anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Fulfillment - produkt z błędnym kodem EAN

spatium_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. 

Partia produktu, którą zamówiłem do magazynu allegro przyszła z błędnym kodem EAN (dwa różne produkty, które mam w asortymencie zostały prze producenta oklejone przypadkowo tym samym kodem EAN). Wprowadziło to spore zamieszanie ale sytuacja została wyjaśniona. Czy mogę zlecić magazynowi oklejenie 18 sztuk produktów prawidłowym kodem EAN (oczywiście za opłatą)? Czy muszę wycofać produkty z magazynu, samodzielnie je okleić i wysłać ponownie ? 

Kontakt z helpdeskiem w sprawach fulfillmentu jest bardzo utrudniony. Nie ma możliwości przypisania mi opiekuna. Jedyna forma komunikacji to e-mail na który obsługa czasami nie odpowiada przez kilka dni. Korespondencję prowadziłem w zgłoszeniu 53526522 ale ostatnia odpowiedź jest z 6 sierpnia. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @spatium_, przekazałem dalej Twoje pytanie w konsultacji i czekam na odpowiedź.
Z tego co widzę, nasz konsultant w ostatniej wiadomości poprosił o plik z wycofaniem oraz nowy ASN, czy po tym kontaktowałeś się dalej?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Tak. Odpowiedziałem na tą wiadomość dopytując o szczegóły, gdyż plik z wycofaniem dołączyłem wcześniej w konwersacji. 

oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Czy udało się coś ustalić? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@spatium_ wyślij go proszę jeszcze raz, bo nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, a ostatnia wiadomość z korespondencji 53526522 pochodzi od naszego pracownika 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. Wysłałem. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość żeby jeszcze raz wyslac plik, ktory wysylalem juz 3 razy. Ponownie od kilku dni brak kontaktu a sprawa ciągnie się juz ponad 2 tygodnie

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@spatium_ dzięki za informację. Poprosiłam o pilne zaopiekowanie się Twoim zgłoszeniem. 🙂

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. Dziękuję za przesłanie prośby o pilne zaopiekowanie się moim zgłoszeniem jednak przez tydzień w tej sprawie nic się nie zadziało. Przed dołączaniem do fulfillmentu przstudiowałem akademię allegro i webinary, gdzie był zapewnienia o przydzieleniu opiekuna biznesowego i wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z produktami w magazynie. Rzeczywistość okazała się taka, że opiekun biznesowy nie został przydzielony a na wszystkie zgłoszenia mailowe dostaję informację typu: "Dziękuję za zgłoszenie, sprawę przekazuję do magazynu" po czym jest cisza lub następuje odpowiedź po kilku dniach od innego konsultanta z pytaniami o to samo. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@spatium_ poprosiłem o nadanie priorytetu w Twojej sprawie, natomiast zachęcam do kontaktu przez formularz kontaktowy, ponieważ tu mamy ograniczone pole do działania.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Przypominam się ciągle w wątku mailowym lecz bez skutku. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@spatium_ rozumiem, poprosiłem o odpowiedź w Twojej sprawie i nadałem jej priorytet.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

spatium_
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. 

Mimo, że monitorowałem temat od niespełna miesiąca, wysłałem kilkanaście maili z przypomnieniami, prosiłem o pomoc tutaj to produkty zamiast zostać oklejone poprawną etykietą zostały zwrócone na mój adres - właśnie dostałem powiadomienie o wycofaniu i numer listu przewozowego. Brak słów. 

oznacz moderatorów