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Czy ktoś z Was miał/ma problemy z managerem inpostu? Dziś o godzinie 20:06 Klient kupił towar, zapłacił, wybrał opcję dostawy. Wchodzę w managera, importuję i zonk brak takiej przesyłki. Kolejne zamówienia o 20:16, 20:31 zaimportowane, a z 20:06 jak nie było tak nie ma. (Sprawdziłem wszystkie zakładki, próbowałem dodać przesyłkę ręcznie - brak takiej możliwości bo to allegro paczkomat).
A masz połączonego menegera inpost z kontem allegro.
Oczywiście że tak
U mnie z 20:10 import przeszedł normalnie
A ja sobie nadal czekam i nie mogę wygenerować przesyłki, mail do InPostu poszedł, ale jak odpowiadają tak jak na przeterminowane etykiety to z 7 dni poczekam, a Klientka jutro chciałaby żeby paczka już wyjechała. Paczkomaty przepełnione, POPy przy sortowniach zamknięte - radź sobie allegrowiczu sam.
@przysmakowoplJa na odbiór przesyłki przez kurier Inpost czekam od piątku.... 😞
Super pytanie, nic tylko się pochlastać.
Witam, u mnie to samo, zamówienie z dziś godz. 16:33 i brak importu do menadżera paczek, przesyłka allegro paczkomaty z opcją smart. Allegro przyjęło zgłoszenie i je weryfikuje, na razie nie wiedzą co się dzieje. Z kolei Inpost twierdzi że import może potrwać do 8 godzin, pierwszy raz zdarzyło mi się żeby import nie poszedł natychmiast z automatu.
U mnie to samo.
Czyli to nie problem tylko mojego konta.
Dzień dobry
Dzisiaj od rana nie mogę zrobić żadnego listu dla paczkomatów przez manager paczkomaty. Jak klikam "Import Allegro InPost" to ładuje i ładuje i nie może załadować. Na niektórych komputerach u nas nawet zalogować się nie da. Czy ktoś jeszcze ma ten problem czy to tylko u nas? Dzwoniłem na infolinię i mi mówią że nikt tego nie zgłaszał
Wszystko śmiga jak powinno, ale z doświadczenia wiem że zdarzają się przypadki kiedy coś nie działa, jest to tymczasowe, lecz niestety trzeba poczekać jakiś czas, myślę że do godziny max. powinno się to rozwiązać samo
Zdarza mi się to cyklicznie na kurierskich,zwłaszcza pobraniowych,dziś sytuacja się powtórzyła.Paczkomat i minikurier zawsze bez problemów.
u mnie od wczoraj po zalogowaniu do manager Inpost wyskakuje tekst"trwa uzyskiwanie dostępu. Upewnij się że połączyłes konto.
Od dawna jest połączone i wszystko "grało" Jak zdecydowałam, że opłacę więcej i po prostu wpisze dane w formularzu to mi wyskoczyło okienko, że nie o to mi chodzi. Masakra!. Czy allegro mogło by jakoś WIDOCZNIE (maile?) zając stanowisko w tej sprawie?. Klienci nie będą widzieli naszego problemu tylko zdenerwowanie, że nie mają towaru za który zapłacili 😞
Czy ktoś od Allegro może zająć stanowisko w tej sprawie, bo nadal nie wiadomo czy to problem po Waszej stronie czy po stronie Inpostu. U mnie już dawno minęło 8 godzin (tyle radzili odczekać na infolinii Inpostu) od zamówienia i nadal nie mogę przesyłki zaimportować a dzisiaj muszę ją nadać żeby nie przekroczyć terminu.
Witaj,
mam ten sam problem. Manager Inpost NIE CHCE pobrać przesyłki opłaconej Smart. Bez problemu pobrał pięć wczorajszych (również były smart) ale dzisiejszej już nie. Nie mogę też wprowadzić ręcznie tej przesyłki do managera. Czy ktoś już może powiadomił Allegro w tej sprawie? Miłego dnia!
Kontaktowałem się z Allegro przez czat, założyli nr zgłoszenia i czekam, problem w tym że dziś paczka musi ode mnie wyjść żeby nie przekroczyć terminu nadania przesyłki.
U nas to samo...
mam ten sam problem ;/ jeszcze rano wszystko śmigało, do teraz .. ;/
Pobrało, już jest ok! Pozdrowienia