Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
to teraz kupujacy najpierw klik,a pozniej telefon ze to odcien bialego czy jednak jakis inny kolor.....aaa zielony,a wyglada jak bialy,to ja rezygnuje.......i zarobi oczywiscie allegro bo bedzie problem zeby wyprosic od kupujacego odstapienie od zakupu
sprawdzałem losowych sprzedawców na kilku sprzętach. Tylko telefon z aplikacją allegro nie wyświetla numeru
Tak jakby to aplikacja blokowala.
Dziękuję Wam za wszystkie głosy w tym temacie. Na tym etapie jest to testowane rozwiązane, ale prawdą jest, że w przypadku niektórych ofert przenieśliśmy dane kontaktowe sprzedającego z sekcji “O sprzedającym”, na stronę "Dziękujemy za zakupy". Co istotne, wszyscy użytkownicy bez zmian mają do dyspozycji w ofertach opcję "Zadaj pytanie Sprzedającemu".
@kostas11 Cytowany przez Ciebie artykuł nie dotyczy umów zawieranych na odległość (a takie właśnie umowy mamy w Allegro). Do umów zawieranych na odległość stosujemy Art. 12. 1:„Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
2) swoich danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;
Natomiast przepis sam art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta stanowi implementację art. 6 ust. 1 c) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady o prawach konsumentów nr 2011/83/UE. Celem dyrektywy i ustawy jest zapewnienie kupującemu szybkiego i efektywnego (skutecznego) kontaktu ze sprzedającym. Zawarta w ustawie oraz dyrektywie informacja, że e-mail, nr telefonu oraz faksu należy podawać tylko, jeżeli są dostępne, sugeruje, że nie ma obowiązku w każdym przypadku podawania każdej z tych informacji. Należy jednak umożliwić kupującemu komunikację ze sprzedającym, która będzie odpowiednia do sposobu zawierania umowy i specyfiki świadczenia. I taką właśnie komunikację gwarantujemy poprzez formularz kontaktowy oraz Centrum Wiadomości. Zgodnie z obowiązującym prawem, jeśli kupujący dokonuje zakupu za pośrednictwem Allegro, to formularz kontaktowy stanowi odpowiednią metodę komunikacji, spełniającą założenia wymienionych aktów prawnych.
Jest to metoda równie szybka i skuteczna jak pozostałe, ponieważ wiadomości wysłane przez formularz dostarczane są niemal natychmiastowo na adresy e-mail obu stron. Dodatkowo, po zawarciu transakcji kupujący otrzymuje nr telefonu oraz adres e-mail, co umożliwi mu kontakt ze sprzedającym w przypadku ew. problemów z realizacją zamówienia.
@_HolaOla_ "przenieśliśmy dane kontaktowe sprzedającego z sekcji “O sprzedającym”, na stronę "Dziękujemy za zakupy".
Przecież to idiotyczne. Jak jeszcze nie kupiłem i mam pytania to szukam kontaktu w zakładce "kontakt". Do głowy mi nie przyjdzie szukać tego w zakładce "dziękujemy za zakupy". Trzeba być kompletnie odklejonym od rzeczywistości żeby realizować tak kretyńskie pomysły, w dodatku marnujecie na takie wypierdki czas i środki psując nerwy użytkownikom podczas gdy prawdziwe problemy i wady interfejsu allegro zgłaszane przez użytkowników od miesięcy i lat wciąż są nienaprawione. Bezsens na bezsensie bezsens bezsensem pogania.
Art. 12 Ustawy mówi jasno – dostępne dane teleadresowe mają być podawane najpóźniej w chwili zawarcia umowy. Nie szukajcie obejścia w dyrektywach, wskażcie oficjalne stanowisko UOKiK, zgodnie z którym dostępny numer telefonu nie musi być podawany, choć ustawa nakazuje jego podawanie. Zapomniałaś dodać, że formularz kontaktowy i centrum wiadomości są cenzurowane przez Allegro, a co za tym idzie, nie każda wiadomość dociera do sprzedawcy. O danych otrzymywanych po zawarciu transakcji nawet nie wspominaj, bo nie o to tu chodzi.
@_HolaOla_
@glenmoranghie
@xyz96
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze (na co m.in. wskazuje fala wezwań - również listownych przedsądowych - do zapłaty, wysyłana ostatnio przez allegro, nawet jeśli ktoś zalega raptem 2-3 zł, np. za monety wymienione na kupony)😉
Nie ma nr/mejla do sprzedającego - nie dogadasz się poza allegro. Tylko czekać na to, aż w CW zaczną być cenzurowane wiadomości zawierające ww. formy kontaktu (a może już są, tylko jeszcze nie wiem, bo nie sprawdzałem🤔).
Tak czy owak, od dłuższego czasu allegro coraz śmielej zaczyna eksperymentować z wprowadzaniem zamordyzmu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tylko że nie wszyscy te ptania w ogóle czytaja
Za chwilę nie bedzie klient wiedział od kogo kupuje w ogóle. Proponuję faktury bez danych sprzedawcy dodac!!
Witajcie
Czy wiecie coś na temat tego że allegro miało usunąć numery telefonów do sprzedających w zakładce O SPRZEDAJACYM, a może gdzieś je przenieśli? Poradźcie jak wiecie. Bo jeżeli faktycznie usunęli to już jest ROBIENIE SOBIE TOTALNYCH JAJ Z LUDZI
@annseb Nikt niczego nie usunął. Numery są, jak były.
Dziwne bo ja w każdą ofertę w którą wchodzę to nie widzę
@annseb Jak sprzedawca nie nie ustawił, to nie ma. Zakładkę O sprzedającym każdy redaguje sam.
@WREDZIA-W1 Nie na wszystkich kontach, dlatego jedni mają inni nie.
@LEW433 Teraz już wiem 🙂
Ja w lapku nie widzę już w żadnej ofercie na tablecie i smartfonie na androidzie w aplikacji jeszcze widać ale nie we wszystkich ofertach. Najgorsze jest to że sprzedający nie mają o tym pojęcia.
@annseb Usunęli, jakoś 2 czy 3 tygodnie temu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere ja mam normalnie widoczny. Jak sobie klikam na innych sprzedawców to też widzę ich numery. Więc może tylko niektórym usunęli.
@Knowhere Pierwszy z brzegu:
podaj numer oferty
Usunięto telefony i adres mailowe. Na niektórych kontach jeszcze są stare zasady. Na niektórych nowe - bez telefonu i adresu mail. TYLKO - pytanie do sprzedającego.
Przeciez to jest kpina z ludzi