Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, problem dotyczy wysyłki w terminie korzystam z usług kurierskich DPD i UPS. DPD funkcjonuje normalnie i zlicza wszystko prawidłowo. Przy wysyłce z UPS procenty z wysyłki w terminie spadają, po pobraniu raportu przy wszystkich zamówieniach z UPS widnieje brak daty wysyłki jakby nie została nadana chociaż została już dostarczona.
Wiem o tym, że UPS nie jest zintegrowany ale:
"Pracujemy też nad tym, aby śledzenie statusu było dostępne dla jeszcze większej liczby przewoźników. Uwaga! Jeśli przewoźnik, który nie jest w pełni zintegrowany prześle poprawny status także naliczamy punkty."
W jaki sposób można to rozwiązać?
@jurex-laser Dopytałam w zespole zajmującym się tym obszarem w Allegro. Kiedy uzyskam odpowiedź, wrócę z nią do Ciebie.
@jurex-laser Otrzymałam informację, że konieczne będzie wskazanie konkretnych przykładów, żeby zgłoszenie mogło zostać przeanalizowane. Dlatego podaj mi proszę numery wybranych zamówień, których dotyczy ten problem.
Ostatni wygenerowany raport ze skuteczności wysyłki z dnia dzisiejszego, przesyłam ostatnie 5 zamówień, generalnie problem dotyczy wszystkich przesyłek z UPS a ich mam najwięcej.
@jurex-laser Obecnie UPS nie przekazuje nam statusów przesyłek. Dlatego traktujemy je jako wysyłki nienadane w terminie lub wcale nie dodajemy za nie punktów.
UPS nie jest zintegrowany, więc niestety nie możemy rozwiązać zgłoszonego przez Ciebie problemu.
@nat_not Mam to samo z UPS. Odpowiedź jest o tyle dziwaczna, że wszytskie z tych przesyłek dają się śledzić z poziomu Allegro. Więc nie bardzo rozumiem, na czym polega ten brak integracji?
Tak czy inaczej, po raz kolejny jesteśmy karani obniżeniem punktacji za coś, na co kompletnie nie mamy wpływu. Jeśli problem leży na linii współpracy Allegro-UPS, to przesyłki powinny być w najlepszym razie traktowane jako neutralne, czyli nie powinny być brane pod uwagę w punktacji, a nie liczone jako nie nadane w terminie