anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro InPost nadanie a odbiór przez kuriera

MAMY ROZWIĄZANIE!
_VDS_
#7 Wielbiciel#

Z jakim wyprzedzeniem należy zlecać odbiór kuriera InPost?

Wydawało mi się, że zlecając odbiór już o 9 rano, kurier zjawi się TEGO SAMEGO DNIA, a nie w kolejny dzień roboczy... skoro potwierdzenie od spedytora zawiera informację żeby paczki były przygotowane między 8:00-15:30, a kurier z do pobliskiego paczkomatu przyjeżdża 3 razy dziennie.

Kurier InPost załatwił mnie w ten sposób już kilkukrotnie, zacząłem zlecać przyjazd kuriera już w okolicach 9 rano, dlatego też kilka razy zdarzyło się, że za podjazd kuriera tego samego dnia płaciłem dodatkowo 2 razy, a ten i tak przyjeżdżał dopiero dnia następnego.

Reklamacja bezpośrednio w InPost zostaje bez odpowiedzi.
Czy na Allegro można gdzieś złożyć reklamację w tej sprawie?
Nie mam umowy z InPost, wysyłki zlecam przez Manager przesyłek -> Import Allegro Inpost

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
A3dam
#19 Nestor#

@_VDS_ 
Jeżeli metoda dostawy jest z przedrostkiem "Allegro ..." - rozsądnym rozwiązaniem jest zwrócenie się z pytaniem (reklamacją ?) bezpośrednio do Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@_VDS_ 

Dzień dobry, 

aby zlecenie zostało odebrane tego samego dnia, podjazd kuriera należy zgłosić zgodnie z  godzina graniczną. Godzinę graniczną można sprawdzić na stronie: https://inpost.pl/godziny-odbiorow , wystarczy podać swój kod pocztowy. 

Jeśli usługa nie jest realizowana zgodnie z godziną graniczną, bardzo prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

W zgłoszeniu prosimy o opisanie sytuacji oraz podanie numerów zleceń. 

Odbiór przesyłek przez kuriera będzie bezpłatny, jeśli jednorazowo zostanie zlecony odbiór 5 lub więcej paczek. Jeśli tego samego dnia tworzone jest nowe zlecenie np. dla 2-3 paczek, to kolejne zlecenie odbioru jest płatne według cennika, chyba że zlecono odbiór więcej niż 5 paczek. W celu dokładniejszej weryfikacji zachęcamy do kontaktu z naszym BOK.

W celu weryfikacji statusu zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru reklamacji. 

oznacz moderatorów
ForBajk
#10 Popularyzator#

Nie raz pisałem do inpostu, że kurier z paczkomatu odebrał paczki o godz. 12 ,a te które nadałem przed godziną graniczną czyli przez 13.00 zostały nieodebrane i czekały aż w następny dzień odbiorze kurier. Niestety inpost ma to gdzieś bo zawsze odpisywał: "

Uprzejmie informuję, że zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało skierowane do oddziału InPost, który zweryfikuje i wyjaśni zaistniałą sytuację.
Zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji.

W imieniu firmy przepraszam za powstałe niedogodności.

 

Po tym emailu zawsze cisza i wywalone, a zgłaszałem co najmniej 5 razy już.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ForBajk 

Dobry wieczór.

Każde zgłoszenie staramy się rozpatrywać z oddziałem odpowiedzialnym za obiór paczek z danej maszyny. W przypadku dalszych pytań lub niejasności prosimy o wysłanie prywatnej wiadomości  na pomoc@inpost.pl. 

Dodatkowo informuję, że ma Pan prawo złożenia oficjalnej reklamacji w sprawie. 

W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.





oznacz moderatorów