Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie ważne czy robię to przez sales center czy przez api otrzymuję komunikat - Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej. Zmieniałem już punkty pocztowe parametry paczki i nic nie daje.
Konto sandbox lukpart
@lukpart Sandbox to środowisko testowe, więc możesz sprawdzić np. jak Wysyłam z Allegro działa, ale nie nadasz za jego pośrednictwem przesyłek.
Nie chodzi mi o nadanie przesyłki tylko przetestowanie metod api, np dla INPOST da się to zrobić ale dla wybranych punktów, kurier DPD też i można pobrać testową etykietę a przy poczcie nie chodzi i jest taki błąd. Nie wiem czy tylko jakiś magiczny punkt poczty działa w testach jak np przy inpost czy w ogóle sandbox nie zwróci etykiety testowej dla poczty polskiej i szkoda dalszych prób.
@lukpart weryfikuję tę sprawę.
@lukpart otrzymałam informację, że jest taka szansa, aby to przetestować — oczywiście kilka zmiennych też się pojawia, ale żeby to zweryfikować potrzebujemy trace-id.
Trace-id: e5458c3ee801ec28
I jeszcze jedno pytanie jakie dane podajemy w pickup gdy adresem wysyłkowym jest punkt
"pickup":{ - niewymagane, dane miejsca przekazania przesyłki "name":"Jan Kowalski", - dane osobowe nadawcy "company":"Allegro.pl sp. z o.o.", - nazwa firmy "street":"Główna", - ulica "streetNumber":"30", - numer budynku "postalCode":"10-200", - kod pocztowy "city":"Warszawa", - miasto "countryCode":"PL", - kod kraju zgodny ze standardem ISO 3166-1 alpha-2 "email":"email@mail.com", - adres e-mail "phone":"500600700", - numer telefonu nadawcy "point":"A1234567" - wymagane, jeśli adresem nadawczym jest punkt odbioru },
wiadomo, że w point kod punktu, ale czy w danych adresowych ma to być adres punktu czy adres wysyłającego?
@lukpart Konsultuję już pierwszą kwestię. Natomiast, co do pickup, to zgodnie z komunikatem, nie jest on wymagany, ale jest to adres przekazania przesyłki, zatem w tym wypadku adres punktu. 🙂
@lukpart Przykro mi, ale dane z sandbox są przechowywane przez 7 dni, dlatego nie możemy już sprawdzić wskazanego trace ID. Możesz mi wskazać "świeży"?