Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pracownicy allegro zachęcają kupującego do oznaczenia dyskusji jako nierozwiązanej i zwracają kasę z POK.
Ostatnio dwa ciekawe przypadki.
1. Wysłaliśmy 2 prawe rękawiczki. Wymieniliśmy parę na prawidłową. Dyskusja niezgodność z opisem: te prawidłowe są "twardsze" niż te dwie prawe. Mimo możliwości odstąpienia i smart kupująca oznacza dyskusję jako nierozwiązaną i otrzymuje zwrot z POK i zatrzymuje 100% wartościowy towar.
2. Reklamacja klepek po 3 miesiącach od zakupu odrzucona. Kupujący zgłasza dyskusje, że ma problem z zwrotem. Zwrotem ? 14 dni minęło a przyszły z formularzem reklamacyjnym.
Nasz pracownik napisał
„W przypadku odrzucenia reklamacji przez sprzedającego, Allegro nie może ingerować w jego decyzję. Kupujący może jednak skontaktować się z Rzecznikiem Konsumenta lub dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Dodatkowo, po 14 dniach od otworzenia dyskusji kupujący będzie mógł oznaczyć ją jako nierozwiązaną i skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Więcej o Programie: http://dlakupujacych.allegro.pl/bezpieczenstwo/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania”
Od kiedy to allegro może decydować za mnie czy kupującemu należy się zwrot za reklamację?
Patrząc na wszystkie tematy dyskusji zakładane przez sprzedawców to widać że mogą wszystko.
@marpit Abym mogła odpowiedzieć na Twoje i sprawdzić dyskusje, na które się powołujesz poproszę o ich numer lub informacje, którego konta dotyczą.
Sprzedający na Allegro nie może rozpocząć dyskusji, może to zrobić wyłącznie Kupujący, bądź Allegro w imieniu Kupującego.
Pierwsza sprawa to [ ref:_00D24aE05._5003VDuUGS:ref ]
Klient ma możliwość odstąpienia, zamiast tego zgłasza dyskusję i dostaje zwrot wpłaty i zatrzymuje przedmiot.
Druga sytuacja to 539056-1621425936 [ ref:_00D24aE05._5003VEpamj:ref ] która właśnie się rozwiązała znowu na korzyść kupującego.
"Jako Administrator serwisu zdecydowaliśmy o przyznaniu Klientowi rekompensaty z uwagi na nieudaną transakcję. Zależy nam na satysfakcji wszystkich użytkowników, dlatego nie ponoszą Państwo żadnych konsekwencji w tej sprawie.
Dyskusja została zakończona, a Allegro nie oczekuje od Państwa spłaty wypłaconej Klientowi kwoty.
Sprawę uznaliśmy za zamkniętą."
Przypominam że dotyczy to zwrotu po odrzuceniu reklamacji.