Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
czy spotkał się ktoś z sytuacją naliczenia kosztów dodatkowych 10,99 za przesyłkę nie odebraną przez klienta w terminie, zwróconą do nadawcy?
Przesyłki adresowane na odbiór w punkcie.
W regulaminie nigdzie nie widzę informacji o tym, że jako sprzedający ponosimy koszty za taki zwrot.
Jeżeli czegoś nie doczytałem to z góry dziękuje za naprowadzenie;)
z Pozdrowieniami
Kamil
@deny_01 jeżeli chodzi o Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch to za zwrot przesyłki (wynikający z braku możliwości jej doręczenia) opłata wynosi 10,99 zł. Tak jak piszemy w tym artykule. Natomiast Przesyłka firmowa eCommerce to osobna kwestia i do tego odnosi się cytowany przez Ciebie punkt z regulaminu.