anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Punkty Kolporter - dlaczego nie importuje się właściwy numer przesyłki ?

Jada2015
#8 Zapaleniec#

Witam

Nadając przesyłkę Allegro Punkty Kolporter w narzędziu "Wysyłam z Allegro", do zamówienia Allegro zaciąga się numer przesyłki typu "Allegro ALE0000003AA4A0" . Śledzenie tego numeru odsyła do "Wysyłam z Allegro" i jest tam brak historii śledzenia przesyłki.  Przesyłki tej metody dostawy obsługiwane są przez kuriera UPS i prawdziwy numer śledzenia wygląda tak "UPS 1Z83354F6893558854" . Jednak ten drugi numer nie importuje się automatycznie (lecz ten pierwszy). Czy jest jakieś rozwiązanie aby właściwy numer przesyłki importował się automatycznie ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jada2015, konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedziała coś więcej, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jada2015, dziękuję za Twoją cierpliwość. 🙂 "ALE" to właściwy numer przesyłki, dedykowany dla metody Allegro Punkty Kolporter. Nie ma tutaj żadnego błędu - to właśnie ten numer powinien się zaciągać. Możesz go śledzić w Wysyłam z Allegro.

Przewoźnik UPS nadaje takim przesyłkom swój wewnętrzny numer, ponieważ potrzebuje go do przewozu, systemu, itd. Nie przekazujemy nigdzie tego numeru, bo na podstawie numeru Allegro (ALE) prezentujemy status przesyłki zarówno sprzedawcy, jak i klientowi. 

Reasumując - nie ma rozwiązania (o które pytasz), bo importowany powinien być właściwy numer (ALE) , a nie UPS. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów