Allegro ONE - jak zwykle problemy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zmuszacie nas do oferowania waszego przewoźnika Allegro One, pod rygorem utraty Smarta.
To może WEŹCIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JEGO nieterminowe odbiory?
Przez te opóźnienia lecą nam punkty jakości - a zgłaszanie tych zamówień do wykluczenia przez zgłoszenie jest ABSURDALNE.
Wasi Doradcy, nie dość że reagują z opóźnieniem kilkudniowym, to jeszcze ich odpowiedzi są albo KOMPLETNIE NIE NA TEMAT, albo wskazują na to, ŻE nie mają zielonego pojęcia o sposobie działania tej formy dostawy.
A już kompletnym absurdem jest to, że nie ROZRÓŹNIAJĄ zamówienia podjazdu klienta od nadania w automacie!!
A odpowiedź doradcy (KOLEJNEGO!!) z zgłoszeniu nr 40642111 to: "Ponownie sprawdziłam podjazd i dla tej przesyłki został zamówiony na 07.03.
Zamówili Państwo podjazd o godzinie 15:00 a dla Państwa kodu pocztowego jest to również godzina graniczna."
CZY MOŻECIE W KOŃCU ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM?
Proszę o PILNE usunięcie zamówienia
c6d86ee0-db9f-11ee-af02-fb3267871e3a
z jakości sprzedaży zamówień nadanych w automacie Allegro ONE w wyznaczonym terminie.
PILNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z ciekawości, te kłopoty to z UPSem czy One kurierem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szczerze mówiąc nie wiem. Przesyłki nadane w Automacie. Nie wiem jaki kurier je wyciąga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mieścisz się w obszarze One Kuriera. Odbiera UPS. W cennikach masz.
Problem jest i owszem w kompetencjach szeregowego pracownika. Oni się zmieniają jak bułki w spożywczaku. Na UPS też mają mały wpływ. Ponoć będą ich zmieniać na DPD.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jolantab Jeśli sprawa jest już wyjaśniana w korespondencji mailowej, poczekaj na kolejną odpowiedź lub odpisz na otrzymaną wiadomość i ponownie wyjaśnij problem. Konaktowanie się w tej samej sprawie różnymi kanałami nie przyspieszy rozwiązania.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zacytowałam ci "wyjaśnienie" z korespondencji e-mail,
To wyjaśnienie brzmi: "Ponownie sprawdziłam podjazd i dla tej przesyłki został zamówiony na 07.03. Zamówili Państwo podjazd o godzinie 15:00 a dla Państwa kodu pocztowego jest to również godzina graniczna."
Zwracam uwagę na słowo PONOWNIE, oraz na prscreen.
Sprawa jest wyjaśniana od 08. marca. I od 08 marca wasi kolejni pracownicy NIE rozróżniają zamówienia podjazdu kuriera, od nadania w Automacie.
Myślisz, że po kolejnym e-mailu ktoś tą różnicę zauważy w końcu?
Może zamiast prosić mnie o "czekanie na kolejną odpowiedź", zwróć uwagę na poziom kompetencji pracowników obsługujących zgłoszenia?
I może rzeczywiście lepszym sposobem jest zgłaszanie problemów z WASZĄ OBSŁUGĄ w wątku, zamiast tracić czas i nerwy na pisanie zgłoszeń?
Tak jak poleciła to moderatorka w temacie Paczek Orlen"
_HolaOla_ napisała:
"Jeśli będziesz miała kolejne, zgłaszaj je proszę w tym wątku, wówczas będziemy mogli natychmiast reagować." a na moje pytanie - "Co stoi na przeszkodzie, aby wyszkolić waszych pracowników obsługujących zgłoszenia?" odpowiedziała: "oczywiście przekażemy im te informacje, ale tutaj zareagujemy i pomożemy Ci znacznie szybciej"
Skoro dla przesyłek Orlen można załatwić znacznie szybciej na forum gadane, to pewnie dla przesyłek Allegro One również?
Proszę O PILNE działanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jolantab Istotne jest, żebyś nie dublowała zgłoszeń w różnych kanałach kontaktu. Jeżeli rozpoczęłaś korespondencję w tej sprawie przez formularz kontaktowy, kontynuuj ją z osobami, które znają szczegóły.
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą obsługi prowadzonej przez konkretnego konsultanta, poinformuj go o tym. Powinien Ci wskazać odpowiednią ścieżkę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
O, ciekawe - w przypadku zamówień z przesyłką Orlen - moderatorka _HolaOla_ prosi o wskazywanie zgłoszeń w wątku na allegro gadane, nic nie wspomina o dublowaniu zgłoszeń.
Dlaczego w przypadku WASZEJ FORMY DOSTAWY Allegro ONE nie jest to możliwe?
I wyjaśnij mi proszę W JAKIM CELU mam złożyć reklamację? Aby poczekać 30 dni na odpowiedź? Wtedy to zamówienie SAMOISTNIE wypadnie ze statystyk.
Oczekuję wskazania ROZWIĄZANIA przez ciebie - TUTAJ WŁAŚNIE. Ponieważ, jak widzisz zgłoszony przeze mnie problem nie został rozwiązany.
Wyjaśnisz mi dlaczego tak jest? Dlaczego nie wskażesz drogi w jaki sposób postępować w takich przypadkach, tylko ZBYWASZ temat?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
AllegroOne to jest istna tragedia, kurier nie raczył się zjawić po odbiór paczek od PÓŁTORA TYGODNIA, codziennie ta sama śpiewka, przepraszamy, już interweniujemy, jutro na pewno przyjedzie. A dzisiaj największy hit - informacja że super że się udało wszystko rozwiązać, bo widzą paczki zostały odebrane, chociaż... one ciągle leżą przede mną i czekają na odbiór. Jedna wielka KPINA.
Próbowałem na czacie zaprotestować i podjąć natychmiastową reakcję, czat został wyłączony przez konsultanta 😉 Na szczęście zapisałem sobie jego imię i nazwisko, więc na pewno zgłoszenie zostanie wysłane.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jolantab Widzę, że napisałaś dzisiaj nową wiadomość w korespondencji nr 40642111, dotyczącej zgłaszanego problemu. Poczekaj na odpowiedź konsultanta. Jeśli nie będzie ona satysfakcjonująca, możesz złożyć reklamację, o czym już pisałam.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy możesz odnieść się do moich pytań?
1. Dlaczego w przypadku Orlen Paczki - reagujecie na zgłoszenia na allegrogadane, a w przypadku Allegro One już nie?
2. Ile razy mam uzyskać BZDURNĄ odpowiedź na zgłoszenie, abyście mogli zająć się tematem?
3. W jaki sposób złożona przeze mnie reklamacja rozwiąże problem?
4. W jaki sposób ROZWIĄZAĆ ten problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jolantab Na Gadane reagujemy również na problemy z dostawami Allegro One. Wystarczy przejrzeć forum, żeby o tym wiedzieć. Natomiast przypadek, który zgłaszasz w tym wątku jest już wyjaśniany w korespondencji mailowej, dlatego Cię do niej odsyłam.
Gadane nie jest miejscem, w którym przyjmujemy reklamacje dotyczące obsługi zgłoszeń prowadzonej przez formularz kontaktowy. Konsultanci, z którymi prowadzisz korespondencję, powinni Ci wskazać właścią drogę do złożenia reklamacji. Decyzja czy z niej skorzystasz należy wyłącznie do Ciebie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Celowo unikasz odpowiedzi na moje pytania?
1. Dlaczego w przypadku Orlen Paczki - reagujecie na zgłoszenia na allegrogadane, a w przypadku Allegro One już nie?
- dlaczego cały czas odsyłasz mnie do korespondencji e-mail? Wskaż mi proszę na chociaż JEDNĄ merytorczną odpowiedź udzieloną przez któregokolwiek z konsultantów - od 08.03?
Chociaż jedną.
2. Ile razy mam uzyskać BZDURNĄ odpowiedź na zgłoszenie, abyście mogli zająć się tematem?
NAPISZ PROSZĘ, ILE?
3. W jaki sposób złożona przeze mnie reklamacja rozwiąże problem?
Zgłosiłam problem, a ty odsyłasz mnie do złożenia reklamacji. Na kogo? Za każdym razem odpowiada inny konsultant, pisząc TAKIE SAME BZDURY. Na wszystkich mam składać reklamacje?
W jaki sposób rozwiąże to problem?
4. W jaki sposób ROZWIĄZAĆ ten problem?
Odpowiedz mi proszę.
MOŻESZ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy graniczne godziny nadania przesyłek w automatach Allegro One, prezentowane przez Was wg kodu pocztowego NIE SĄ "WŁAŚCIWYMI" godzinami granicznymi?
A przesyłki należy nadać na 15 minut przed tymi godzinami?
Bo przesyłki nadane na 15 minut przed godziną graniczną do minuty przed godziną graniczną - są to przesyłki nadane w tzw: " godzinie granicznej" i mogą być wyjęte przez kuriera w dniu następnym?
Takie mam wyjaśnienie od waszego pracownika.
Wskaż mi proszę link do tych regulacji, możesz?
I czy podobne zasady są też u innych przewoźników, czy tylko w allegro one?