Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam.
Allegro Przesyłka polecona - nr przesyłki: 00659007730616615963 , link do śledzenia: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?lang=PL&numer=00659007730616615963
Minęło 14 dni od nadania przesyłki, a kupujący jeszcze jej nie otrzymał.
Fakt, że towar wysłałem z opóźnieniem, zamówienie z 27 grudnia, wysłane 5 stycznia, ale kupujący był na tyle uprzejmy, że postanowił poczekać na skompletowanie brakującego towaru.
Teraz muszę wysłać klientowi towar jeszcze raz i dołożyć jakieś gratisy, gdyż jest mi wstyd za Allegro i Pocztę za brak dostawy przesyłki i nie chcę nadużywać cierpliwości kupującego - i tak już wykazał się sporym zrozumieniem.
Teraz pytanie do adminów:
1. - Jak jest skonstruowana umowa pomiędzy Allegro, a Pocztą Polska odnośnie przesyłek typu "Allegro Przesyłka polecona" - przypuszczam, że podacie mi tu link do umowy... ogólnodostępny, co nic nie da...
2. - Jaki jest gwarantowany termin dostawy przesyłek "Allegro Przesyłka polecona" - w umowie nie mogę nic takiego wyszukać. Nie ma podanych żadnych konkretnych lub gwarantowanych terminów dostaw.
3. - Jednak Allegro podaje kupującemu termin dostawy takiej przesyłki - na jakiej podstawie, jeśli umowa Allegro z Pocztą nie może tego zagwarantować?
4. - Jedyne co widzę, to możliwość złożenia reklamacji na zaginięcie takiej przesyłki po 30 dniach od jej nadania. Czyli czas dostawy wynosi 30 dni - tak z tego wynika.
5. - Kto ponosi odpowiedzialność za opóźnienia w dostawie? - sprzedawca nie deklaruje, nie gwarantuje i nie podaje terminu dostawy. Poczta nie gwarantuje terminu dostawy. Jedynie Allegro podaje kupującemu termin dostawy.
To list, a listy nie mają gwarantowanego terminu doręczenia. Co do 30 dni i zaginięcia, to jest to termin ustawowy, obowiązuje u wszystkich operatorów pocztowych i kurierskich, bez względu na rodzaj przesyłki.
A co do reklamacji, to możesz ją składać po 14 dniach od dnia następnego po dniu nadania.