anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do doradcy InPost - przesylka od trzch dni w doręczeniu

Mido
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Nie wiem, jak skontaktować się tu z doradcą InPost.  Czy ktoś pomoże? Kupująca zgłosiła przesyłkę, która jest w doręczeniu od 22.10. Co sie z nią dzieje?

 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mido tu wiele nie  zdziałasz , https://inpost.pl/kontakt najlepiej przez chat lub mail.

oznacz moderatorów

Mido
#9 Pomysłodawca#

Wiem, że są tu także doradcy InPost, dlatego pytam. Może przez Allegro szybciej odpowiedzą?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Mido na pewno nie szybciej , pisz interwencję , będziesz miał chociaż potwierdzenie ,że nie olewasz sprawy

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@InPost prosimy o pomoc

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

Mido
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc, może to coś da

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Mido Zawsze możesz klientowi podesłać link do tego tematu, że się tym zająłeś 🙂

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

Mido
#9 Pomysłodawca#

Podesłalem. Niezależnie rozmawiałem z konsultantką  InPostu. Szukają od 23.10, bo już wtedy podobno klient się kontaktował z nimi. Ze mną dopiero teraz, pytając mnie kiedy będzie dostarczona . Sam chciałbym wiedzieć kiedy i  czy. Czekamy do poniedziałku, potem reklamacja

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Mido 

zgodnie z informacją w systemie oddział już weryfikuje sytuację związaną z opóźnieniem celem pilnego jej doręczenia. Przepraszamy za powstałe niedogodności i prosimy o cierpliwość. 

oznacz moderatorów