anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro kolporter problem z odbiorem

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Cześć mam problem, ponieważ klient nie może odebrać paczki ze względu na jakiś błędny kod odbioru który otrzymuje. Czy w tym wypadku trzeba od razu składać reklamację do Allegro żeby wysyłali poprawny kod odbioru lub załatwili to z punktem czy jakoś inaczej się to załatwia? Miał ktoś już taki problem?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mdrogeria
#21 Demiurg#

ot... i cały Kolporter , nic się w tej firmie widzę nie zmieniło .

oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#
Oj nie pociesza mnie ta wypowiedź 😄
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Właśnie wczoraj złożyłem reklamacje, ale myślałem że jest jakiś szybszy sposób. Niestety czat allegro mam wyłączony więc nie mogę napisać tą drogą 😕

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

gryfing_pl spróbuj dzwonić na główny mumer - 413 678 888 ,ale jak znam życie i tą firmę będzie badzo pod górę .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfing_pl czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem? Wyjaśnię to dla Ciebie i kupującego 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

2c29f331-1880-11ec-a4bb-4db7ef7a7c70

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfing_pl dziękuję! Wrócę z informacją, gdy tylko otrzymam odpowiedź z konsultacji w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

  stawiam kszynkę piwa , że zanim cokolwiek się dowiesz paczka jako przeterminowana będzie wracać do nadawcy . 

oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Już prawdopodobnie wraca 😄

oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Piękna sprawa ogólnie - jak do Inpostu piszesz reklamacje że zły kod przyszedł albo nie przyszedł to do godziny czasu masz ogarnięty temacik. Ale tutaj to widzę że temat bardziej skomplikowany żeby wygenerować nowy kod 😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

gryfing_pl pochodzę z miejscowości , w której Kolporter rozwinął skrzydła , znam ich od ,,podszefki ,,/ celowo zrobiłem błąd ort. / . Jeśli allegro nie przymusi nidy nie wprowadzę ich przesyłek .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfing_pl przykro mi, że przy pierwszej przesyłce tą metodą napotkałeś problemy! Widzę, że w dyskusji sprawa została tymczasowo rozwiązana tzn. przesyłka jeszcze raz została odesłana do kupującego, bardzo Cię przepraszam. Sprawdziliśmy to i po naszej stronie wysyłka kodów wyglądała poprawnie, więc mam nadzieję, że uda się odebrać przesyłkę bez dodatkowych trudności. 
Gdyby kupujący zgłosił się do Ciebie ponownie potrzebujemy szczegółowe informacje co stało się podczas odbioru, jaki problem się pojawił oraz numer przesyłki i adres punktu odbioru. 
@mdrogeria wygrałeś, ale to chyba ja powinnam postawić tą skrzynkę piwa! 🙈 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 🥀 dostrzgłaś mój fortel 😁 ?? pewnie nie ....kiedyś przy okazji dasz łyka 🤣

,,kszynka,,  to cyt,, bardzo mała ilość, liczba ; kruszyna, okruszyna, odrobina, krztynka, krzyna, krztyna, szczypta ...,,

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@la_nika Proszę o pomoc w podobnej sprawie. Klient skasował SMS z kodem odbioru. Nie otrzymał kodu w wiadomości email. Pani w saloniku kolportera nie chce wydać przesyłki bez kodu. Na infolinii Kolportera po zadaniu pytania o przesyłkę Allegro rozmowa jest przełączana "donikąd". Gdzie szukać ratunku?  
Nr przesyłki: ALE00000212EAF0 
Nr zamówienia: f96ef623-2374-11ec-a933-033ba06756c5
Kolporter ID: A003976

oznacz moderatorów

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Ja Ci pomogę. Po prostu nadasz paczkę drugi raz bo zgłoszenia do Allegro niestety nie pomagają.

Ja nawet nie wiem czy moja reklamacja na tą dostawę jest w toku czy ją zamknęli 😄 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma kupujący ma ten kod także w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy. Sprawdziłam i zakup nie jest ukryty, więc powienien bez problemu sprawdzić kod 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@la_nika Mam to sprawdzenia tylko zakupy już odebrane i w nich nie mogę znaleźć. Czy kod znika po odebraniu?
Możesz  wskazać bardziej dokładnie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma przepraszam jeśli nie wystraczjaco to opisałam. To kupujący może sprawdzić ten kod wchodząc w szczegóły zamówienia w zakładce Moje zakupy. Możesz podesłać mu ten artykuł tutaj informujemy, że kod odbioru otrzyma smsem, e-mailem, w powiadomieniu w serwisie, w aplikacji (jeśli korzysta) i właśnie w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
Mam nadzieję, że uda mu się odnaleźć kod i odebrać przesyłkę bez problemu.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów