Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zmuszacie nas do oferowania waszego przewoźnika Allegro One, pod rygorem utraty Smarta.
To może WEŹCIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JEGO nieterminowe odbiory?
Przez te opóźnienia lecą nam punkty jakości - a zgłaszanie tych zamówień do wykluczenia przez zgłoszenie jest ABSURDALNE.
Wasi Doradcy, nie dość że reagują z opóźnieniem kilkudniowym, to jeszcze ich odpowiedzi są albo KOMPLETNIE NIE NA TEMAT, albo wskazują na to, ŻE nie mają zielonego pojęcia o sposobie działania tej formy dostawy.
A już kompletnym absurdem jest to, że nie ROZRÓŹNIAJĄ zamówienia podjazdu klienta od nadania w automacie!!
A odpowiedź doradcy (KOLEJNEGO!!) z zgłoszeniu nr 40642111 to: "Ponownie sprawdziłam podjazd i dla tej przesyłki został zamówiony na 07.03.
Zamówili Państwo podjazd o godzinie 15:00 a dla Państwa kodu pocztowego jest to również godzina graniczna."
CZY MOŻECIE W KOŃCU ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM?
Proszę o PILNE usunięcie zamówienia
c6d86ee0-db9f-11ee-af02-fb3267871e3a
z jakości sprzedaży zamówień nadanych w automacie Allegro ONE w wyznaczonym terminie.
PILNIE
Z ciekawości, te kłopoty to z UPSem czy One kurierem?
Szczerze mówiąc nie wiem. Przesyłki nadane w Automacie. Nie wiem jaki kurier je wyciąga
Nie mieścisz się w obszarze One Kuriera. Odbiera UPS. W cennikach masz.
Problem jest i owszem w kompetencjach szeregowego pracownika. Oni się zmieniają jak bułki w spożywczaku. Na UPS też mają mały wpływ. Ponoć będą ich zmieniać na DPD.
@jolantab Jeśli sprawa jest już wyjaśniana w korespondencji mailowej, poczekaj na kolejną odpowiedź lub odpisz na otrzymaną wiadomość i ponownie wyjaśnij problem. Konaktowanie się w tej samej sprawie różnymi kanałami nie przyspieszy rozwiązania.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zacytowałam ci "wyjaśnienie" z korespondencji e-mail,
To wyjaśnienie brzmi: "Ponownie sprawdziłam podjazd i dla tej przesyłki został zamówiony na 07.03. Zamówili Państwo podjazd o godzinie 15:00 a dla Państwa kodu pocztowego jest to również godzina graniczna."
Zwracam uwagę na słowo PONOWNIE, oraz na prscreen.
Sprawa jest wyjaśniana od 08. marca. I od 08 marca wasi kolejni pracownicy NIE rozróżniają zamówienia podjazdu kuriera, od nadania w Automacie.
Myślisz, że po kolejnym e-mailu ktoś tą różnicę zauważy w końcu?
Może zamiast prosić mnie o "czekanie na kolejną odpowiedź", zwróć uwagę na poziom kompetencji pracowników obsługujących zgłoszenia?
I może rzeczywiście lepszym sposobem jest zgłaszanie problemów z WASZĄ OBSŁUGĄ w wątku, zamiast tracić czas i nerwy na pisanie zgłoszeń?
Tak jak poleciła to moderatorka w temacie Paczek Orlen"
_HolaOla_ napisała:
"Jeśli będziesz miała kolejne, zgłaszaj je proszę w tym wątku, wówczas będziemy mogli natychmiast reagować." a na moje pytanie - "Co stoi na przeszkodzie, aby wyszkolić waszych pracowników obsługujących zgłoszenia?" odpowiedziała: "oczywiście przekażemy im te informacje, ale tutaj zareagujemy i pomożemy Ci znacznie szybciej"
Skoro dla przesyłek Orlen można załatwić znacznie szybciej na forum gadane, to pewnie dla przesyłek Allegro One również?
Proszę O PILNE działanie.
@jolantab Istotne jest, żebyś nie dublowała zgłoszeń w różnych kanałach kontaktu. Jeżeli rozpoczęłaś korespondencję w tej sprawie przez formularz kontaktowy, kontynuuj ją z osobami, które znają szczegóły.
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą obsługi prowadzonej przez konkretnego konsultanta, poinformuj go o tym. Powinien Ci wskazać odpowiednią ścieżkę.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
O, ciekawe - w przypadku zamówień z przesyłką Orlen - moderatorka _HolaOla_ prosi o wskazywanie zgłoszeń w wątku na allegro gadane, nic nie wspomina o dublowaniu zgłoszeń.
Dlaczego w przypadku WASZEJ FORMY DOSTAWY Allegro ONE nie jest to możliwe?
I wyjaśnij mi proszę W JAKIM CELU mam złożyć reklamację? Aby poczekać 30 dni na odpowiedź? Wtedy to zamówienie SAMOISTNIE wypadnie ze statystyk.
Oczekuję wskazania ROZWIĄZANIA przez ciebie - TUTAJ WŁAŚNIE. Ponieważ, jak widzisz zgłoszony przeze mnie problem nie został rozwiązany.
Wyjaśnisz mi dlaczego tak jest? Dlaczego nie wskażesz drogi w jaki sposób postępować w takich przypadkach, tylko ZBYWASZ temat?
AllegroOne to jest istna tragedia, kurier nie raczył się zjawić po odbiór paczek od PÓŁTORA TYGODNIA, codziennie ta sama śpiewka, przepraszamy, już interweniujemy, jutro na pewno przyjedzie. A dzisiaj największy hit - informacja że super że się udało wszystko rozwiązać, bo widzą paczki zostały odebrane, chociaż... one ciągle leżą przede mną i czekają na odbiór. Jedna wielka KPINA.
Próbowałem na czacie zaprotestować i podjąć natychmiastową reakcję, czat został wyłączony przez konsultanta 😉 Na szczęście zapisałem sobie jego imię i nazwisko, więc na pewno zgłoszenie zostanie wysłane.
@jolantab Widzę, że napisałaś dzisiaj nową wiadomość w korespondencji nr 40642111, dotyczącej zgłaszanego problemu. Poczekaj na odpowiedź konsultanta. Jeśli nie będzie ona satysfakcjonująca, możesz złożyć reklamację, o czym już pisałam.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy możesz odnieść się do moich pytań?
1. Dlaczego w przypadku Orlen Paczki - reagujecie na zgłoszenia na allegrogadane, a w przypadku Allegro One już nie?
2. Ile razy mam uzyskać BZDURNĄ odpowiedź na zgłoszenie, abyście mogli zająć się tematem?
3. W jaki sposób złożona przeze mnie reklamacja rozwiąże problem?
4. W jaki sposób ROZWIĄZAĆ ten problem?
@jolantab Na Gadane reagujemy również na problemy z dostawami Allegro One. Wystarczy przejrzeć forum, żeby o tym wiedzieć. Natomiast przypadek, który zgłaszasz w tym wątku jest już wyjaśniany w korespondencji mailowej, dlatego Cię do niej odsyłam.
Gadane nie jest miejscem, w którym przyjmujemy reklamacje dotyczące obsługi zgłoszeń prowadzonej przez formularz kontaktowy. Konsultanci, z którymi prowadzisz korespondencję, powinni Ci wskazać właścią drogę do złożenia reklamacji. Decyzja czy z niej skorzystasz należy wyłącznie do Ciebie.
Celowo unikasz odpowiedzi na moje pytania?
1. Dlaczego w przypadku Orlen Paczki - reagujecie na zgłoszenia na allegrogadane, a w przypadku Allegro One już nie?
- dlaczego cały czas odsyłasz mnie do korespondencji e-mail? Wskaż mi proszę na chociaż JEDNĄ merytorczną odpowiedź udzieloną przez któregokolwiek z konsultantów - od 08.03?
Chociaż jedną.
2. Ile razy mam uzyskać BZDURNĄ odpowiedź na zgłoszenie, abyście mogli zająć się tematem?
NAPISZ PROSZĘ, ILE?
3. W jaki sposób złożona przeze mnie reklamacja rozwiąże problem?
Zgłosiłam problem, a ty odsyłasz mnie do złożenia reklamacji. Na kogo? Za każdym razem odpowiada inny konsultant, pisząc TAKIE SAME BZDURY. Na wszystkich mam składać reklamacje?
W jaki sposób rozwiąże to problem?
4. W jaki sposób ROZWIĄZAĆ ten problem?
Odpowiedz mi proszę.
MOŻESZ?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy graniczne godziny nadania przesyłek w automatach Allegro One, prezentowane przez Was wg kodu pocztowego NIE SĄ "WŁAŚCIWYMI" godzinami granicznymi?
A przesyłki należy nadać na 15 minut przed tymi godzinami?
Bo przesyłki nadane na 15 minut przed godziną graniczną do minuty przed godziną graniczną - są to przesyłki nadane w tzw: " godzinie granicznej" i mogą być wyjęte przez kuriera w dniu następnym?
Takie mam wyjaśnienie od waszego pracownika.
Wskaż mi proszę link do tych regulacji, możesz?
I czy podobne zasady są też u innych przewoźników, czy tylko w allegro one?