anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro protect - zwrot za nieodebrane i nieopłacone zamówienie ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

 
Otrzymałem informację iż klient wystąpił do Allegro Protect o zwrot i jego wniosek został zaakceptowany.
Nie rozumiem z jakiego powodu klient ma otrzymać zwrot pieniędzy? 
1. Kupujący zamówił towar „za pobraniem”,
2. Nie odebrał przesyłki pobraniowej, paczka do nas wróciła,
3. My zostaliśmy obciążeni kosztami za transport w obie strony
4. Koniec
 Wczoraj widzę  iż klient wystąpił do  Allegro Protect o zwrot wartości zamówienia??? Zamówienie nie zostało przez kupującego odebrane, opłaconą, więc z jakiej racji jego wniosek o zwrot pełnej kwoty został zaakceptowany?
 
Klient nigdy za towar nie zapłacił i towar do nas wrócił z tytułu nieodebrania przesyłki pobraniowej. Za co mamy mu zwrócić pieniądze, to klient powinien pokryć koszty transportu przesyłki. 
 
Z poważaniem, 
Bartosz Nowak
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  hejjjjj !!! czy to przegięcie ze strony allegro czy autor wątku o czymś zapomniał napisać ??

@Motocar_Gdansk podaj numer zamówienia pewnie się sprawa wyjaśni .

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Proszę: 2ab49081-247a-11ed-a39c-a3e894b2538b

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Kupujący już otrzymał zwrot pełnej kwoty.... -.- czujemy się okradzeni. Zrzut ekranu 2022-09-16 o 07.48.37.png

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Motocar_Gdansk zaczekaj spokojnie , dziewczyny wypiją kawkę i zerkną na problem .

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria Jeżeli to cała prawda... to ...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak @pinsplash masz rację jeśli to cała prawda  , ja napiszę za Ciebie to co powinieneś napisać to.... wyłudzenie .

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Tu nie ma raczej domysłów, sytuacja jasna i klarowna. Mogę podesłać screen z zamówienia, śledzenia przesyłki itp, ale to nic więcej nie wniesie, obsługa ma pełny wgląd w zamówienie. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motocar_Gdansk wyjaśniam to z zespołem Allegro Protect, gdy tylko otrzymam odpowiedź dam znać! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motocar_Gdansk tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26266876 opłata została już skorygowana. Rekompensata nie powinna zostać wypłacona. Bardzo przepraszamy za ten błąd.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc, rachunek został skorygowany. 

oznacz moderatorów
preshop
#10 Popularyzator#

co z pieniędzmi, które kupujący już jak rozumiem dostał?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@preshop tym zajmiemy się już bezpośrednio w korespondencji z kupującym. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
preshop
#10 Popularyzator#

Rozumiem, jednak chciałabym się dowiedzieć jedynie jak wygląda taka procedura dla sprzedającego, gdybym i ja trafiła na takiego kupującego 🙂

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Chyba przeszli samych siebie 🤑

oznacz moderatorów
MARIO24_com
#8 Zapaleniec#

Mi klient przesłał po roku do reklamacji komputer kupiony na firme ze niby nie działa ale jest sprawny. Allegro przyznało klientowi zwrot pieniędzy.... Nie chce się przepychać z klientem bo będzie wymyślał kolejne nieistniejące problemy. Chciałem zakończyć temat z allegro lecz oni nie chcą wystawić żadnego dokumentu żebym mógł zaksięgowac stratę i zapłacić allegro.
Tak na marginesie to klient ma fakture kosztową zaksięgowaną i pieniądze a ja nie mam pieniędzy ani dokumentu księgowego - US powinien się tym zinteresować.

 

oznacz moderatorów