Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ hejjjjj !!! czy to przegięcie ze strony allegro czy autor wątku o czymś zapomniał napisać ??
@Motocar_Gdansk podaj numer zamówienia pewnie się sprawa wyjaśni .
Proszę: 2ab49081-247a-11ed-a39c-a3e894b2538b
Kupujący już otrzymał zwrot pełnej kwoty.... -.- czujemy się okradzeni.
@Motocar_Gdansk zaczekaj spokojnie , dziewczyny wypiją kawkę i zerkną na problem .
@mdrogeria Jeżeli to cała prawda... to ...
Tak @pinsplash masz rację jeśli to cała prawda , ja napiszę za Ciebie to co powinieneś napisać to.... wyłudzenie .
Tu nie ma raczej domysłów, sytuacja jasna i klarowna. Mogę podesłać screen z zamówienia, śledzenia przesyłki itp, ale to nic więcej nie wniesie, obsługa ma pełny wgląd w zamówienie.
@Motocar_Gdansk wyjaśniam to z zespołem Allegro Protect, gdy tylko otrzymam odpowiedź dam znać!
@Motocar_Gdansk tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26266876 opłata została już skorygowana. Rekompensata nie powinna zostać wypłacona. Bardzo przepraszamy za ten błąd.
Dziękuję za pomoc, rachunek został skorygowany.
co z pieniędzmi, które kupujący już jak rozumiem dostał?
@preshop tym zajmiemy się już bezpośrednio w korespondencji z kupującym.
Rozumiem, jednak chciałabym się dowiedzieć jedynie jak wygląda taka procedura dla sprzedającego, gdybym i ja trafiła na takiego kupującego 🙂
Chyba przeszli samych siebie 🤑
Mi klient przesłał po roku do reklamacji komputer kupiony na firme ze niby nie działa ale jest sprawny. Allegro przyznało klientowi zwrot pieniędzy.... Nie chce się przepychać z klientem bo będzie wymyślał kolejne nieistniejące problemy. Chciałem zakończyć temat z allegro lecz oni nie chcą wystawić żadnego dokumentu żebym mógł zaksięgowac stratę i zapłacić allegro.
Tak na marginesie to klient ma fakture kosztową zaksięgowaną i pieniądze a ja nie mam pieniędzy ani dokumentu księgowego - US powinien się tym zinteresować.