Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie,
Klient posiadający Allegro Smart zakupił towar ( koszt powyżej 100zł ). Po chwili zgłosił zwrot z informacja ze towar został zakupiony przez pomyłkę. Jako sprzedający zwróciłem za pomocą płatności Allegro koszt towaru + 8zł które otrzymałem od Allegro za wysyłkę kurierska która oczywiście nie została zrealizowana.
Proszę o informacje czy po całym procederze kupujący wychodzi 8zł na plus ? Czy Allegro może potrąca te 8 zł od kupującego za zwrot który zgłosił ?
Pozdrawiam
@RED najpierw precyzuję - jeżeli zwrot wpłaty nastąpił przez Allegro Finanse, to oczywiście potrącimy sobie stosowną kwotę, a kupujący otrzyma tylko tyle, ile wpłacił. Tu przyznaję, że pominąłem deklarację autora wątku o metodzie zwrotu. Zaraz dla jasności wyedytuję swoje posty.
Natomiast jeżeli zwrot wpłaty nastąpił inną metodą niż Allegro Finanse - moje komentarze o konieczności zwrotu pieniędzy do Allegro są aktualne. Tak samo aktualne są wtedy, gdy np. sprzedający otrzymał kwotę za dwie przesyłki, a wysłał tylko jedną.
A o tym, że mamy "beknąć" za "potworki", w ciągu ostatnich 18 lat słyszałem wielokrotnie - przyjmuję do wiadomości Twoje przepowiednie, tak jak wszystkie inne.
Dlatego nie udostępniam na swoich aukcjach tych dziwnych rozwiązań, bo potem będą problemy. Lepiej bez kombinacji, a wtedy nie trzeba się będzie tłumaczyć w razie wtopy przed odpowiednimi organami 🙂
cieszę się z tych wyjaśnień szczególnie
"zwrot wpłaty nastąpił przez Allegro Finanse, to oczywiście potrącimy sobie stosowną kwotę, a kupujący otrzyma tylko tyle, ile wpłacił"
bo takiej informacji nie znalazłem w regulaminie usługi