Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siemka.
A właściwie to porażka. Z konta, z którego chciałem założyć ten wątek - mam bloka na wystawianie wątków.
To po informacji dla serwisu Allegro, że opublikuję temat na AG.
Proszę wszystkich o zwrócenie uwagi na tą cenzurę.
Sytuacja dotyczy konta ELMIXAGD_PL - to dla adminów, którzy będą udawać, że nie wiedzą o co chodzi.
Wiele odpisuję, pomagam jak mogę, również z innych kont.
Teraz ciekawa sprawa - od razu napiszę, że mam w "głębokim poważaniu" te kilka zł. prowizji - chodzi o zasady i sposób traktowania sprzedającego przez pracowników Allegro.
"Dzień dobry ELMIXAGD_pl,
sprawdziliśmy zamówienie – na podstawie naszych danych obecnie nie możemy przyznać Ci rabatu transakcyjnego.
Oto możliwe powody:
1 - brak zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse, mimo że kupujący opłacił w ten sposób zakupy u Ciebie
2 - brak numeru listu przewozowego dla przesyłki za pobraniem
3 - kupujący wskazał powód zwrotu: „Towar niezgodny z opisem/zamówieniem” lub „Towar jest wadliwy lub uszkodzony”, a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż neutralny.
Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, skorzystaj z formularza odwołania."
Czyli co, ja mam sobie wybrać jakiś powód z listy?
Proszę bardzo: moja odpowiedź:
ad.1 - zwrot wpłaty został dokonany przez Allegro Finanse - nr zwrotu
Oczywiście, przedmiot nie dotarł na czas - z mojej strony, wystąpił jeden dzień opóźnienia w wysyłce towaru. Czas dostawy to 2 dni robocze i gdyby allegro się wyrobiło w tym terminie, byłoby OK. (to Allegro było nadawcą przesyłki ) Przesyłka: Allegro Paczkomat SMART! - gdzie nadawcą przesyłki było Allegro. Przesyłka przez 2 dni była umieszczona w paczkomacie "zastępczym", po tym czasie została umieszczona w paczkomacie wybranym przez kupującego w zawieranej umowie. Z mojej strony - 1 dzień zwłoki w wysyłce , ze strony Allegro - 2 dni opóźnienia.
Dodam, że nie otrzymał Pan automatycznego zwrotu prowizji, ponieważ nie zwrócił Pan wpłaty kupującego przez Allegro Finanse. - to jest kłamstwo, przecież zwrot został dokonany przez Allegro finanse.
Następne informacje ze strony serwisu, żeby wymigać się z odpowiedzialności:
"Czy mogą Państwo przedstawić decyzje przewoźnika która dowodzi temu ze Paczka nie z Państwa winy została umieszczona w w złym paczkomacie?" - niestety, nie mogę przedstawić takich informacji, dysponuję jedynie zleceniem od kupującego, etykietą adresową, numerem listu. Nie mam zdjęcia przesyłki, na której umieściłbym informację, z żądaniem umieszczenia przesyłki na 2 dni w zastępczym paczkomacie - fakt, na tym możecie mnie "zagiąć". Ale na żadnej przesyłce nikt nie wskazuje takich unformacji.
"Jeśli chodzi o dotarcie przesyłki nie na czas, również jest ona traktowana na równi z przypadkami uszkodzenia towaru, nie zgodności z opisem, wadliwością czy uszkodzeniem." - ot i nowość na ALL i w naszym prawie : brak dostawy nie na czas (sprzedawca nie ma nic do tego, tym bardziej, że w tym przypadku większa wina leży po stronie Allegro jako nadawcy), uszkodzenie towaru, niezgodność z opisem, wady towaru, uszkodzenia - to wg ALLEGRO OZNACZA TO SAMO. To chyba taka jakaś nowa interpretacja prawa przez pracownika Allegro. Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
Następne info od pracownika Allegro:
"Przesyłki InPost nie są naszymi przesyłkami. (...)Natomiast ewentualne opóźnienia nie są od nas zależne i nie bierzemy za nie odpowiedzialności. (...)." - Nieprawda, to była przesyłka Allegro InPost SMART - to nadawca odpowiada za przesyłkę, a wg regulaminu Allegro, to sam serwis Allegro jest nadawcą takiej przesyłki.
Proszę sobie przejrzeć sam początek regulaminu przesyłek SMART!
Po raz kolejny proszę o zwrot prowizji od tej niezrealizowanej transakcji.
W przypadku kolejnej odmowy proszę o konkretne wskazanie:
- art. obowiązującego prawa
- konkretnych pkt. regulaminu Allegro
Proszę nie przytaczać mi linków do regulaminu Allegro i do obowiązującego prawa - proszę o wskazanie jego konkretnych punktów.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To jest wręcz "żałosne".
Nie mogłem opublikować postu z tego konta - po prostu zablokowaliście mi to. Zapewne to po informacji, że napiszę o tej sytuacji na AG.
Musiałem dopiero to zrobić z prywatnego konta.
Czy usuniecie ten post i generalnie postawicie mi bloka na wszystkie konta na AG?
Tak ma wyglądać AG?
Czy mam w tej sprawie napisać do wszystkich mediów społecznościowych? Tak wygląda Wasza cenzura? Czy teraz otrzymam "standardowo" w "prezencie" spadek sprzedaży na wszystkich moich kontach?
Dlaczego? Dla tych kilku złotych? Z mojej strony - kolejne koszty już przerosły prowizję. Z Waszej strony - również też. Po co to, skoro ja mam rację? Dlatego, że pierwszy pracownik Allegro podjął błędną decyzję i dlatego należy ją "podtrzymywać" na wszelkie możliwe sposoby? Czy tak trudno jest powiedzieć słowo "przepraszam", przyznać się do błędu i rozwiązać sprawę na korzyść klienta? Przecież tego samego oczekujecie od każdego sprzedającego - stosowania się do uczciwych praktych handlowych. A co na linii Allegro - sprzedawca? Tutaj już te praktyki nie obowiązują? Jaka jest zasada? Wydoić na max sprzedawcę? Nawet wbrew zasadom prawa i regulaminowi Allegro? Blokując publikację postów na AG?
Ten wątek próbowałem zamieścić 2 lub 3 razy z tego konta - niestety, nie został zamieszczony. Zapewne dlatego, że napisałem, że opiszę sprawę na AG. Dopiero wystawiając go z prywatnego konta - ukazał się. Być może zaraz zniknie, lecz sprawa pozostanie nierozwiązana i zaistnieje w innych mediach społecznościowych.
@maxr01 nie widzę żadnych blokad na Gadane na koncie @ELMIXAGD_pl - co więcej, 15 minut przed publikacją powyższego posta wypowiadałeś się z konta @ELMIXAGD_pl, o tu. Nie mamy tu nocnych dyżurów moderatorskich, między 1:26 a 1:41 nikt nie mógł Cię zablokować, bo żadnego moderatora tu nie było. Pomijam już kwestię, że nie blokujemy możliwości wypowiedzi z takich powodów.
Jeżeli nie mogłeś opublikować posta, musiały być inne tego przyczyny. Chętnie się im przyjrzymy, proszę o kontakt na spolecznosc@allegro.pl. Prześlij zrzuty ekranu pokazujące, co się działo, jak próbowałeś się wypowiedzieć. To najlepszy - i jedyny możliwy, zgodnie z Regulaminem (art. 4.1k załącznika 15) - sposób wyjaśniania kwestii, których tematem są działania moderatorskie.
W kwestii prowizji wypowiemy się osobno.
@maxr01 Bardzo Cię przepraszam za pomyłkę doradcy - rzeczywiście otrzymałeś w odpowiedzi nieprawidłowy powód odrzucenia wniosku. Zwrot środków został z Twojej strony prawidłowo wykonany.
Powodem nieprzyznania rabatu transakcyjnego automatycznie jest zaznaczenie przez klienta w formularzu zwrotu powodu "nie dotarł na czas".
Zgodnie z Regulaminem w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu.
Przykro mi ale decyzja o odrzuceniu Twojego wniosku o zwrot prowizji pozostaje niezmienna.
To co robicie jest chore, przeprosiny że doradca się pomylił ale i tak nie oddamy prowizji.... To co robicie ze sprzedającymi i ich traktowanie to jest DRAMAT.
Dramat to mało powiedziane, allegro po prostu oszukuje i później tłumaczy, że doszło do "pomyłki" jak już sprzedawca domaga się publicznie naprawy szkody jaka powstała przez te "pomyłki", jak odrzuciłem wniosek klienta o zwrot z tytułem "nie dotarł na czas" (paczka doręczona na czas) i wytłumaczyłem w wiadomościach, że nadal ma prawo do 14-dniowego zwrotu ale nie mogę akceptować jego wniosku z powodu wybranej opcji, przez którą będę miał problem ze zwrotem prowizji, kupujący wystawił mi negatywny komentarz i nawet telefonu nie odbierał a allegro oczywiście ma to w... 🙂
@kris_pp - po co wyciągasz wątki sprzed dwóch lat? Ja się zastanawiam, dlaczego od dwóch dni sprzedaż mi masakrycznie spadła, a teraz już wiem dlaczego. Dzięki...