anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nie odpowiada

MAMY ROZWIĄZANIE!
LuxTrendy
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, od 26 grudnia pisze do serwisu allegro w sprawie wyjaśnienia kwestii blokady sprzedaży na moim koncie. Allegro nie odpowiada, co mogę zrobić? Czy mają jakąś przerwę?

Pozdrawiam, Luxtrendy

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LuxTrendy Cześć. 🙂 Na wszystkie wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich napływania. Przykro mi, że trwa to nieco dłużej, ale proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, otrzymasz odpowiedź i z pewnością wszystko się wyjaśni 🙂 

oznacz moderatorów
LuxTrendy
#7 Wielbiciel#

 Witam ponownie, cierpliwie czekam ale dziś już mija siódmy dzień, myślę że to lekka przesada, czy aż tak długo to trwa? I nic nie można się dowiedzieć?

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@LuxTrendy Minęły 3 dni robocze > był Sylwester, Nowy Rok > daj pracownikom DB odpocząć > to też ludzie.

oznacz moderatorów
starling_shop
#14 Krzewiciel#

Ktoś ma zablokowaną sprzedaż i nie może się doprosić o uzasadnienie- to już "nie są ludzie"?
Chyba w odwrotnej kolejności to powinno się odbywać.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@starling_shop Wiesz, pracowałem kiedyś w dziale nazwijmy go "skarg i wniosków" w dużym zakładzie > ok 2000 osób > ludzie przychodzili, albo pisali praktycznie bez przerwy > od bzdur do poważnych spraw > było nas w tym dziale 5 osób > nie da się każdego załatwić > na jego żądanie "od ręki" > po prostu brak czasu > i nikt nie pracuje 24 h bez przerwy > sprawy były załatwiane w kolejności wpływu > niestety, ale i tutaj takich spraw blokad jest b. dużo > wystarczy poczytać forum AG > TO SĄ TYLKO LUDZIE

Chyba, że wolał byś beznamiętny automat > "jesteś 128 w kolejce - proszę czekać"

oznacz moderatorów
starling_shop
#14 Krzewiciel#

@Ziolko39 Ale o czym Ty piszesz? W Polsce (jeszcze) obowiązuje domniemanie niewinności więc jeśli nie ma przesłanek to blokowanie konta jest bezprawne, a jeśli te przesłanki są to powinny być jasno określone najpóźniej w momencie nakładania blokady.

 

Udzielasz się na AG i wiesz jak to wygląda- np. jeszcze do niedawna była tutaj artystka, która namiętnie kupowała na Lokalnie, nie płaciła "bo się boi", zakładała wątek, że uważa sprzedawcę za nieuczciwego i cyk- blokada z miejsca.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@starling_shop Na 99% LuxTrendy dostał maila z powodem blokady > albo go przegapił, albo mail wpadł do spamu. Allegro zawsze informuje mailowo w dniu blokady lub zamknięcia aukcji. Jak mi zamknęli aukcje z powodu podania w treści adresu www > od razu miałem maila.

Poprosmy moderatorki o pomoc  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

🤣🤣 A konto zablokowane, daj spokoj!

oznacz moderatorów
LuxTrendy
#7 Wielbiciel#

Nie ma to jak poprosić o pomoc i zapytać o radę? No cóż ...

oznacz moderatorów
LuxTrendy
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LuxTrendy poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w prowadzonej korespondencji e-mail. Kwestie blokady może wyjaśniać tylko Dział bezpieczeństwa, więc poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów