Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pewien problem
Mam zamówienie z opcją wysyłki jak w tytule tematu
Nie byłoby w tym nic dziwnego,ale gdy próbuję nadać paczkę,wyskakuje mi przewoźnik InPost Kurier pobranie
Tak ma być?
Proszę o szybką odpowiedź jesli to możliwe,bo do rana muszę wydrukować etykietę i nie wiem co robić
Może któraś z moderatorek @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jeszcze nie śpi i mogłaby rzucić okiem 🙂
Podaję nr zam 4d4b0ae0-7ae0-11ed-b978-a5bb0679361f
@obuwie-dlaciebie Cześć. Gdzie dokładnie pojawia się informacja o przewoźniki InPost Kurier pobranie? W pierwszej kolejności wyczyść pliki cookies i prześlij mi proszę zrzut ekranu.
Cookies wyczyszczone
Zakładka Zamawianie przesyłki 1/1
@obuwie-dlaciebie Dziękuję. Konsultuję tę sprawę z Działem Technicznym i przekazuję prośbę o zrzuty ekranu wykonane w trybie incognito przeglądarki z widoczną datą, godziną oraz adresem URL.
Nie przelogowałem się.
Sytuacja dotyczy konta obuwie-dlaciebie
@ko_alka, co mam zrobić z tą paczką. Dział techniczny ma jakiś pomysł?
Chciałem wygenerować etykietę,bo klientka zgodziła się na InPost,ale system nie chce wygenerować
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ co mam zrobić w tej sytuacji
@obuwie-dlaciebie Na razie poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Przypominałam się w Twojej sprawie, więc czekamy na odpowiedź z zespołu technicznego.
Ok, tylko jak nie wysyła się paczek w zadeklarowanym terminie, to potem system przedłuża pokazywany termin wysyłki o 1 dzień
@na-obcasach Mam jeszcze jedno pytanie, co takiego wyświetla się jak skorzysta z opcji "ZMIEŃ" pod sposobem doręczenia?
Pod batonem Zmień można wybrać inne formy dostawy, ale tylko z InPostu. Tak jak pisałem wcześniej próbowałem wygenerować etykietę, ale nie idzie, bo inna jest formą dostawy, a inny przewoźnik. Przecież InPost nie będzie woził pączek Poczcie Polskiej. W managerze paczek w InPost nie ma takiego zamówienia
@na-obcasach To błąd po naszej stronie, za który przepraszam. Pracujemy już nad jego naprawą, ale nie będziesz mógł poprawnie wygenerować etykiety dla tego zamówienia w Wysyłam z Allegro. W tej sytuacji musisz nadać tę paczkę przez Elektronicznego Nadawcę.
Super. Towar wystawiony po kosztach i teraz ja jeszcze muszę zapłacić 16zl za wysyłkę?
@na-obcasach Niestety tak, ale w tej sytuacji możesz poprosić kupującego o anulowanie tego zamówienia i wybranie innej metody dostawy w nowym zakupie lub poprosić go o dopłatę. W tym artykule znajdziesz informacje jak to zrobić krok po kroku.
Dzisiaj identyczna sytuacja z konta którego teraz piszę
Zrobicie coś z tym,czy będziecie za każdym razem przepraszać,a ja paczki będę wysyłał na swój koszt.
Po co wprowadzać takie formy dostawy i nad tym nie panować
Teraz nie wiem,mam wywalić z form dostawy u siebie Pocztę czy InPost,żeby uniknąć w przyszłości takich kwiatków.
Tylko co dalej,paczki doręczać samemu saniami?
Podaję nr zam 4337a450-7c3e-11ed-a2f5-ff6d41f2c2b6
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@na-obcasach Dział techniczny już pracuje nad rozwiązanie tego problemu. Przykro mi, ale jeszcze nie otrzymałyśmy informacji na ten temat. Dodałam to zamówienie do zgłoszenia i gdy tylko pojawią się aktualizacje, dam znać.
Wszystko rozumem,awaria może każdego dopaść,tylko dlaczego ja mam wysyłać to na swój koszt.Wczoraj miałem klientkę wyrozumiałą i pomimo sugestii żeby anulowała zamówienie i przy następnym wybrała innego dostawcę,to zaproponowała że ona pokryje dodatkowe koszty dostawy,bo nie ma czasu na zabawę z kupowaniem na nowo.
Nie każdy będzie taki wspaniałomyślny,z resztą wstyd mi wydzwaniać po ludziach
Dzisiaj rano otwieram zamówienia,a tu znowu ZONK
Wolę wysłać na swój koszt i nie zawracać ludziom głowy
Tylko że dla mnie dodatkowa wysyłka to 5% zamowienia,a wam szkoda wygenerować dwie dodatkowe etykiety,które nie są dla was nawet kroplą w morzu
O problemach z wysyłką,lataniem po pocztach i staniem w kolejkach już nie wspomnę
@na-obcasach rozumiem. Przykro mi z powodu tych problemów i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła przekazać Ci, że zostały rozwiązane, niestety nie mam jeszcze takich informacji.
Wiem, że to dla Ciebie niekomfortowe dlatego daj proszę znać czy zgadzasz się przyjąć od nas w ramach dobrej współpracy 10 (10-dniowych) wyróżnień?
Póki co wyłączyłem tą opcję dostawy,jak będzie to naprawione,właczę
Darmowe wyróżnienia,no cóż,nie są one tak do końca darmowe,ale skuszę się
Proszę dodać ten pakiet na konto z którego teraz piszę
Dziękuję za interwencję i czekam na info jak będzie to poprawione
@obuwie-dlaciebie okej, oczywiście, gdy tylko otrzymam informacje w sprawie tego błędu, dam znać! 🙂