Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Partia produktu, którą zamówiłem do magazynu allegro przyszła z błędnym kodem EAN (dwa różne produkty, które mam w asortymencie zostały prze producenta oklejone przypadkowo tym samym kodem EAN). Wprowadziło to spore zamieszanie ale sytuacja została wyjaśniona. Czy mogę zlecić magazynowi oklejenie 18 sztuk produktów prawidłowym kodem EAN (oczywiście za opłatą)? Czy muszę wycofać produkty z magazynu, samodzielnie je okleić i wysłać ponownie ?
Kontakt z helpdeskiem w sprawach fulfillmentu jest bardzo utrudniony. Nie ma możliwości przypisania mi opiekuna. Jedyna forma komunikacji to e-mail na który obsługa czasami nie odpowiada przez kilka dni. Korespondencję prowadziłem w zgłoszeniu 53526522 ale ostatnia odpowiedź jest z 6 sierpnia.
Cześć @spatium_, przekazałem dalej Twoje pytanie w konsultacji i czekam na odpowiedź.
Z tego co widzę, nasz konsultant w ostatniej wiadomości poprosił o plik z wycofaniem oraz nowy ASN, czy po tym kontaktowałeś się dalej?
Tak. Odpowiedziałem na tą wiadomość dopytując o szczegóły, gdyż plik z wycofaniem dołączyłem wcześniej w konwersacji.
Czy udało się coś ustalić?
@spatium_ wyślij go proszę jeszcze raz, bo nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, a ostatnia wiadomość z korespondencji 53526522 pochodzi od naszego pracownika
Dzień dobry. Wysłałem. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość żeby jeszcze raz wyslac plik, ktory wysylalem juz 3 razy. Ponownie od kilku dni brak kontaktu a sprawa ciągnie się juz ponad 2 tygodnie
@spatium_ dzięki za informację. Poprosiłam o pilne zaopiekowanie się Twoim zgłoszeniem. 🙂
Dzień dobry. Dziękuję za przesłanie prośby o pilne zaopiekowanie się moim zgłoszeniem jednak przez tydzień w tej sprawie nic się nie zadziało. Przed dołączaniem do fulfillmentu przstudiowałem akademię allegro i webinary, gdzie był zapewnienia o przydzieleniu opiekuna biznesowego i wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z produktami w magazynie. Rzeczywistość okazała się taka, że opiekun biznesowy nie został przydzielony a na wszystkie zgłoszenia mailowe dostaję informację typu: "Dziękuję za zgłoszenie, sprawę przekazuję do magazynu" po czym jest cisza lub następuje odpowiedź po kilku dniach od innego konsultanta z pytaniami o to samo.
@spatium_ poprosiłem o nadanie priorytetu w Twojej sprawie, natomiast zachęcam do kontaktu przez formularz kontaktowy, ponieważ tu mamy ograniczone pole do działania.
Przypominam się ciągle w wątku mailowym lecz bez skutku.
@spatium_ rozumiem, poprosiłem o odpowiedź w Twojej sprawie i nadałem jej priorytet.
Dzień dobry.
Mimo, że monitorowałem temat od niespełna miesiąca, wysłałem kilkanaście maili z przypomnieniami, prosiłem o pomoc tutaj to produkty zamiast zostać oklejone poprawną etykietą zostały zwrócone na mój adres - właśnie dostałem powiadomienie o wycofaniu i numer listu przewozowego. Brak słów.