Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto ponosi koszt zgubionej paczki, jeśli była ona nadana przez allegro one punkt? Klientce bardzo na niej zależy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
ario872 Kto ? , ano nadawca , jeśli masz możliwość to wyślij ponownie i złóż reklamację u przewoźnika, nie zapomnij załączyć pelnomoćnictwa od allegro , znajdziesz je tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
Jeśli nie możesz wysłać drugiej paczki zwróć kasę zanim za Ciebie zrobi to allegro .
@ario872 Jeśli paczka nie dotarła do klientki, powinna ona otrzymać zwrot pieniędzy lub nową przesyłkę z zamówionym przedmiotem. Ty natomiast składasz reklamację przez ten formularz.
@nat_not A czy w taki razie taka osoba może mi wystawić negatywny komentarz za to, że nie wysłałem jej paczki?
ario872 klient może wszystko , choćbyś serce włożył do paczki to możesz oberwać naegatywa za to ,że zbyt wolno bije .
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ile się czeka na rozpatrzenie takiej reklamacji?
@ario872niezależnie od czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika (30 dni?) ty musisz rozpatrzyć reklamację klienta w ciągu 14 dni tzn. dostarczyć mu paczkę. Nie możesz uzależniać tego od wyniku reklamacji u przewoźnika. To odrębne sprawy
Subiektywna ocena kupującego jest to pojęcie względne i zależy którą nogą wstał w dniu jej wystawiania.