anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro usunęło zamówienie z odroczonym terminem wysyłki/przedsprzedaż

fabrykasokow
#10 Popularyzator#

Witam,

Mieliśmy dwa opłacone zamówienia z odroczonym terminem wysyłki. Zamówienia złożone w pierwszym kwartale roku (dokładnie teraz nie pamiętam kiedy) wysyłka miała nastąpić po 1 września. Posiadamy już zamówiony produkt, ale nie możemy znaleźć tych zamówień, bo po prostu zniknęły z naszego panelu. Co robić?

Admin?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

fabrykasokow
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fabrykasokow Możecie podać jakieś szczegóły tych zamówień? Numer oferty, loginy kupujących, daty zakupu?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

fabrykasokow
#10 Popularyzator#

Tylko mogę podać numer oferty, loginów właśnie nie mam możliwości zweryfikować i tym bardziej daty zakupu bo zostały usunięte....

Nr oferty: 9820611576

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fabrykasokow We wskazanej ofercie od początku roku 2021 zakupu dokonało 10 osób. Żadnej z tych transakcji nie widzisz w zakładkach Mojego Allegro?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

fabrykasokow
#10 Popularyzator#

Widzę tylko te, które wysłaliśmy lub które były zwrócone. Miałam dwa zamówienia które posiadały status "NOWE" i były opłacone. 

Myślę że ma to związek z archiwizacją pól roku do tyłu - tylko dziwne że zniknęły zamówienia które nie były zrealizowane...trochę to utrudnia sprawę. Przestaje mieć znaczenie funkcja "przedsprzedaż".

Dane odnalazłam wczoraj dzięki historii płatności, tam nie została ona usunięta. 

Zamówienie z dnia: 01.03.2021, godz. 18:10 i 17.02.2021 godz.20:07.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fabrykasokow Dziękuję za doprecyzowanie. Proszę Cię o cierpliwość. Kiedy uzyskam informacje jak możemy rozwiązać ten problem, odezwę się tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fabrykasokow Dostałam informację, że nie ma możliwości przywrócenia do Twoich zakładek zamówień, które zostały zarchiwizowane. Dodatkowo dane o zamówieniu w systemie InPost są tylko przez 180 dni, a nawet jeśli wygenerowałbyś etykietę wcześniej to i tak ważna jest tylko przez 30 dni. Przekazaliśmy do InPost sugestię wydłużenia tego czasu, ale obecnie nie mamy żadnych informacji o tym, żeby taka zmiana miała zostać wprowadzona. 

Jeśli więc posiadasz dane potrzebne, by nadać te przesyłki, konieczne będzie skorzystanie z innej formy dostawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

fabrykasokow
#10 Popularyzator#

Dziękuję za odpowiedz. Ale tak jak wspomniałam wyżej, w takim przypadku traci sens funkcja "przedsprzedaż". Poradziłam sobie zdalnie, odnalazłam dane, i paczki zostały już nadane.

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów