Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć mam problem, ponieważ klient nie może odebrać paczki ze względu na jakiś błędny kod odbioru który otrzymuje. Czy w tym wypadku trzeba od razu składać reklamację do Allegro żeby wysyłali poprawny kod odbioru lub załatwili to z punktem czy jakoś inaczej się to załatwia? Miał ktoś już taki problem?
Pozdrawiam
ot... i cały Kolporter , nic się w tej firmie widzę nie zmieniło .
@gryfing_pl Możesz złożyć reklamację do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wygodne-nadania-i-odbiory-z-allegro/wygodne-nadania-i-odb...
Właśnie wczoraj złożyłem reklamacje, ale myślałem że jest jakiś szybszy sposób. Niestety czat allegro mam wyłączony więc nie mogę napisać tą drogą 😕
gryfing_pl spróbuj dzwonić na główny mumer - 413 678 888 ,ale jak znam życie i tą firmę będzie badzo pod górę .
@gryfing_pl czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem? Wyjaśnię to dla Ciebie i kupującego 🙂
2c29f331-1880-11ec-a4bb-4db7ef7a7c70
@gryfing_pl dziękuję! Wrócę z informacją, gdy tylko otrzymam odpowiedź z konsultacji w tej sprawie.
la_nika stawiam kszynkę piwa , że zanim cokolwiek się dowiesz paczka jako przeterminowana będzie wracać do nadawcy .
Już prawdopodobnie wraca 😄
Piękna sprawa ogólnie - jak do Inpostu piszesz reklamacje że zły kod przyszedł albo nie przyszedł to do godziny czasu masz ogarnięty temacik. Ale tutaj to widzę że temat bardziej skomplikowany żeby wygenerować nowy kod 😄
gryfing_pl pochodzę z miejscowości , w której Kolporter rozwinął skrzydła , znam ich od ,,podszefki ,,/ celowo zrobiłem błąd ort. / . Jeśli allegro nie przymusi nidy nie wprowadzę ich przesyłek .
@gryfing_pl przykro mi, że przy pierwszej przesyłce tą metodą napotkałeś problemy! Widzę, że w dyskusji sprawa została tymczasowo rozwiązana tzn. przesyłka jeszcze raz została odesłana do kupującego, bardzo Cię przepraszam. Sprawdziliśmy to i po naszej stronie wysyłka kodów wyglądała poprawnie, więc mam nadzieję, że uda się odebrać przesyłkę bez dodatkowych trudności.
Gdyby kupujący zgłosił się do Ciebie ponownie potrzebujemy szczegółowe informacje co stało się podczas odbioru, jaki problem się pojawił oraz numer przesyłki i adres punktu odbioru.
@mdrogeria wygrałeś, ale to chyba ja powinnam postawić tą skrzynkę piwa! 🙈
la_nika 🥀 dostrzgłaś mój fortel 😁 ?? pewnie nie ....kiedyś przy okazji dasz łyka 🤣
,,kszynka,, to cyt,, bardzo mała ilość, liczba ; kruszyna, okruszyna, odrobina, krztynka, krzyna, krztyna, szczypta ...,,
@la_nika Proszę o pomoc w podobnej sprawie. Klient skasował SMS z kodem odbioru. Nie otrzymał kodu w wiadomości email. Pani w saloniku kolportera nie chce wydać przesyłki bez kodu. Na infolinii Kolportera po zadaniu pytania o przesyłkę Allegro rozmowa jest przełączana "donikąd". Gdzie szukać ratunku?
Nr przesyłki: ALE00000212EAF0
Nr zamówienia: f96ef623-2374-11ec-a933-033ba06756c5
Kolporter ID: A003976
Ja Ci pomogę. Po prostu nadasz paczkę drugi raz bo zgłoszenia do Allegro niestety nie pomagają.
Ja nawet nie wiem czy moja reklamacja na tą dostawę jest w toku czy ją zamknęli 😄
@annas14-firma kupujący ma ten kod także w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy. Sprawdziłam i zakup nie jest ukryty, więc powienien bez problemu sprawdzić kod 🙂
@la_nika Mam to sprawdzenia tylko zakupy już odebrane i w nich nie mogę znaleźć. Czy kod znika po odebraniu?
Możesz wskazać bardziej dokładnie?
@annas14-firma przepraszam jeśli nie wystraczjaco to opisałam. To kupujący może sprawdzić ten kod wchodząc w szczegóły zamówienia w zakładce Moje zakupy. Możesz podesłać mu ten artykuł tutaj informujemy, że kod odbioru otrzyma smsem, e-mailem, w powiadomieniu w serwisie, w aplikacji (jeśli korzysta) i właśnie w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
Mam nadzieję, że uda mu się odnaleźć kod i odebrać przesyłkę bez problemu.