Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry. Dołączam się do mega-burzy z Allegro Mini Przesyłka. Ale mojego kejsu nie widziałem we innych - wątkach. Pani na poczcie stwierdziła że widzi przesyłki, ale nie zgadza się numer umowy z etykiet generowanych z Allegro. Numer Umowy na mojej etykiecie to 440799, a Pani twierdzi że moje przesyłki są dla umowy: "514093/805038". PROŚBA O POMOC.
Drugi problem - Allegro wypluwa etykiety w formie graficznej co znakominicie utrudnia drukowanie ich na profesjonalnych drukarkach (np. Zebra) czy używanie jakiejś analizy tekstu na etykiecie (uzywam ich aby rozpoznać jakiego przewoźnika jest to etykieta, bo allegro wypluwa pliki o takich samych nazwach dla różnych przewoźników, a innym rozkładzie elementow na kartce).
Kod EAN jest mały i się rozmazuje, powoduje że jest nieczytelny dla skanerów. Czy moze mozna tego kodu zrobić 2 razy większego - jak na przykładzie poniżej?
Kolor napisu "allegro" też nikomu nie jest potrzebny.
@natalia_z_wasem dziękuję bardzo za zgłoszenie, skonsultuję tę sprawę.
Z kolei jeśli chodzi o etykiety, to przekazujemy je tak, jak dostarcza nam je przewoźnik. Jesteśmy w kontakcie z Pocztą Polską i na bieżąco komunikujemy potrzeby w tym zakresie.
@natalia_z_wasem A powiedz proszę, czy na poczcie nie przyjęto tej paczki z powodu innego numeru? Allegro Mini Przesyłka to nowa usługa i obecnie jest nadawana na dedykowanej dla niego umowie.
dokładnie jak napisalem. pierewszego dnia pani odrzuciła bo wybrałem niewłaściwy urząd nadania (jakby to miało jakieś znaczenie - nie wiem po co każwcie to wybierac. w przypadku paczek Pocztex nikt na to nie zwraca uwagi, wysyłam z dowolnej poczty)
Drugiego dnia, kiedy podałem poprawny urząd - pani po sprawdzeniu powieziałą że nie zgadza się numer umowy - oba numery podałem,
@natalia_z_wasem Skonsultowaliśmy Twoją sytuację z PP i dostaliśmy informację, że numer ogólnej umowy nie powinien wpływać na problemy operacyjne. Problem wynika zapewne z faktu, że od dwóch dni mierzymy się z problemami wynikającymi z awarią systemu do weryfikacji umów po stronie dostawcy, ale według komunikatów paczki powinny być już przyjmowane w oddziałach bez przeszkód. Poczta Polska ma też dodać odpowiednie wytyczne operacyjne dotyczące obsługi takich spraw, zatem jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie.
Olu - to ciekawe ze WYRAŹNIE napisalem, ze przesyłka została odrzucona, bo Pani w okienku nie zgadzał sie numer umowy (ona go odczytała i porównała z numerem w jej systemie), a Ty mnie informujesz ze ten numer "nie powinien wpływać na problemy operacyjne"
I co ja mam teraz zrobic? wydrukowac co mi napisalas i pokazac Pani w okienku ?
Zgłaszam kolejne problemy przy generowaniu etykiet:
- wartośc ubezpieczenia moze byc maksymalnie 50zł, a ja wlasnie sprzedałęm coś za 130zł. i co ja mam teraz zrobić ? Musiałem zmniejszyć wartośc ubezpieczenia wypisując etykiete.
- waga domyślna paczki to 1kg. Od razu dostaje komunikat ze jest błęda (za duza) i max wynosi 0,5kg. Czy nie byłby to zbyt wielkim wysiłkiem dla allegro aby domyslna wage tej przeysłki zmienic na 0,5 kg lub zapamietac wage ostatniej przesyłki i taka wstawiac ??
@natalia_z_wasem Pracownicy poczty otrzymywali informację o "braku umowy" ze względu na awarię i zapewne dlatego otrzymałeś taką informację w punkcie. Jak już pisałam wcześniej: umowa, która widnieje na etykietach, to jest numer ogólniej umowy (nie Twojej indywidualnej) i nie jest to błąd.
Maksymalna kwota ubezpieczenia dla Allegro Mini Przesyłka to 50 zł, dlatego tę metodę udostępniaj dla produktów o mniejszej wartości.
Jeśli chodzi o domyślne wartości paczki, to przekazałam Twoją sugestię, dzięki.
Pani Olu - no NIECH ŻE SIE PANI SKUPI odrobine czytając zgłoszenie. ja NIGDZIE nie napisalem o problemie "BRAKU UMOWY". Komu i o czym Pani odpowiada? Moj problem dotyczył NIEWŁAŚCIWEGO NUMERY umowy. Jeśli będzie miała Pani jakiś problem ze zrozumieniem, chętnie wyjaśnię różnice.
Jeśli maksymalna kwota Mini Przesyłki to 50zł - to DLACZEGO nie blokujecie mozliwosci wyboru tej przesyłki dla paczek o wyższej wartości ?
@natalia_z_wasem Bardzo Cię proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Ola starała się udzielić Ci pomocy, a w jej odpowiedzi nie ma błędu. Znana jest nam awaria Poczty Polskiej, o której mówisz. Przewoźnik poinformował nas, że problem został już wyeliminowany, zatem możesz już przekazać przesyłki do urzędu pocztowego.
Co do kwoty ubezpieczenia, ta informacja jest między innymi w artykule opisującym wspomnianą metodę dostawy. Zachęcam Cię do zapoznania się z nim.
Ja równiez prosze Cie o zachowanie kulruty wypowiedzi.
Problem Oli polega na tym ze nie doklada wszelkiej starannosci i uwagi czytajac moje zgloszenie i odpowiada nie na temat. wskazałem dokladnie co ominela.
Odnosnie kwoty ubezpieczenia - moje pytanie nie dotyczylo udziuelenia mi linku do artykulu - a tego dlaczego zezwalacie na zakupy przedmiotow wieksze niz ubezpieczenie. Jeszcze raz - aby kazdy mogl zrozumiec - "dlaczego AUTOMNATYCZNIE nie blokujecie tej metody sprzedazy w przypadku gdy wartosc towaru przekracza wartosc ubezpieczenia".
@natalia_z_wasem Ola przekazała Ci już informację o przekazaniu sugestii. Natomiast jest to decyzja każdego ze sprzedawców. Zawsze jest jeszcze druga strona medalu, gdzie sprzedawcy chcieliby udostępniać tę metodę niezależnie od maksymalnej kwoty ubezpieczenia.