Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 26 stycznia 2020 ( NIEDZIELA) został u mnie dokonany zakup. W trakcie zakupu Kupujący nie podał ani numeru NIP ani nie wybrał opcji faktury VAT.
"Jeśli kupisz na Allegro z konta zwykłego i zechcesz otrzymać fakturę za ten zakup na dane swojej firmy, sprzedający będzie mógł Ci ją wystawić tylko wtedy, gdy w trakcie wypełniania Formularza dostawy i płatności podasz NIP i dane swojej firmy."
Dzisiaj rano, czyli 27 stycznia, poniedziałek o godzinie 8:29 po otwarciu zlecenia i wysłaniu informacji o wystawieniu pragonu otrzyamłem maila o treści:
"Tak szczerze mam to w nosie , daj fakturę , 3 minuty po zakupie przesłałem dane do faktury A ty dzisiaj piszesz mi paragon ja nie to zwracaj pieniądze! "
Oczywiscie żadnej wiadomości po zakupie oprócz systemowych z Allegro nie było .....
Po poinformowaniu iż sprawe skierowałem do Allegro aby pomogli wyjąsnic sytuację .... Otrzymałem NEGATYWNY komentarz ......
Od rana czekam na odpowedź Allegro ... i nic .......
Czy ktoś miał podobną sytuację ?
@SolprintPL Spokojnie, Allegro ma takich i podobnych spraw setki, jak nie tysiące dziennie. Odpiszą Ci. A jak bardzo Ci się spieszy, to idź tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 i wyjaśniaj sprawę na czacie. Szybciej się nie da.
dzięki za wsparcie ..... walcze do 3 godzin 🙂
I POLEGŁEM ..... żenada ....
Klient nie napisał w komentarzu że chodziło o fakturę ......
pomimo iz wysłałem screena
reasumując ... działając zgodnie z prawem - DOSTAJESZ NEGATYWA 😂
Jeżeli chodzi o komantarz, to prawdopodobnie zostanie usunięty. Zawsze się trafi jakis "klient" co potrafi zepusuć dzień. Miałem podobny przypadek, klient dwa razy wypełniał FOD za pierwszym razem podał NIP, ale były problemy z płatnością i wypełnił drugi raz formularz gdzie prawdopodbnie zapomniał podać NIP. Wysłałem towar z paragonem i od razu był telefon, ale dało się klientowi przetłumaczyć, oczywiście robiąc screeny, że to nie była moja wina. Daj znać jak sprawa się zakończyła.
POLEGŁEM ....
Chcesz się założyć że nie zostanie usunięty? Dostanie odpowiedź że jest im przykro tralala ale komentarz nie narusza regulaminu. Jedna z firm dla której wykonuję usługi akurat walczyła z negatywem od naciągaczki która kupiła w święta jakiś bzdet za kilkanaście złotych i domagała się żeby sprzedawca wysyłał jej w gratisie słodycze dla jej bękarta. Oczywiście niczego jej w gratisie nie wysłali to bezczelna baba zgłosiła że dostała niekompletne zamówienie i wystawiła negatywa dając jedną gwiazdkę za obsługę klienta i powołując się na jakieś rzekome uzgodnienia telefoniczne. Odpowiedź allegro jest taka że kupujący negatywnie ocenił obsługę klienta a oni nie są w stanie ustalić co uzgodniono telefonicznie. Komentarz nie narusza regulaminu...
Firma zrobiła duży zakup na fakturę ale nie płaci przez prawie 2 tygodnie. Sprzedawca wysłał ponaglenie po kilka dniach dostali przelew i negatywa że towar zamówiony 2 tygodnie temu nie został wysłany. Ten komentarz również nie narusza regulaminu Allegro...
To są efekty niemożności wystawienia komentarza kupującemu. Kupujący to święta krowa, którą trzeba pocałować pod ogon, bo się zemści negatywem. Cóż, kolejna dobra zmiana...
Typowe dla allegro - najpierw nieczytelne zakłądki informacyjne, spartolony system zaznaczania chęci otrzymania faktury
dlaczego nie może być domyślnie włączony - tak jak to jest np: w sklepach internetowych ??
dlaczego wybór faktury znika jak Kupujący cofnie jakąś operacje?
potem zwalanie winy na Sprzedawcę, który kończy z negatywem, odstąpieniem od umowy przez Kupującego i bardzo często ze zniszczonym towarem, który jest odsyłany bez paragonu
komentarza serwis nie usuwa, a dyskusji sprzedawca jest zmuszany przez administratora do wykonania zwrotu wpłaty za towar mimo, że Kupujący nie był konsumentem
potem zwalanie winy na sprzedawcę, który otrzymuje komentarz ne