Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Czy ktoś z Was miał/ma problemy z managerem inpostu? Dziś o godzinie 20:06 Klient kupił towar, zapłacił, wybrał opcję dostawy. Wchodzę w managera, importuję i zonk brak takiej przesyłki. Kolejne zamówienia o 20:16, 20:31 zaimportowane, a z 20:06 jak nie było tak nie ma. (Sprawdziłem wszystkie zakładki, próbowałem dodać przesyłkę ręcznie - brak takiej możliwości bo to allegro paczkomat).
Przy próbie nadania paczki menager paczkomaty nie widzi przesyłki, wcześniejsze i późniejszą są importowane, a ta jedna nie.
Jaka może być przyczyna?
a czy przesyłka nie została wybrana jako kurier inpost lub pobranie? musisz kliknąć [SZUKAJ] po wybraniu rodzaju 🙂
Nie przesyłka :
Metoda dostawy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost (Paczkomat TGO03M)Allegro Smart!
0,00 zł
Okrzei 20
42-600 Tarnowskie Góry
Opłacona z góry.
Teraz już nie przyjmuje żadnych przesyłek 🙂
Problem allegro czekaj na rozwiązanie już jest zgłoszone 😞
Właśnie rozmawiałem z Allegro - zlokalizowali problem, w najbliższych godzinach zostanie rozwiazany problem. Ja załatwiam to w inny sposób. Anulacja zamówień i ponowne zamówienie przez Klienta.
Dalej to samo brak przesyłek w panelu, jak próbowałem ręcznie też nie przepuszcza każe się udać d zakładki allegro, czy może ktoś z obsługi coś naświetlić, problem od wczoraj a tu cisza 😞
Skonsultowałam sprawę i otrzymałam potwierdzenie, że maksymalnie w ciągu kilku godzin problem powinien być rozwiązany.
Przepraszam Was za to utrudnienie.
Teraz już nie zasysa Kurierów InPostu i MiniKuriera.
Aktualizacja - pobrało mi zamówienie z 20:06 -> pewnie przebudowują bazy danych.
U mnie tez nie działa, od rana brak przesyłek w managerze inpost.
Edit 13:48 - u mnie wszystkie przesyłki się pojawiły.
Po wpisie na forum cudownie zaskoczyło, aktualnie inpost u mnie zaciąga przesyłki
Mam to samo po godzinie 20, wczoraj jedno z zamówień bez możliwości importu. Dziś rano rozmawiałem telefonicznie z Inpost, brak rozwiązania 😞 Nie czekałem opłaciłem standardową cenę u bookera, klient ważniejszy. Ale jeśli coś takiego się będzie powtarzać trzeba będzie reagować.
Dobry wieczór,
na wstępie bardzo przepraszam za odkopanie tematu, ale mój problem wydaje się być najbardziej pasujący właśnie do tego tematu.
Otóż Kupujący złożył zamówienie składające się z kilku produktów, które zostanie wysłane w 4 paczkach, ze względu na wagę poszczególnych paczek. Kupujący wybrał opcję allegro paczkomaty inpost i zapłacił za 4 wysyłki (4x8,99).
Zalogowałam się w managerze paczek i zaimportowałam listę zamówień z allegro ale mam możliwość wygenerowania i opłacenia (8,99) tylko jednej etykiety dla tego kupującego, a co z pozostałymi trzema paczkami? Miał ktoś taki problem?
pozdrawiam
@ffactory zrób tak :
Manager InPost ---> Allegro ---> Import Allegro InPost --- > zmieniasz w niewygenerowane na wygenerowane, zaznaczasz odpowiednią przesyłkę i nadajesz jeszcze raz na tych samych danych
wtedy za każdą kolejną zapłacisz 8,99 zł ,
Działa! Dziękuję! 🙂
ja mam ten sam problem. Kilka dni wcześniej w ogóle nie importowało przesyłek, bo nie można było się zalogować, a teraz nie aktualizuje zamówień. Są jakieś stare ;/ porażka ostatnio z tym nadawaniem.
U mnie wysyłka Paczkomatami nie możliwa wciąż wiąże konto :(((
@TiTo_Firma chyba nowa awaria ... U nas było spoko ( w nocy) nadałem ok 150 paczek i teraz zonk, wywala z inpostu,