Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z jakim wyprzedzeniem należy zlecać odbiór kuriera InPost?
Wydawało mi się, że zlecając odbiór już o 9 rano, kurier zjawi się TEGO SAMEGO DNIA, a nie w kolejny dzień roboczy... skoro potwierdzenie od spedytora zawiera informację żeby paczki były przygotowane między 8:00-15:30, a kurier z do pobliskiego paczkomatu przyjeżdża 3 razy dziennie.
Kurier InPost załatwił mnie w ten sposób już kilkukrotnie, zacząłem zlecać przyjazd kuriera już w okolicach 9 rano, dlatego też kilka razy zdarzyło się, że za podjazd kuriera tego samego dnia płaciłem dodatkowo 2 razy, a ten i tak przyjeżdżał dopiero dnia następnego.
Reklamacja bezpośrednio w InPost zostaje bez odpowiedzi.
Czy na Allegro można gdzieś złożyć reklamację w tej sprawie?
Nie mam umowy z InPost, wysyłki zlecam przez Manager przesyłek -> Import Allegro Inpost
Dzień dobry,
aby zlecenie zostało odebrane tego samego dnia, podjazd kuriera należy zgłosić zgodnie z godzina graniczną. Godzinę graniczną można sprawdzić na stronie: https://inpost.pl/godziny-odbiorow , wystarczy podać swój kod pocztowy.
Jeśli usługa nie jest realizowana zgodnie z godziną graniczną, bardzo prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
W zgłoszeniu prosimy o opisanie sytuacji oraz podanie numerów zleceń.
Odbiór przesyłek przez kuriera będzie bezpłatny, jeśli jednorazowo zostanie zlecony odbiór 5 lub więcej paczek. Jeśli tego samego dnia tworzone jest nowe zlecenie np. dla 2-3 paczek, to kolejne zlecenie odbioru jest płatne według cennika, chyba że zlecono odbiór więcej niż 5 paczek. W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do kontaktu z naszym BOK.
W celu weryfikacji statusu zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru reklamacji.
Nie raz pisałem do inpostu, że kurier z paczkomatu odebrał paczki o godz. 12 ,a te które nadałem przed godziną graniczną czyli przez 13.00 zostały nieodebrane i czekały aż w następny dzień odbiorze kurier. Niestety inpost ma to gdzieś bo zawsze odpisywał: "
Uprzejmie informuję, że zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało skierowane do oddziału InPost, który zweryfikuje i wyjaśni zaistniałą sytuację.
Zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji.
W imieniu firmy przepraszam za powstałe niedogodności.
Po tym emailu zawsze cisza i wywalone, a zgłaszałem co najmniej 5 razy już.
@ForBajk
Dobry wieczór.
Każde zgłoszenie staramy się rozpatrywać z oddziałem odpowiedzialnym za obiór paczek z danej maszyny. W przypadku dalszych pytań lub niejasności prosimy o wysłanie prywatnej wiadomości na pomoc@inpost.pl.
Dodatkowo informuję, że ma Pan prawo złożenia oficjalnej reklamacji w sprawie.
W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.