anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro ignoruje Sprzedających w pełnym zakresie

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

W dniu 26 stycznia 2020 ( NIEDZIELA) został u mnie dokonany zakup. W trakcie zakupu Kupujący nie podał ani numeru NIP ani nie wybrał opcji faktury VAT.

"Jeśli kupisz na Allegro z konta zwykłego i zechcesz otrzymać fakturę za ten zakup na dane swojej firmy, sprzedający będzie mógł Ci ją wystawić tylko wtedy, gdy w trakcie wypełniania Formularza dostawy i płatności podasz NIP i dane swojej firmy."

Dzisiaj rano, czyli 27 stycznia, poniedziałek o godzinie 8:29 po otwarciu zlecenia i wysłaniu informacji o wystawieniu pragonu otrzyamłem maila o treści:

"Tak szczerze mam to w nosie , daj fakturę , 3 minuty po zakupie przesłałem dane do faktury A ty dzisiaj piszesz mi paragon ja nie to zwracaj pieniądze! "

Oczywiscie żadnej wiadomości po zakupie oprócz systemowych z Allegro nie było .....

Po poinformowaniu iż sprawe skierowałem do Allegro aby pomogli wyjąsnic sytuację .... Otrzymałem NEGATYWNY komentarz ......

Od rana czekam na odpowedź Allegro ... i nic .......

Czy ktoś miał podobną sytuację ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Vryko
#18 Luminarz#

@SolprintPL Spokojnie, Allegro ma takich i podobnych spraw setki, jak nie tysiące dziennie. Odpiszą Ci. A jak bardzo Ci się spieszy, to idź tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 i wyjaśniaj sprawę na czacie. Szybciej się nie da. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

dzięki za wsparcie ..... walcze do 3 godzin 🙂

oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

I POLEGŁEM ..... żenada ....

 

Klient nie napisał w komentarzu że chodziło o fakturę ......

pomimo iz wysłałem screena screen.jpg

oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

reasumując ... działając zgodnie z prawem - DOSTAJESZ NEGATYWA 😂

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

Jeżeli chodzi o komantarz, to prawdopodobnie zostanie usunięty. Zawsze się trafi jakis "klient" co potrafi zepusuć dzień. Miałem podobny przypadek, klient dwa razy wypełniał FOD za pierwszym razem podał NIP, ale były problemy z płatnością i wypełnił drugi raz formularz gdzie prawdopodbnie zapomniał podać NIP. Wysłałem towar z paragonem i od razu był telefon, ale dało się klientowi przetłumaczyć, oczywiście robiąc screeny, że to nie była moja wina. Daj znać jak sprawa się zakończyła.  

Endrju
oznacz moderatorów

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

POLEGŁEM ....

oznacz moderatorów

Wilk1912
#9 Pomysłodawca#

Chcesz się założyć że nie zostanie usunięty? Dostanie odpowiedź że jest im przykro tralala ale komentarz nie narusza regulaminu. Jedna z firm dla której wykonuję usługi akurat walczyła z negatywem od naciągaczki która kupiła w święta jakiś bzdet za kilkanaście złotych i domagała się żeby sprzedawca wysyłał jej w gratisie słodycze dla jej bękarta. Oczywiście niczego jej w gratisie nie wysłali to bezczelna baba zgłosiła że dostała niekompletne zamówienie i wystawiła negatywa dając jedną gwiazdkę za obsługę klienta i powołując się na jakieś rzekome uzgodnienia telefoniczne. Odpowiedź allegro jest taka że kupujący negatywnie ocenił obsługę klienta a oni nie są w stanie ustalić co uzgodniono  telefonicznie. Komentarz nie narusza regulaminu...

Firma zrobiła duży zakup na fakturę ale nie płaci przez prawie 2 tygodnie. Sprzedawca wysłał ponaglenie po kilka dniach dostali przelew i negatywa że towar zamówiony 2 tygodnie temu nie został wysłany. Ten komentarz również nie narusza regulaminu Allegro...

oznacz moderatorów

szaman71
#8 Zapaleniec#

To są efekty niemożności wystawienia komentarza kupującemu. Kupujący to święta krowa, którą trzeba pocałować pod ogon, bo się zemści negatywem. Cóż, kolejna dobra zmiana...

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Typowe dla allegro - najpierw nieczytelne zakłądki informacyjne, spartolony system zaznaczania chęci otrzymania faktury

 

dlaczego nie może być domyślnie włączony - tak jak to jest np: w sklepach internetowych ??

dlaczego wybór faktury znika jak Kupujący cofnie jakąś operacje?

 

potem zwalanie winy na Sprzedawcę, który kończy z negatywem, odstąpieniem od umowy przez Kupującego i bardzo często ze zniszczonym towarem, który jest odsyłany bez paragonu

 

komentarza serwis nie usuwa, a dyskusji sprzedawca jest zmuszany przez administratora do wykonania zwrotu wpłaty za towar mimo, że Kupujący nie był konsumentem

potem zwalanie winy na sprzedawcę, który otrzymuje komentarz ne

oznacz moderatorów