anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro protect - zwrot za nieodebrane i nieopłacone zamówienie ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

 
Otrzymałem informację iż klient wystąpił do Allegro Protect o zwrot i jego wniosek został zaakceptowany.
Nie rozumiem z jakiego powodu klient ma otrzymać zwrot pieniędzy? 
1. Kupujący zamówił towar „za pobraniem”,
2. Nie odebrał przesyłki pobraniowej, paczka do nas wróciła,
3. My zostaliśmy obciążeni kosztami za transport w obie strony
4. Koniec
 Wczoraj widzę  iż klient wystąpił do  Allegro Protect o zwrot wartości zamówienia??? Zamówienie nie zostało przez kupującego odebrane, opłaconą, więc z jakiej racji jego wniosek o zwrot pełnej kwoty został zaakceptowany?
 
Klient nigdy za towar nie zapłacił i towar do nas wrócił z tytułu nieodebrania przesyłki pobraniowej. Za co mamy mu zwrócić pieniądze, to klient powinien pokryć koszty transportu przesyłki. 
 
Z poważaniem, 
Bartosz Nowak
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  hejjjjj !!! czy to przegięcie ze strony allegro czy autor wątku o czymś zapomniał napisać ??

@Motocar_Gdansk podaj numer zamówienia pewnie się sprawa wyjaśni .

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Proszę: 2ab49081-247a-11ed-a39c-a3e894b2538b

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Kupujący już otrzymał zwrot pełnej kwoty.... -.- czujemy się okradzeni. Zrzut ekranu 2022-09-16 o 07.48.37.png

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Motocar_Gdansk zaczekaj spokojnie , dziewczyny wypiją kawkę i zerkną na problem .

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria Jeżeli to cała prawda... to ...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak @pinsplash masz rację jeśli to cała prawda  , ja napiszę za Ciebie to co powinieneś napisać to.... wyłudzenie .

oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Tu nie ma raczej domysłów, sytuacja jasna i klarowna. Mogę podesłać screen z zamówienia, śledzenia przesyłki itp, ale to nic więcej nie wniesie, obsługa ma pełny wgląd w zamówienie. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motocar_Gdansk wyjaśniam to z zespołem Allegro Protect, gdy tylko otrzymam odpowiedź dam znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motocar_Gdansk tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26266876 opłata została już skorygowana. Rekompensata nie powinna zostać wypłacona. Bardzo przepraszamy za ten błąd.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Motocar_Gdansk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc, rachunek został skorygowany. 

oznacz moderatorów
preshop
#10 Popularyzator#

co z pieniędzmi, które kupujący już jak rozumiem dostał?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@preshop tym zajmiemy się już bezpośrednio w korespondencji z kupującym. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
preshop
#10 Popularyzator#

Rozumiem, jednak chciałabym się dowiedzieć jedynie jak wygląda taka procedura dla sprzedającego, gdybym i ja trafiła na takiego kupującego 🙂

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Chyba przeszli samych siebie 🤑

oznacz moderatorów
MARIO24_com
#8 Zapaleniec#

Mi klient przesłał po roku do reklamacji komputer kupiony na firme ze niby nie działa ale jest sprawny. Allegro przyznało klientowi zwrot pieniędzy.... Nie chce się przepychać z klientem bo będzie wymyślał kolejne nieistniejące problemy. Chciałem zakończyć temat z allegro lecz oni nie chcą wystawić żadnego dokumentu żebym mógł zaksięgowac stratę i zapłacić allegro.
Tak na marginesie to klient ma fakture kosztową zaksięgowaną i pieniądze a ja nie mam pieniędzy ani dokumentu księgowego - US powinien się tym zinteresować.

 

oznacz moderatorów