Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
co dzień słyszymy o tym jak banki i rząd chcą pomóc przedsiębiorcom aby nie doszło do bankructwa, czy allegro też w jakiś sposób chce nam pomóc ? Może da się obniżyć prowizje do minimum, oraz promowanie? Dla allegro są to miliony, a dla sprzedawców jest to być albo nie być. Ja ze swojej strony zauważyłem spadek, a w czasie gdy zaleca się nie wychodzenie z domu, do mojej firmy co raz mniej klientów przychodzi, dlatego allegro stało się jedynym sposobem na zarobienie na chleb. Czy allegro chce pomóc ?
Wątpię. Oni tez odczują spadki obrotów. Banki, rząd to ciut inna sprawa, Allegro to podmiot prywatny, nastawiony na maksymalny zysk. Więc zapewne niczego nie obniżą.
Mam takie oficjalne pytanie do Allegro.
Co wy zrobiliście w związku z obecną sytuacją ? Nie ma na stronie głównej żadnej informacji o możliwych opóźnieniach w wysyłkach , chociaż Poczta polska ograniczyła pracę a strona Ruchu nie działa.
Ograniczyliście się do instrukcji dla sprzedawców jak maja utrzymać sprzedaż . Bo najważniejsza jest przecież pobierana prowizja , Nie, zdrowie i życie, tylko kasa.
Sprzedawca jak wynika z otrzymanej instrukcji , nie ma prawa zachorować , nie ma prawa trafić na kwarantannę. Jego pracownicy muszą pracować ponad wszystko , dniami i nocami, a nawet jak wynika z instrukcji , maja monitorować wysłane przesyłki i NIEZWŁOCZNIE informować klientów o możliwych opóźnieniach . Bo przecież liczy się kasa.
Nie przyszło wam do głowy ze sprzedawca też człowiek i może zachorować , mogą zachorować jego pracownicy , teren firmy może być poddany kwarantannie lub jest jeszcze milion innych powodów dla których o obecnej chwili trzeba w danej firmie zatrzymać pracę.
Dlaczego nie ma takiego komunikatu na stronie głównej? Dlaczego sprzedawca nie może w trybie natychmiastowym zawiesić sprzedaży ? Ma ją prowadzić ze szpitalnego łózka podpięty pod ostatni istniejący Respirator ? Bo najważniejsza jest prowizja ?
Dlaczego nie wyłączono możliwości dodawania negatywnych komentarzy za czas wysyłki ? Przecież sprzedawca nie jest w stanie dostarczyć towaru osobiście . Jesteśmy zależni od firm kurierskich , poczty i innych przewoźników . A oni ograniczają pracę w trosce o zdrowie swoim pracowników . Jak widać są firmy dla których ważniejsze jest życie i zdrowie pracowników .
Takich dlaczego jest wiele...
Sytuacja jest nadzwyczajna i wymaga nieszablonowych rozwiązań.
Ale rozum z zachłannością nigdy nie idzie w parze .... a przykład Allegro jest tego doskonałym obrazem
W każdym momencie możesz tymczasowo wstrzymać swoje oferty. W ten sposób unikniesz zamówień, których nie będziesz w stanie zrealizować i ewentualnych dyskusji od klientów.
Na wznowienie ofert masz aż 60 dni od momentu ich zakończenia. Gdy wznowisz ofertę, udostępnimy ją ponownie z tym samym numerem i adresem strony, a także zachowamy jej popularność.
@_HolaOla_dałem Ci w punkt bo to super odpowiedź
w stylu: jak się Ci tu nie podoba to spadaj
Tak . Podnosząc prowizje i wymyślając inne dodatkowe opłaty
Chyba nie prosimy (sprzedawcy) o wiele,
- obniżenie prowizji
- powrót do "normalnego" smarta
dodatkowo zaproponowałbym jakiś % zysków allegro na przekazanie na zakup maseczek i środków dezynfekujących dla szpitali ale to już w ocenie allegro. Czas leci a chorych przybywa....
Widzę już pierwsze decyzje 🙂
https://allegro.pl/smart/za-darmo?bi_s=allegro_smart&bi_m=SG_belka
@CERAMTRANS2A za to plusik dla Alla...
Oczywiście, że Allegro pomoże. W ramach systemowej pomocy przedsiębiorcy otrzymają:
- dodatkowe prowizje do wysyłek już od 2. kwietnia
- kupę dodatkowej roboty z wpisywaniem nikomu niepotrzebnych numerów EAN od 6.04.
Coś pominąłem?