Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przepraszam za taki temat, ale już ręce opadają na to co odwala allegro (celowo z małej) i ten ich POK. Bezczelność i [edycja] to mało powiedziane!
Kupujący odesłał towar, my mu zrobiliśmy zwrot pełnej kwoty (przelewem tradycyjnym) już dwa tygodnie temu (czyli terminowo), a tu nagle (bez żadnej wcześniej założonej dyskusji) mamy wczoraj (niedziela) informację, że kupujący złożył wniosek POK, szybko odpisuję (pomimo tego, że wczoraj był dzień ustawowo wolny od pracy żeby przypadkiem w pn rano nie zdążyli zaakceptować wniosku) - "nierozumiem powodu złożenia wniosku, nie mamy z kupującym żadnej dyskusji, kupujący również w żaden sposób się z nami nie kontaktował."
Dzisiaj patrzę, 8 rano mail - przyznaliśmy kupujący zwrot POK za nieudane zakupy i teraz kolejne kłamstwo, cytuje" ... O zwrocie i sposobie spłaty poinformujemy Cię w osobnym mailu. " - jak możecie mnie dopiero informować jeżeli pieniądze już nam doliczyliście do rachunku?
A gdzie jakikolwiek kontakt z nami? Dlaczego nie odpisujecie na nasze maile? My kupującemu już zwróciliśmy pieniądze więc dlaczego mamy mu zwracać 2x? Nawet nie daliście nam szansy przesłać potwierdzenia przelewu bo nie odpisujecie na nasze widomości!
Numer zamówienia
1e5ae201-f589-11ec-96c6-3566645d272e (inne konto sprzedajcego)
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FishBeat, podaj, proszę, numer sprawy, w której nie odpowiedzieliśmy na Twoją wiadomość mejlową.
Wiadomośc jaką otrzymaliśmy od was w dniu wczorajszym o 8:03 ref:_00D24aE05._5003VQp1fk:ref
Odpowidzieliśmy na nią tego samego dnia (niedziela) o godzinie 14:25 - brak odpowiedzi.
Dzisiaj wniosek został zaakceptowany o 8 rano, odpowiedzieliśmy o 13:33 - również brak odpowiedzi z waszej strony.
Dlaczego wymagacie od sprzedawców natychmiastowych odpowiedzi, a sami nie dotrzymujecie standardów?
W jaki sposób mamy się z wami wyjaśnić sprawę jeżeli nie odpisujecie na nasze wiadomości? Oczywiście POK to szybciutko naliczyliście i tez nie wiem na jakiej podstawie prawnej.
Wysłałem wczoraj potwierdzenie przelewu i dalej nikt z POK nie odpisuje. Tak ciężko sprawdzić WASZE konto bankowe, że teraz wszyscy milczą, czy głupio się zrobiło i nie wiecie co teraz odpisać?
ŻENADA GONI ŻENADĘ. Ponad 20 lat handlu na allegro, a takiego zdzierstwa nigdy nie było!
Zapewne nie dotarły środki, może system ich nie widzi, może kupujący to wykorzystał. 🤔Dlaczego tradycyjnym przelewem?
Nie ma obowiązku zwracać przez PayU, a jest nam tak łatwiej to rozliczać. Mamy już sprawdzony system i nie chcemy tego zmieniać. Bank nie cofnął przelewu więc doszedł (przelew był wykonany bezpośrednio na konto PayU tak jak jest podane w zakładce ZWROT ŚRODKÓW w tytule podany login kupującego oraz informacja, że jest to za zwrot towaru). Od tego jest komunikacja i jeżeli my odpisujemy na ich wiadomości nawet w niedzielę to wypadało by odpisać i wyjaśnić sprawę, a nie olewać sprawę. Szczególnie, że chodzi tutaj o rozliczenia finansowe, a nie jakiś brak zwrotu prowizji.
To co zrobili to jest zwykłe świństwo (to i tak bardzo łagodnie napisane).
@FishBeat "przelew był wykonany bezpośrednio na konto PayU tak jak jest podane w zakładce ZWROT ŚRODKÓW w tytule podany login kupującego oraz informacja, że jest to za zwrot towaru"
Na konto PayU? A skąd ten numer? Tak to chyba nie działa. Albo przez Allegro Finase albo przelewem ze własnego konta na wskazane w zwrocie. Ale te wskazane w zwrocie to nie jest PayU tylko konto kupującego.
