Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dotyczy zgłoszenia nr 10861193. Jedna z form wysyłki jaka nadaję to DPD pickup. Każda przesyłka jest nadawana w dniu zakupu, również numer listu jest wprowadzony w allegro w ten sam dzień. Wszystkie warunki spełnione. System zalicza "List przewozowy dodany w terminie 100%", ale wysyłka w terminie dla przesyłek DPD już nie !!! Mam 71%. Od 26.08 sprzedałem tylko 1 przedmiot. Nie mam zapytań od Klientów, aukcje spadły po parametrze trafność. Allegro potwierdziło, że jest to błąd techniczny, ale do dnia dzisiejszego nie został naprawiony. Co mogę z tym zrobić?
To samo jest z przesyłkami UPS nadawanymi normalnie, nie przez Allegro. Wszystkie cztery nadane przeze mnie w ostatnim czasie nie zostały zaliczone, mimo że wysyłka była zawsze w terminie, i to z zapasem, a list przewozowy dodany niemal natychmiast.
Zgłosiłem to przez formularz, podając linki do zamówień, ale nie doczekałem się sensownej odpowiedzi, a jedynie bezsensowne pytanie o numery tych przesyłek.
@e-numery zapoznałam się z Twoją korespondencją i konsultuję tę sprawę. Dam znać, gdy czegoś się dowiem.
A czy można prosić o przyjrzenie się sprawie przesyłek UPS, czy mam założyć osobny wątek?
Zgodnie z tym, co odpisał pracownik Allegro, przesyłki, których status da się sprawdzić na koncie Allegro, powinny być zaliczone - a nie są. W sumie mam cztery takie w ostatnim okresie
@TomBanknoter również zgłosiłam prośbę o sprawdzenie tej sprawy, nie musisz zakładać kolejnego wątku 🙂
Jeszcze prośba, zgłosiłem temat 25.08 i do dnia dzisiejszego 0 rozwiązania. przypominałem się w temacie, a ostatnia odpowiedź, to że wszystko jest porządku... Dziś przesyłki nadane w terminie 67%...
@TomBanknoter @e-numery dostałam informację, że dzięki Waszej reakcji, mamy nowe zadanie w tej sprawie, będę dawać znać, kiedy uda się rozwiązać problem. Mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
@cloudcloud Dziękuję, dodam tylko, że zgłoszenie było z mojego konta TOMPRESS i jego właśnie dotyczyło. Ale oba sa na te same dane firmy
@TomBanknoter @e-numery chciałam Wam napisać, że cały czas czekamy na pełną weryfikację problemu. Proszę Was o cierpliwość.
@cloudcloud - czekamy cierpliwie, z nadzieja na pozytywny finał. Życzenie minimum to uznanie tych wysyłek za neutralne, jeśli nie da się zaliczyć na plus
Niestety z UPS mam ten sam problem, poniżej znajdziesz odpowiedź.
@jurex-laser Odpowiedź jest o tyle dziwaczna, że wszystkie z tych przesyłek dają się śledzić z poziomu Allegro. Więc nie bardzo rozumiem, na czym polega ten brak integracji?
Tak czy inaczej, po raz kolejny jesteśmy karani obniżeniem punktacji za coś, na co kompletnie nie mamy wpływu. Jeśli problem leży na linii współpracy Allegro-UPS, to przesyłki powinny być w najlepszym razie traktowane jako neutralne, czyli nie powinny być brane pod uwagę w punktacji, a nie liczone jako nie nadane w terminie
W 100% się z Tobą zgadzam.
Super !!! Allegro stworzyło panel jakości, który nie działa i nie umieją go naprawić. Przez drastyczny spadek jakości nic nie handluje. Mimo zgłoszeń do Allegro nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, 2 dni temu ktoś z osób decyzyjnych miał do mnie zadzwonić... DLACZEGO ALLEGRO olewa ten problem?????? Temat zgłosiłem do UOKiK. Zobaczymy jak się odniosą. Ja tematu nie zostawię.