Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trwa dziwny i niespokojny czas, gdzie część z nas nie wyrabia się na zakręcie z powodu natłoku zamówień, braku pracowników, problemów w dostawach. Część z nas siedzi w domach, bez możliwości pracowania i zarabiania. Bywa ciężko.
Tymczasem Allegro nie zwalnia tempa zasypując nas wszelkiej maści komunikatami i wytycznymi. W zakładce "Co nowego w Allegro?", aktualnościach dla sprzedających co najmniej raz dziennie pojawia się jakiś news.
O ile jestem w stanie zrozumieć (co nie znaczy, że popieram) decyzję o utrzymaniu zmian w naliczaniu prowizji od 2 kwietnia, to pozostałe decyzje wywołują tylko irytację.
Czy to jest właściwy moment na wymuszanie na nas uzupełniania ofert o kody producenta?
Czy to jest właściwy moment na wypuszczanie niedorobionego bubla, jakim jest Centrum wiadomości? (brak możliwości filtrowania wiadomości, brak możliwości szukania po loginie, enter wysyła wiadomość, brak formatowania, niepoprawne wyświetlanie się wiadomości, brak jasnych wytycznych czy odpowiedź przez Centrum wiadomości zalicza się do parametrów jakości sprzedaży i czy w ogóle jest poprawnie zliczane, itp., itd.)
Czy to jest właściwy moment na wprowadzanie zamieszania z Allegro Kurier DPD? Nie chodzi mi o samą nową opcję dostawy, fajnie że ktoś u was wreszcie pododawał 1+1 i że po 2 kwietnia kurier w smarcie to jest najmniej opłacalna opcja dla Sprzedających, więc wypadałoby zaoferować coś nowego. Ale wasze komunikaty są absolutnie nieskoordynowane. Najpierw fanfary, nowa forma dostawy. Następnego dnia dopiero więcej szczegółów co i jak. Może pojutrze pojawi się wreszcie kompletna informacja, która wartość (11,99 czy 12,99) będzie objęta prowizją, gdy klient nie ma smarta.
I to mnie właśnie wkurza bardzo. Te masowe wypuszczanie bubli i niedoróbek przez waszych pracowników. My, sprzedawcy mamy teraz ważniejsze rzeczy na głowie, niż dociekanie co allegro ma na myśli.
Allegro, dajcie nam spokojnie pracować w tym porąbanym okresie.
Weźcie wdech, wydech. Skoordynujcie działania. Przeczytajcie komunikaty przed ich publikacją. Myjcie ręce.
TAK TAK TAK!
@_HolaOla_ @nat_not @msniezek @cloudcloud
Przekażcie to wyżej. To rozpaczliwy apel pod którym podpisze się teraz większość sprzedawców. A kto się zgadza i odczuwa podobnie, łapka w górę dla @myslenie-szkodzi za trafne opisanie sytuacji.
@ejczbi @myslenie-szkodzi Dziękujemy. Społeczność to przestrzeń, która powstała, żebyście mogli mówić również o swoich oczekiwaniach. Zapewniamy, że osoby decyzyjne są informowane o Waszych postach na bieżąco.
podbijam dla zasiegów.
Swietne podsumowanie! Popieram!