@annas14-firma Może chodziło o subkonto ALLEGRO PAY - te są przypisane do konkretnego użytkownika.
Dokładnie, wtedy nawet przy przelewach tradycyjnych Allegro odnotowuje zwrot środków, bo leci przez subkonto
Ale czy to jest konto PayU? @FishBeat pisze "bezpośrednio na konto PayU" Ja zrozumiałem że przelał na konto z którego przyszły środki przez PayU.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Przelew poszedł na konto podane w zakładce Zwroty (Numer zwrotu RP32/2022):
Zwrot środków
Jeżeli zwrot przez Allegro Finanse nie jest możliwy zwróć na konto:
80124069602001001161678266
Allegro Pay sp. z o.o.
Wierzbięcice 1B
61-569 Poznań
Allegro kompletnie nas zlewa. Dzisiaj po godzinie 13:00 wysłaliśmy kolejna wiadomość w odpowiedzi na informacje o zaakceptowaniu wniosku POK. Widzę, że tutaj w dyskusji moderatorzy również nabrali wody w usta, a my zostaliśmy [edycja] przez allegro.
Fajne zrobiło się to allegro, takie nie za ciekawe, hueh ;/
@FishBeat, odpowiedzieliśmy Ci w korespondencji związanej z POK. Potrzebujemy potwierdzenia zwrotu wpłaty dla kupującego - wtedy skorygujemy naliczoną rekompensatę POK i uznamy sprawę za rozwiązaną.
Wysłałem już potwierdzenie przelewu na wasze konto. Wstyd, że dopiero po nagłośnieniu sprawy na forum ktoś z POK raczył w końcu odpisać.
@mr_oma Nie chce mi się wierzyć, że takiego zwrotu na rachunek Allegro Pay POK nie widzi od razu w rozliczeniach kupującego. Takich "dziur" w systemach rozliczania płatności się nie spotyka. No chyba, że ktoś je zaplanował.
Ale Ty wiesz, że w chwili jak otrzymujesz maila ze pok (wyjaśnij problem + straszenie w szablonie) to zwrot kupującemu JUŻ JEST WYPŁACONY?
Zasadniczo nie wiem po ch zawracają człowiekowi głowy, skoro na ich deb-ilne decyzje wpływu się nie ma, więc z jakiej racji mieliby to sprzedawcy przyklejać płacenie?
Allegro nie jest stroną transakcji. Chcą wypłacać - okej - kto bogatemu zabroni. Ale wciskanie tego na chama sprzedawcy to już złamanie prawa i wpieprzanie się tam gdzie nie mają prawa. W takich sytuacjach to sąd powinien decydować. Z tego co wiem, to pomarańczowy karton sądem NIE jest.
@Client:103044357 napisał(a):
Ale Ty wiesz, że w chwili jak otrzymujesz maila ze pok (wyjaśnij problem + straszenie w szablonie) to zwrot kupującemu JUŻ JEST WYPŁACONY?
Wiem, dlatego wypunktowałem tutaj, że jest to kolejne kła-mstwo ze strony allegro.
Zasadniczo nie wiem po ch zawracają człowiekowi głowy, skoro na ich deb-ilne decyzje wpływu się nie ma, więc z jakiej racji mieliby to sprzedawcy przyklejać płacenie?
Allegro nie jest stroną transakcji. Chcą wypłacać - okej - kto bogatemu zabroni. Ale wciskanie tego na chama sprzedawcy to już złamanie prawa i wpieprzanie się tam gdzie nie mają prawa. W takich sytuacjach to sąd powinien decydować. Z tego co wiem, to pomarańczowy karton sądem NIE jest.
Dokładnie - nie są stroną transakcji i nie mają prawa obciążać rachunku sprzedającego za nie zamówioną usługę POK, ale co im zrobisz?
Mija kolejny dzień, żadnego przepraszam za ich błąd, żadnego wyjaśnienia, NIC!
@FishBeat, widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź w tej sprawie (25128863). Po odebraniu potwierdzenia wpłaty dokonaliśmy korekty na Twoim rachunku.