Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim.
Szukam sprzedawców, którzy zostali obciążeni przez allegro na podstawie allegro protect za: uzasadnioną nie uznaną klientowi reklamację lub spóźnioną decyzję, czyli po przekroczeniu 14 dni po zgłoszeniu reklamacji przez klienta. Mnie taka sytuacja spotkała, przeczytałem regulamin i wiem, że nie mają prawa za to pobierać środków z allegro protect i przekazywać ich klientowi, jednak to robią.
Aktualnie czekam na ich odpowiedź w tej sprawie, ponieważ zadałem pytania o ich zapisy w regulaminie i podstawę prawną takiego działania, od kilku dni bez odpowiedzi. Tak czy inaczej będę składał pozew do sądu ale z ciekawości pytam, czy są osoby które zostały w ten sposób obciążone. Jeśli jest nas więcej to przekażę do kancelarii informację, że może lepiej jest ze wszystkimi się skontaktować i złożyć pozew zbiorowy.
Jeśli allegro chce się ustosunkować do sprawy to zapraszam do dyskusji.
@autobi_pl o jakim spóźnieniu piszesz ? tu nie ma miejsca na spóźnienia , Ustawodawca nakazuje przedsiębiorcy wydać decyzję najpóźniej 14-tego dnia od zgłoszenia wady , nie zrobisz tego to musisz spełnić roszczenie klienta , nie spełniasz to robi to za Ciebie allegro.
Nie rozumiesz o co chodzi w tej sprawie.
@autobi_pl więc rozjaśnij .
Rejestrując się tutaj zawarłem z allegro umowę, w której są jasno określone warunki i zasady współpracy, prawa i obowiązki. To allegro, nie ja, określiło w jakich sytuacjach kupujący może ubiegać się o rekompensatę z allegro protect, w tej sytuacji nie może, a jeśli się mylę, to proszę aby ktoś mi wskazał te warunki. Ja uważam, że, allegro nie może jak to napisałeś, zrobić tego za nas, sami o tym postanowili.
W tej sprawie nie chodzi o działanie na szkodę klienta czy nie uznawanie reklamacji. Celowo nie chcę wchodzić w szczegóły reklamacji i robić tutaj wyjaśnień w tej sprawie bo nie chce zaśmiecać wątku, który dotyczy warunków allegro protect a nie sprawy z klientem.
@autobi_pl widzę, że Twoja wiadomość odnośnie tego wniosku do nas dotarła, więc jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w najbliższym czasie, wówczas napisz proszę tutaj ponownie.
Może wypłacić, pewnie pytanie jest takie dlaczego obciąża nią sprzedających!
@autobi_pl podaj mi proszę numer korespondencji, w której czekasz na odpowiedź od nas.
240375-1724822703
@UPDATE
Dostałem zwrot środków. Nie uzyskałem odpowiedzi na moje zarzuty, dla mnie jest jasne, że portal się nie przyzna do błędu, żeby nie było to podstawą do zwrotu przez innych sprzedawców. Teraz chwila spokoju i zdecyduję co będziemy robić dalej.
Warto dochodzić swojej racji i przede wszystkim czytać regulamin.
Witam,
Też mamy identyczną sytuacje, przy czym klient z tytułu reklamacji chciał odzyskać część kwoty a mimo to Allegro wypłaciło mu całą kwotę za produkt. Dodatkowo reklamacja nie była poparta żadnymi dowodami opisującymi powstałą wadę jak chociażby zdjęcia o które prosił także pracownik Allegro. Reklamację w związku z brakiem dowodów rozpatrzyliśmy negatywnie a mimo to Allegro wypłaciło pieniądze klientowi. Też pisałem do Allegro i czekam na informację zwrotną.
@ELMAXK promocja patologii przez allegro cd