anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Punkt zgubiona paczka

ario872
#10 Popularyzator#

Kto ponosi koszt zgubionej paczki, jeśli była ona nadana przez allegro one punkt? Klientce bardzo na niej zależy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

ario872 Kto ? , ano nadawca , jeśli masz możliwość to wyślij ponownie i złóż reklamację u przewoźnika, nie zapomnij załączyć pelnomoćnictwa od allegro , znajdziesz je tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy

Jeśli nie możesz wysłać drugiej paczki zwróć kasę zanim za Ciebie zrobi to allegro .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ario872 Jeśli paczka nie dotarła do klientki, powinna ona otrzymać zwrot pieniędzy lub nową przesyłkę z zamówionym przedmiotem. Ty natomiast składasz reklamację przez ten formularz.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ario872
#10 Popularyzator#

@nat_not A czy w taki razie taka osoba może mi wystawić negatywny komentarz za to, że nie wysłałem jej paczki?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ario872 klient może wszystko , choćbyś serce włożył do paczki to możesz oberwać naegatywa za to ,że zbyt wolno bije .

oznacz moderatorów

ario872
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Ile się czeka na rozpatrzenie takiej reklamacji?

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@ario872niezależnie od czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika (30 dni?) ty musisz rozpatrzyć reklamację klienta w ciągu 14 dni tzn. dostarczyć mu paczkę. Nie możesz uzależniać tego od wyniku reklamacji u przewoźnika. To odrębne sprawy

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Subiektywna ocena kupującego jest to pojęcie względne i zależy którą nogą wstał w dniu jej wystawiania.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ario872 Zazwyczaj na reklamację odpowiadamy w ciągu 7 dni. Jednak czasem może to potrwać maksymalnie do 30 dni.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów