- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem techniczny. Padł mi komputer, mam teraz inny i nic nie mogę zrobić. Loguję się, ale nie widzę najważniejszych elementów - ofert, zamówień, wpłat i salda, nie mogę też wystawić nowej oferty. Próbowałam na Google Chrome i na Operze. Internet Explorer w ogóle nie widzi strony Allegro (IE 😎
Mój system operacyjny to Windows 7 Home Premium. Czy jest możliwe, że problemy wynikają z brakuj zainstalowanych aktualizacji systemu? Bo chyba mam (nie sprawdzałam jeszcze) "goły" system, bez aktualizacji.
Jeśli to nie jest kwestia aktualizacji, to czego?
Nie mogę nawet zrobić teraz wysyłki...
Nie mogę nawet napisać do serwisu. Wszędzie wyskakują mi błędy.
Pomocy, plisss....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A tu weszło bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W porządku... Zapomniałam, że istnieje coś takiego jak Service Pack 1 i 2. Już jest ok.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdzie można znaleźć SP2? Mam W7 z SP1, ale nie mogę nigdzie znaleźć pliku do ściągnięcia SP2. Windows Update już nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kasiulki2 Niestety, strona allegro jest tak przeładowana nowszym kodem że niewiele da się z tym zrobić. Na starych systemach nie będą działać różne funkcje np. wystaw komentarz czy połącz zakupy. Trzeba zakupić nowszy komputer by na allegro wszystko działało. W zasadzie chodzi o nowszy system operacyjny ale jak wiadomo żeby ten działał potrzebny jest mocniejszy sprzęt do robienia zakupów.
Wszelkie zgłoszenia w tej sprawie zwiększają jedynie statystyki korespondencji, nie poskutkują zmianami w serwisie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj.
Ja również miałem problem po przeinstalowaniu systemu operacyjnego na ten sam komputer (Windows 7 Profesional) i występował na każdej przeglądarce.
Zostawiam rozwiązanie dla potomnych:
Proszę aby przed skomentowaniem sprawdzić czy zadziała u Ciebie u mnie po zastosowaniu punktu: 3 i 4 problem znikł!
Rozwiązanie dotyczy tylko systemów Windows 7 !!!