Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zgłosił zwrot i odesłał towar, którego nie otrzymałem. Ogólnie przesyłka sobie gdzieś jeździła przez miesiąc, był nawet moment próby dostarczenia - ale tylko w teorii. Ostatecznie wg.historii śledzenia komunikat widnieje "błędny region doręczenia". Niestety konsultant allegro po tygodniowych konsultacjach z oddziałami stwierdził, że jednak została do nas doręczona i uznał roszczenia kupującego. Teraz pytanie do jakiegoś moderatora czy allegro teraz stosuje takie praktyki ? Gdzie mogę się odwołać ? Zostałem przymuszony doliczeniem kary do mojego rachunku, nikt mi już nie chciał udzielić informacji kiedy i kto dostarczył przesyłkę, jak mam się bronić przed takim gigantem ?
@chessmasters1 Etykieta zwrotna jest generowana automatycznie, z adresem, jaki sprzedawca wskazuje w zakładce "zwroty". Kurier nie "wbija" adresu samodzielnie, stąd moje pytanie.
Czy rozmawiam z człowiekiem czy z botem ? wydaje mi się, że wyraźnie się wyraziłem, status przesyłki - 6 sie 2025, 15:03 Błędne dane adresowe
@chessmasters1 Nie zrozumieliśmy się - kurier wprowadził status, a nie sam adres. Przekazałam sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce otrzymasz wiadomość mailową.
dziękuję
Kiedyś miałem podobną sytuację paczka ,,dotarła" do adresata po czym gdzieś magicznie zniknęła i co? Zwrot 40% wartości zamówienia 🤣 Niebawem ogłoszenie nowego marketplace na co meeega czekam, mam nadzieję, że InPost nas pozytywnie zaskoczy i utnie długie macki Allegro 🙂 Zrobiła się tu taka dyktatura, że to jest nie do pojęcia jak się to wszystko zmieniło na przestrzeni tak naprawdę zaledwie 2 czy 3 lat. Pomoc ze strony Allegro jak jesteś sprzedawcą praktycznie zerowa i masz wrażenie właśnie niejednokrotnie jakby odpowiadał bot a nie człowiek.
@chessmasters1 zgodnie z ustawą konsumencką sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem do chwili dostarczenia paczki z towarem lub przekazania mu dowodu odesłania paczki. Art 32 p 3
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX:
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/prawa-konsumenta-18105223/art-32
Status paczki na allegro dowodem odesłania paczki nie jest @chessmasters1