Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tylko u mnie występują jakieś dziwne problemy ze zwrotami środków do klientów?
Ostatnio zatwierdzone zwroty w ogóle poznikały jakby całkowicie ich nie było, teraz klientka pyta o zwrot, który pamiętam, że również na 100% zlecałem a nagle znikł a inny niby jest ale jednak nie ma
Raz już miałem przypadek, że allegro przytuliło sobie trochę kasy przez jakiś swój "błąd w systemie" i gdybym sam nie podliczył wszystkiego to wiadomo, chyba znów trzeba złapać za kalkulator...
U mnie to samo. Dopiero po zgłoszeniu problemu, zwrot trafił do klienta. Nie mogłam już kliknąć "zwróć środki", a zamówienie widniało jako opłacone.
@q3qPL @mala_planeta jeśli problemy ze zwrotami wciąż są u Was aktualne, poproszę przede wszystkich numery zamówień, których dotyczą.
@q3qPL oba te zwroty zostały anulowane, konsultuję dlaczego tak się stało, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@q3qPL w momencie zlecenia zwrotu nie miałeś wystarczających środków na koncie, dlatego przelewy zostały anulowane, nie mogły zostać pobrane.
Jeden zwrot do zamówienia nr 25d8b9d0-8d5d-11ef-bc59-2b60331332c3 został powtórzony i zaksięgował się poprawnie, natomiast zwrot do zamówienia nr 6fcdd630-8d9c-11ef-aaa4-196454ac6b52 należy powtórzyć.
25d8b9d0-8d5d-11ef-bc59-2b60331332c3 - Środki były na koncie, gdyby ich nie było, byłby formularz wpłaty.
Zwrot zlecony 21 paź 2024, 22:35
Z konta wypłata 21.10.2024, 22:42 ponad 700 zł
6fcdd630-8d9c-11ef-aaa4-196454ac6b52 - Środki zostały tak samo zwrócone tylko tutaj nawet nie ma nic w historii
Jednak do zamówienia 6fcdd630-8d9c-11ef-aaa4-196454ac6b52 jest informacja o zwrocie ale nie tak jak w przypadku 25d8b9d0-8d5d-11ef-bc59-2b60331332c3 w szczegółach zamówienia tylko w historii pod adresem https://salescenter.allegro.com/payment-refunds
@q3qPL zwrot nr fcce9c34-8feb-11ef-92b7-b3f1eb4d6b71 do zamówienia nr 6fcdd630-8d9c-11ef-aaa4-196454ac6b52 został zlecony 22.10.2024, a wypłata z P24 została zlecona dzień wcześniej, więc 22.10 mogło nie być środków na zwrot.
My chyba operujemy na dwóch różnych platformach
@q3qPL w systemie widzę inną informację, najprawdopodobniej Ty widzisz datę zlecenia, ja zaksięgowania się zlecenia. To nie zmienia faktu, że ten zwrot jest anulowany.
Mieliśmy podobną sytuację...
W takim przypadku Allegro wysyła maila, w którego tytule jest:
"Nie udało się zwrócić wpłaty kupującemu..."
Przejrzyjcie swoje skrzynki mailowe, bo ta wiadomość mogła gdzieś umknąć.