anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart - zwrot nie odebranych przesyłek - PŁATNY

MAMY ROZWIĄZANIE!
ePlatinum
#9 Pomysłodawca#

Witajcie, 

czy spotkał się ktoś z sytuacją naliczenia kosztów dodatkowych 10,99 za przesyłkę nie odebraną przez klienta w terminie, zwróconą do nadawcy? 

Przesyłki adresowane na odbiór w punkcie.

W regulaminie nigdzie nie widzę informacji o tym, że jako sprzedający ponosimy koszty za taki zwrot. 

 

Jeżeli czegoś nie doczytałem to z góry dziękuje za naprowadzenie;)

 

z Pozdrowieniami

Kamil 

 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@deny_01 jeżeli chodzi o Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch to za zwrot przesyłki (wynikający z braku możliwości jej doręczenia) opłata wynosi 10,99 zł. Tak jak piszemy w tym artykule. Natomiast Przesyłka firmowa eCommerce to osobna kwestia i do tego odnosi się cytowany przez Ciebie punkt z regulaminu

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów